SGW Bollert Brons (Neede/Gelselaar)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cioccolato

Berichten: 6624
Geregistreerd: 13-12-11

Re: SGW Bollert Brons (Neede/Gelselaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 16:54

2 uur na laatste start van ring nog steeds geen uitslag. Duurt lang :Y)

marloes_s

Berichten: 776
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 17:50

Dat duurt inderdaad lang. Je zou denken dat het sneller gaat met SGW live.

Ik ben super tevreden over vandaag. Weer fijne start na Fame d'r zwangerschapspauze.
Springen helaas een volte moeten rijden omdat de controle een beetje kwijt was (ze was behoorlijk enthousiast). Cross heel fijn foutloos met 3 sec. buiten de tijd.

Even mooie foto's spammen, gemaakt door mijn zus.
Afbeelding
Afbeelding

kamsel
Berichten: 3412
Geregistreerd: 12-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 17:58

Appie Bosch was er waarschijnlijk ook.
Gefeliciteerd Cioccolato! Op sgwlive staat iig dat je 2e bent.

Ik ben helemaal blij met m’n paard. Foutloos tot hindernis 12, daar stuitten we op onze voorganger. Hij reed vlak voor mij nog een keer aan (en weigerde) Dat heeft ons uit het ritme en concentratie gehaald. Had een weigering op de 2e ingecalculeerd, was pittig voor ons, maar op de eerste zeker niet. Nu had ik op allebei 1 weigering en ben ik gestopt.
Ze ging zo goed en ik was zelf daarna wat grrrr, vond ik niet eerlijk..
Ik heb trouwens die kleine bonte.

Cioccolato

Berichten: 6624
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 18:01

Hoe meer foto's, hoe leuker! Ik ga er failliet aan :))

Klopt. Wij waren 2e! Dressuur steken laten vallen. Ze was er niet helemaal bij. Maar mag af en toe.
Springen foutloos en de cross ook heerlijk foutloos door gereden en makkelijk binnen de tijd. Moest even een pasje meer rijden op de laatste..

Ik zag je bij de puntjes. Die voor jou ging al af op de smalle in 't inrijden. Netjes was geweest als hij even aan de kant ging.. Vind je paard wel erg stoer! Toch een mooi begin voor 't L. De puntjes waren ook wel smal gemaakt en zonder aan leuning. Komt helemaal goed in de L!
Vos pakte heel lekker op met die puntjes!

marloes_s

Berichten: 776
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Winterswijk

Re: SGW Bollert Brons (Neede/Gelselaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 18:12

Gefeliciteerd Cioccolato!

En wat balen Kamsel! Dat je door je voorganger zo uit je ritme gehaald wordt.
Gelukkig wel fijn gevoel over je paard.

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9339
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:35

Hier ook weer een hele gave wedstrijd gereden.
Dressuur alweer wat beter als de vorige keer, al is daar nog steeds heel veel winst te behalen.
Daarna het springen, dit ging best redelijk maar op 3 en 4 was ik te veel aan het klungelen paard te onstuimig dus daar vlogen 2 balken.
Daarna door naar de cross. Man man man wat ging hij weer als een speer.
Overal op aantrekken, ok misschien een beetje veeel te gretig, maar wauw wat een powerdier.
Ben er vandaag wel achter gekomen dat ik met andere teugels moet rijden.
Vis is aardig heftig in de springen en cross en heb nu dunne en te gladde teugels er aan.
Eigenlijk heb ik vandaag de hele cross gevochten met mijn teugels om iets van grip te krijgen.
Iedere keer als ik hem wilde controleren schoten de teugels gewoon door mijn hand.
Wel weer een foutloze cross en nu dus na 2 crossen alweer L startgerechtigd (Dat gaan we uiteraard nog niet doen).
Nu verder ontwikkelen en leren en een hoop genieten.
(Voor de mensen die het zich afvragen ja Vis (bies) is een renpaard)


Afbeelding
Afbeelding

marloes_s

Berichten: 776
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:43

Ik heb jullie gezien. Gaaf paard heb je!
Hij misstaat ook echt niet in het crossparcours hoor.

En te gladde teugels is inderdaad niks. Ik heb voor de cross ook altijd stroevere. Webband met rubber erdoor.

