Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shirleyp schreef:Ik zou sowieso voor een hele set gaan, ook achterbenen. Van Dalmar hebben ze toch ook wel achterbeenbeschermers?
Ik heb beschermers van Style, bevallen erg goed! Ik heb die van mij tweedehands via Marktplaats gekocht toen ik met crossen begon. Ik had het idee om ze te vervangen als we er echt lol in hadden, maar rijd er inmiddels alweer een jaar of vier mee.
Hillebill schreef:Ik kan Eventing boots air cooled kopen, gehele set
T is een uitgave.... Maar kan ik daar ook gewoon een parcours mee springen? Voor t geval cross toch niet gaat en periode gebonden is.
[ [url=m/XD7Scu.jpg]Afbeelding[/url] ]
T is een uitgave.... Maar kan ik daar ook gewoon een parcours mee springen? Voor t geval cross toch niet gaat en periode gebonden is.
SjonnieZ schreef:gewoon passen TS. ieder been is toch weer anders en maten zijn dus meer indicaties.
ik heb zelf ook een 2de hands set dalmars gekocht en ben er zeer tevreden over. bij mijn paard draaien ze niet.
moet wel zeggen dat ik ze alleen gebruik bij springen, cross of trec, dus niet dagelijks
Cioccolato schreef:Ik heb ook dit merk. PE air Trax ofzo geloof ik. Een slag duurder dan jij hebt gekocht in ieder geval. Ik heb ze al een aantal seizoenen en ze zijn nog steeds heel. Zitten mijn paard super, maar ik heb een kleinere maat. Volgens mij maat S zelfs. In peesbeschermers maat full. Maar ze vallen groot en daardoor worden ze te groot gekocht waardoor ze niet mooi zitten, wondjes geven en draaien.
Ik heb dan wel kleine paardjes met een fijne bouw dus fijne benen. Het is afwachten of ze mooi passen! En anders zou ik zeker een maat kleiner proberen.
SjonnieZ schreef:[ [url=m/iQ81nn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuke paarden hebben jullie.
Dit is mijn paard, destijds net 4 jaar. Volgens mij heb ik maat L.
_Elke schreef:SjonnieZ schreef:[ [url=m/iQ81nn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuke paarden hebben jullie.
Dit is mijn paard, destijds net 4 jaar. Volgens mij heb ik maat L.
Ik wil niet vervelend zijn maar je achter beschermers zitten verkeerd. Ze zijn gedraaid.. Op deze manier heeft het weinig zin en krijg je evt irritatie plekjes.
[ [url=m/KLSOc5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op de rechter zie je de harde plaat die voorop het been moet zitten. Met het flapje naar beneden. Hij moet dus naar rechts gedraaid worden.