Koudbloeden in de eventing?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bridget_vd

Berichten: 32
Geregistreerd: 06-03-19
Woonplaats: Blesdijke

Re: Koudbloeden in de eventing?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 19:44

Iemand die de cross van hippisch hooghalen gaat lopen op 10 mei?

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Koudbloeden in de eventing?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 19:58

Ik twijfel welke dag en hoogte nog, moet mij nog inschrijven, ik wil best samen lopen, maar ik moet wel werken vanaf 12/1 tot 5/6.

mignonne2403

Berichten: 1412
Geregistreerd: 28-05-13

Re: Koudbloeden in de eventing?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 20:01

Ik denk dat ik dat wel ga doen, doe zondag de cross, zaterdag dressuur, maar geloof niet dat je dan nog het parcours kan lopen..

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Koudbloeden in de eventing?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 20:33

Ik ga hem niet lopen denk ik. Er komt altijd een filmpje vooraf online zag ik dat ze de route rijden!

Amber_

Berichten: 10137
Geregistreerd: 21-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:44

Ik heb hem wel altijd gelopen. Ik vind ook dat je dat hoort te doen :j leuk dat er een filmpje opkomt. Maar je wilt toch weten hoe de ondergrond is, welke aanrijdlijn je moet rijden, etc. Vind niet lopen geen optie. Joh, denk gewoon zo... goed voor je :Y)

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Koudbloeden in de eventing?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:59

Ik loop ook altijd. Ik wil de hindernissen van dichterbij bekijken en indd aanrijdlijn enzo.

De kriebels om officieel te gaan starten worden wel steeds groter.

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 22:08

Ik heb altijd nog gelopen, maar Hooghalen is echt ver voor ons. Dus als dat op de dag zelf niet kan.... verken als het verder weg is altijd op de dag zelf.

Santos_05

Berichten: 3084
Geregistreerd: 23-12-04

Re: Koudbloeden in de eventing?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 22:25

Ik loop hem meestal op de dag zelf. Uurtje eerder aanwezig ;-)

bridget_vd

Berichten: 32
Geregistreerd: 06-03-19
Woonplaats: Blesdijke

Re: Koudbloeden in de eventing?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 12:24

Ja daar dacht ik eerst ook aan maar omdat het al ongeveer een uur en een kwartier rijden is en ik me heb ingeschreven voor de eerste rubriek op zaterdag van om 10 uur begint is dat denkt ik niet heel handig. Omdat ik ook wel goed de tijd wil nemen om de cross te lopen.

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 09:05

Helaas gaat zaterdag de oefencross niet door, hij is verplaatst naar volgende week zaterdag. Hopelijk kan ik met Enya nog de oefencross in Vinkega rijden.

Wel beter dat die niet door gaat. De weg naar stal is zaterdag afgesloten ivm de Zuiderzee rally. Ik had dan een plekje ergens anders gestaan voor een avond, maar dat scheelt weer een hoop geregel.

Gelukkig is Vinkega binnen.

bridget_vd

Berichten: 32
Geregistreerd: 06-03-19
Woonplaats: Blesdijke

Re: Koudbloeden in de eventing?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 10:30

Welke cross was dat zaterdag?

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Koudbloeden in de eventing?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 12:54

Bij hardenberg bij tcn sporthorses.

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Koudbloeden in de eventing?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:00

Ik zou zaterdag cross les hebben maar in de mail lieten ze al wel doorschemeren dat het waarschijnlijk niet door zou gaan.
Terrein had deze week wel nodig gehad om wat op te kunnen drogen.

plutolover

Berichten: 11706
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Koudbloeden in de eventing?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:18

ik zou heel graag keer bij eventing willen kijken. Dus als iemand nog een fotograaf/groom zoekt :D, Ik zelf wil het graag met mn jonky gaan doen. Duurt zeker nog eh... 5 jaar minimaal haha hij wordt in mei pas 1

Dus als er toevallig een eventing in omgeving utrecht is :D. En ik er misschien een vlog over mag maken? zou ik dat heel gaaf vinden. Mijn pb staat open

en als echte koudbloed fan lijk me dan leuk om dan een koudbloed te filmen/groomen/fotograferen

oja vloggens lijkt me leuk maar is zeker niet verplicht. WAnt je komt dan op mijn youtube kanaal :D

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Koudbloeden in de eventing?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 16:20

Ik hoop dat je iemand vind. Ik zit in het noorden en weinig nog in omgeving utrecht, misschien als ik officieel start.

Ik maak alleen zelf ook vlogs en video's over de crossen :o

plutolover

Berichten: 11706
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 16:32

JoycexEnya schreef:
Ik hoop dat je iemand vind. Ik zit in het noorden en weinig nog in omgeving utrecht, misschien als ik officieel start.

Ik maak alleen zelf ook vlogs en video's over de crossen :o


Leuk ik ga op je kanaal kijken

xCynthiaVos

Berichten: 1051
Geregistreerd: 14-02-13
Woonplaats: 't Harde.

Re: Koudbloeden in de eventing?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 16:43

Aah wat leuk !

