Ik ben er bij in de klasse B zonder dressuur, op zondag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DreamGuide schreef:Ik rijd zondag mee in de BB, ik moet springen om 11:38 en cross om 11:58
Aangezien dit mijn eerste sgw is, weet iemand wanneer het het handigst is om de cross/springparcour te lopen? Vrijdagavond?
Anoniem schreef:DreamGuide schreef:Ik rijd zondag mee in de BB, ik moet springen om 11:38 en cross om 11:58
Aangezien dit mijn eerste sgw is, weet iemand wanneer het het handigst is om de cross/springparcour te lopen? Vrijdagavond?
Het handigste is voor aanvang van jou rubriek of tijdens je rubriek. Dan staat alles zoals het komt te staan. Als je eerder loopt staan er mss hindernissen hoger of anders dan jij ze moet springen.
Het springen kan alleen voor aanvang van je rubriek. Of zonder te lopen.
Sim schreef:Anoniem schreef:
Het handigste is voor aanvang van jou rubriek of tijdens je rubriek. Dan staat alles zoals het komt te staan. Als je eerder loopt staan er mss hindernissen hoger of anders dan jij ze moet springen.
Het springen kan alleen voor aanvang van je rubriek. Of zonder te lopen.
Dat maakt niet uit wanneer je loopt. Als het goed is staat bij de hindernis aangegeven wat er per klasse veranderd aan de hindernis, dus je kunt voor je springen lopen. Scheelt je een dag heen en weer tuffen.