Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
Cookie2222 schreef:Ik doe ook mee op de zondag rond 13uur
Het parcour is 5km, dus ongeveer 2x zo lang als een normale cross. Dus denk dat je hem in 40/50 min wel moet kunnen lopen.
Hikarii schreef:Is het eventueel mogelijk om het parcour mee te fietsen of word dit lastig? Vriendin doet mee met haar pony maar die heeft soms wat extra aanmoediging nodig. (De pony dan )
Hikarii schreef:Is het eventueel mogelijk om het parcour mee te fietsen of word dit lastig? Vriendin doet mee met haar pony maar die heeft soms wat extra aanmoediging nodig. (De pony dan )
Shauniraquel schreef:Hi there, ik meld me ook! Doe voor de 2e keer mee, dit keer met mijn bijrijdpaard!
[ Afbeelding ]
Ik heb de cross 2 jaar geleden gereden met mijn Fries. Ik vond toen die laatste afsprong het water in echt een hel. NU al een fobie voor haha. Al weet ik zeker dat Westpoint ook gaat stoppen, die is niet zo van de afsprongen ....
Ik heb nog geen idee welke dag ik moet rijden.. Ik fotografeer zelf ook dus als ik ervoor of erna nog tijd heb ga ik even een hindernis opzoeken waar ik mensen op de foto kan zetten .
martinev schreef:Ik doe ook mee, samen met een stalgenootje! Vier jaar geleden reed ik hier mijn eerste oefencross met mijn toen vierjarige paard, haar heb ik naar het M gereden, dit jaar rijd ik met onze zelfgefokte vierjarige merrie weer onze eerste oefencross! Heb er enorm veel zin in, van de week bij Rob geweest voor haar eerste crosstraining (en überhaupt haar eerste keer springen onder het zadel ), daar was ze enorm stoer, en nu gaan we lekker kilometers maken en plezier hebben in het bos, wij gaan dus lekker voor de lage hindernissen ...
DreamGuide schreef:martinev schreef:Ik doe ook mee, samen met een stalgenootje! Vier jaar geleden reed ik hier mijn eerste oefencross met mijn toen vierjarige paard, haar heb ik naar het M gereden, dit jaar rijd ik met onze zelfgefokte vierjarige merrie weer onze eerste oefencross! Heb er enorm veel zin in, van de week bij Rob geweest voor haar eerste crosstraining (en überhaupt haar eerste keer springen onder het zadel ), daar was ze enorm stoer, en nu gaan we lekker kilometers maken en plezier hebben in het bos, wij gaan dus lekker voor de lage hindernissen ...
martinev schreef:Ik doe ook mee, samen met een stalgenootje! Vier jaar geleden reed ik hier mijn eerste oefencross met mijn toen vierjarige paard, haar heb ik naar het M gereden, dit jaar rijd ik met onze zelfgefokte vierjarige merrie weer onze eerste oefencross! Heb er enorm veel zin in, van de week bij Rob geweest voor haar eerste crosstraining (en überhaupt haar eerste keer springen onder het zadel ), daar was ze enorm stoer, en nu gaan we lekker kilometers maken en plezier hebben in het bos, wij gaan dus lekker voor de lage hindernissen en de ervaring!
[ [url=m/G4Ahxs.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0FaZXo.png]Afbeelding[/url] ]
Gebruikers op dit forum: FemkeRoosje en 6 bezoekers