Wij zijn hard aan het oefenen, Bandjo is een Barock Pinto van bijna 9 jaar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We gaan kijken of we dit jaar het een en ander mee kunnen pakken qua oefen en begin wedstrijdjes.

Sterre98

Berichten: 6329
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 16:50

plutolover schreef:
ik zou heel graag keer bij eventing willen kijken. Dus als iemand nog een fotograaf/groom zoekt :D, Ik zelf wil het graag met mn jonky gaan doen. Duurt zeker nog eh... 5 jaar minimaal haha hij wordt in mei pas 1

Dus als er toevallig een eventing in omgeving utrecht is :D. En ik er misschien een vlog over mag maken? zou ik dat heel gaaf vinden. Mijn pb staat open

en als echte koudbloed fan lijk me dan leuk om dan een koudbloed te filmen/groomen/fotograferen

oja vloggens lijkt me leuk maar is zeker niet verplicht. WAnt je komt dan op mijn youtube kanaal :D


Kijk eens bij de treekhoeve. Weet toevallig dat ze binnenkort een tripalon hebben. Zit in Leusden in de buurt van Amersfoort

Santos_05

Berichten: 3084
Geregistreerd: 23-12-04

Re: Koudbloeden in de eventing?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 16:53

Wij hebben afgelopen weekend een rondje gewoon gesprongen. Ging super, dus heb echt weer zin in de oefencrossen!!! (OK, 1 hindernis finaal onderste boven omdat hij hiet uit kwam, dat moet hij maar niet doen met de cross :+ )

Zamero

Berichten: 2326
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 22:35

plutolover schreef:
ik zou heel graag keer bij eventing willen kijken. Dus als iemand nog een fotograaf/groom zoekt :D, Ik zelf wil het graag met mn jonky gaan doen. Duurt zeker nog eh... 5 jaar minimaal haha hij wordt in mei pas 1

Dus als er toevallig een eventing in omgeving utrecht is :D. En ik er misschien een vlog over mag maken? zou ik dat heel gaaf vinden. Mijn pb staat open

en als echte koudbloed fan lijk me dan leuk om dan een koudbloed te filmen/groomen/fotograferen

oja vloggens lijkt me leuk maar is zeker niet verplicht. WAnt je komt dan op mijn youtube kanaal :D


Je mag bij mij zo komen hoor, als ik daar in de buurt zit ;)

twocolors

Berichten: 78
Geregistreerd: 21-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 13:46

plutolover schreef:
ik zou heel graag keer bij eventing willen kijken. Dus als iemand nog een fotograaf/groom zoekt :D, Ik zelf wil het graag met mn jonky gaan doen. Duurt zeker nog eh... 5 jaar minimaal haha hij wordt in mei pas 1

Dus als er toevallig een eventing in omgeving utrecht is :D. En ik er misschien een vlog over mag maken? zou ik dat heel gaaf vinden. Mijn pb staat open

en als echte koudbloed fan lijk me dan leuk om dan een koudbloed te filmen/groomen/fotograferen

oja vloggens lijkt me leuk maar is zeker niet verplicht. WAnt je komt dan op mijn youtube kanaal :D


Als ik in de buurt bij je start stuur ik been nee berichtje! Misschieb kunnen we even conctact hebben via mail of fb?

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 11:33

Gisteren weer springles gehad, ze deed het weer super goed en ik ga ook minder rijden.
En gisteren een mail gehad van Vinkega dat ze het proberen te organiseren, dat ik 's ochtends les heb of de cross en eind van de middag cross of les *\o/*

Dus zondag 2x crossen, super veel zin in! Hopelijk gaat de les met Betsy beter dan de vorige keer
Want toen gebeurde dit na het inspringen.

Afbeelding

Afbeelding

Mijn vriendin ging met Enya weg ( die stond daar even op stal, omdat ik maar een 1.5 trailer heb en 2 paarden -O- ) En Betsy letten alleen maar op Enya en toen stond deze hindernis voor haar.
Deze hindernis durfde ik niet meer, maar de rest deed ze super. Dus doel is blijven zitten :')

Shelly21

Berichten: 1766
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Koudbloeden in de eventing?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 11:38

Onze cross les gaat zaterdag helaas niet door. Was te verwachten.

Nu op zoek naar een indoor terrein zodat we toch een beetje kunnen trainen voor volgende week. Jullie ideeen?

bridget_vd

Berichten: 32
Geregistreerd: 06-03-19
Woonplaats: Blesdijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 11:44

Shelly21 schreef:
Onze cross les gaat zaterdag helaas niet door. Was te verwachten.

Nu op zoek naar een indoor terrein zodat we toch een beetje kunnen trainen voor volgende week. Jullie ideeen?


Zondag is er een oefencross en training in vinkega bij de zuidstroom. Weet alleen niet of je er nog voor kan inschrijven.

MallyBelly

Berichten: 3540
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 11:56

Ik kom ook eens om de hoek kijken, Wij gaan 30 maart voor het eerst een training bijwonen en aansluitend meteen een wedstrijdje.
Nu gaan we met onze tinker, word de eerste keer voor haar. Ze kan goed genoeg springen maar is een wel een beetje een aparte :')
Afbeelding