We hebben 2022 maart t/m mei in training gestaan 4x in de week reden wij van zware error naar samen als team door de baan

Wat resulteerde in september 2022 onze eerste show onder het zadel poeh heee wat een weekend donderdag tot zondag waren wij daar veel aan de hand gestart. zondag was dan ons debuut onder het zadel.
maar eerst ik heb hem vrijdag in de middag gereden in de inrijhal en zo voor eerst op vreemd terrein was het best spannend hij voelde oke aan maar ook ineens een stressbal dus veel wendingen rijden en zo zijn we er uiteindelijk ontspannen doorheen gekomen. want het is toch allemaal vreemd liepen veel paarden erbij en een luidspreekster die dingen omriep allemaal nieuwe prikkels waar we ons doorheen hebben gereden onwijs trots.
zaterdag kreeg ik de kans om even de wedstrijdhal te mogen verkennen dus hup opgezadeld even eerst ingereden in de inrijhal oortje in van mijn trainster als bizar fijne steun dat weekend hup de wedstrijdhal in. Ik kon alleen maar zeggen OMG Anick hij loopt haha

Jawel D-day haha de dag van de show is aangebroken ik kon helaas niet van te voren longeren de inrijhal was te vol dan maar hup erop beste bom was Yuri maar jemig na wat issues was hij er doorheen wauw

foto voordat we onze showmanship at halter gingen starten

love it

in de inrijhal

tja ik zat vol emoties zo en zo trots dat ik was dat wij als 2 nerveuze stuiterballen het geflikt hebben

en foto van onze nieuwe aanwinst heeeeeeel blij mee

tot de volgende keer liefs Yuri en ik