Mjoor

Berichten: 1024
Geregistreerd: 08-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:55

Ik lees weer veel goede resultaten. Iedereen gefeliciteerd!

Hier ging het iets anders dan gepland. Na de dressuur stonden we 3e. Je zou zeggen een goed begin... Maar na hindernis 3 in het springparcours hield het voor ons helaas op. Volgende keer meer geluk!

Hofpa

Berichten: 84
Geregistreerd: 17-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 20:03

Weer veel mooie resultaten! Ook mooie dingen gezien gister en vandaag. Moet wel zeggen dat het me opviel hoe in mijn ring (B paarden zonder dressuur op zondag) er maar 4 mensen van de 28 foutloos waren in het springparcours. Ik had zelf helaas een pechbalkje op 9b. Vorige week in Gorssel een flinke smak gemaakt in de cross, maar die topmerrie van mij liep vandaag net zo stoer en fijn weer door de cross <3 Superblij, ook nog een 5e prijs mee mogen nemen.
Ben heel benieuwd naar alle foto's.

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: SGW Bollert Brons (Neede/Gelselaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 20:11

Was leuk om een gedeelte van jullie vandaag te zien! En wat een leuke paarden liepen er tussen! Helaas twee mensen moeten teleurstellen omdat hun paard toch echt niet goed was. Vond het erg leuk om een middagje bij de dierenarts te helpen, interessant vooral.

Cioccolato

Berichten: 6624
Geregistreerd: 13-12-11

Re: SGW Bollert Brons (Neede/Gelselaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 20:15

Oh dan heb ik je vast ook gezien want daar ben ik ook geweest! :Y)

Ik ben ook benieuw naar foto's. Laat maar komen! :))

ikheetesmee

Berichten: 1195
Geregistreerd: 04-08-13

Re: SGW Bollert Brons (Neede/Gelselaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 20:16

Welk nummer had je?

Cioccolato

Berichten: 6624
Geregistreerd: 13-12-11

Re: SGW Bollert Brons (Neede/Gelselaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 20:19

130 :D

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 20:26

Ik ben ook weer terug na een (vroeg!) dagje. De afgelopen 3 SGW's hebben we het eind van het springpacours niet gehaald, en na vorige week in Gorssel weer uitgebeld te zijn geweest, was ik er eigenlijk klaar mee om steeds half Nederland door te reizen voor de kat zn viool :+ Helaas was de uitschrijftermijn van Gelselaar al verstreken, en als we dan toch moeten betalen.... tja dan ook maar starten hè ;)

Vlak voor mij in het springen ging er een mevrouw heel naar af, waar volgens mij ook de ambu voor is gekomen (weet iemand hoe het met haar is?) Niet best voor mijn zenuwen, maar boven alle verwachtingen in reden we foutloos(!!) in het springen *\o/* Ik was zó blij, en zeker na al het gedoe de laatste tijd, dat ik gewoon moest huilen van blijdschap dat we mochten crossen :') En dat terwijl ik echt geen emo-muts ben.

In de cross wat problemen om te vertrekken (wat ze me denk ik als weigering hebben aangerekend?) En daarna nog een stop op de betonnen pijp en die erna. Daarna weer het gaspedaal gevonden. Zo erg dat ik het pad naar rechts had gemist := Met pacourslopen hing er nog een lint over de weg, ik dus wachten op t lint, nou mooi niet, dus ik kon omdraaien :') Verder foutloos uit kunnen rijden, méga blij en die paar stops kunnen me gestolen worden :D allang blij dat we weer in een stijgende lijn zitten!

Veel gezellige mensen gesproken trouwens!



Mijn filmpje voor de geinteresseerden:

shirleyp

Berichten: 2782
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: SGW Bollert Brons (Neede/Gelselaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 20:51

Leuk om de verslagen te lezen! En fijn dat er zoveel scenario’s zijn waar mensen blij mee kunnen zijn :D Bij de cross hoef je niet perfect te rijden om iets te kunnen ‘winnen’!

Ik heb ook fijn gereden vandaag! 198 in de dressuur, foutloos gesprongen en alleen een stop op de 1e betonnen rioolbuis. Helemaal tevreden mee, zeker nadat ik vorig jaar niet hebben kunnen starten en vorig week in Gorssel behoorlijk onverwacht het springparcours niet door kwam := Op naar de volgende!

Cioccolato

Berichten: 6624
Geregistreerd: 13-12-11

Re: SGW Bollert Brons (Neede/Gelselaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 20:55

Vond dat beton toch best spannend hoor, toen k met verkennen een lap haar erop zag zitten _O-

Tierania_
Berichten: 4509
Geregistreerd: 29-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 20:57

Elise na hindernis 7 had je rechtsaf gemoeten en niet rechtdoor en daarna linksaf. Nu heb je toch een aantal hindernissen gemist?

kamsel
Berichten: 3412
Geregistreerd: 12-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 21:01

Ja hindernis 8, 9 en 10.
Zat het net terug te kijken.

annikavolder

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Re: SGW Bollert Brons (Neede/Gelselaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 22:09

esveo fotografie was er ook

Carnivoria

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 22:11

Het was weer een prachtige cross! Hoop mooie combinaties gezien. :D


Ik heb zowel zaterdag als zondag (helaas geen oefencross!) de gehele dag gefotografeerd bij hindernis 5.

Voor foto's graag een PB'tje met; Dag, startnummer en emailadres.

annikavolder

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 22:11

Ik ben heel tevreden na een vroeg dagje!

Na weer een deuk in het vertrouwen bij het springen in Oudkarspel(gevallen) en een harde val bij de oefencross renswoude 2 weken terug waar mn rug nog last van heeft was ik heel erg blij met 1 weigering en 1 balk in het springen.
In de cross pakte hij super aan, had alleen aarzeling op de betonnen buis waardoor we een stop hadden. Verder als een speer!

Sue_

Berichten: 5041
Geregistreerd: 02-04-05
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 22:21

Carnivoria schreef:
Voor foto's graag een PB'tje met; Dag, startnummer en emailadres.


Volgens mij heb ik je via Facebook al bericht Haha. Vorig jaar zat je ook daar toch?

Sue_

Berichten: 5041
Geregistreerd: 02-04-05
Woonplaats: Dedemsvaart

Re: SGW Bollert Brons (Neede/Gelselaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 22:45

Esveo heeft alles ongeveer ge-upload

Cioccolato

Berichten: 6624
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 23:00

Carnivoria schreef:
Het was weer een prachtige cross! Hoop mooie combinaties gezien. :D


Ik heb zowel zaterdag als zondag (helaas geen oefencross!) de gehele dag gefotografeerd bij hindernis 5.

Voor foto's graag een PB'tje met; Dag, startnummer en emailadres.


Ik heb je een pb gedaan!

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9339
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 23:03

Elise_K schreef:
Ik ben ook weer terug na een (vroeg!) dagje. De afgelopen 3 SGW's hebben we het eind van het springpacours niet gehaald, en na vorige week in Gorssel weer uitgebeld te zijn geweest, was ik er eigenlijk klaar mee om steeds half Nederland door te reizen voor de kat zn viool :+ Helaas was de uitschrijftermijn van Gelselaar al verstreken, en als we dan toch moeten betalen.... tja dan ook maar starten hè ;)

Vlak voor mij in het springen ging er een mevrouw heel naar af, waar volgens mij ook de ambu voor is gekomen (weet iemand hoe het met haar is?) Niet best voor mijn zenuwen, maar boven alle verwachtingen in reden we foutloos(!!) in het springen *\o/* Ik was zó blij, en zeker na al het gedoe de laatste tijd, dat ik gewoon moest huilen van blijdschap dat we mochten crossen :') En dat terwijl ik echt geen emo-muts ben.

In de cross wat problemen om te vertrekken (wat ze me denk ik als weigering hebben aangerekend?) En daarna nog een stop op de betonnen pijp en die erna. Daarna weer het gaspedaal gevonden. Zo erg dat ik het pad naar rechts had gemist := Met pacourslopen hing er nog een lint over de weg, ik dus wachten op t lint, nou mooi niet, dus ik kon omdraaien :') Verder foutloos uit kunnen rijden, méga blij en die paar stops kunnen me gestolen worden :D allang blij dat we weer in een stijgende lijn zitten!


Veel gezellige mensen gesproken trouwens!



Mijn filmpje voor de geinteresseerden: [ Video ]

Mis jij niet 3 hindernissen of reed je niet de B paarden?