SGW Renswoude

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34634
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 07:57

Leuk filmpje!

saarie

Berichten: 2148
Geregistreerd: 22-02-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 08:35

Hier ook een fijne rit gehad! Vorige week springpunt gehaald maar helaas te laat om de inschrijving voor Renswoude aan te passen, dus in de oefenklasse gestart. Heb wel het volledige B-parcours gepakt dus gewoon dezelfde rit alleen zonder de punten. Een stop op de waterinsprong maar die had ik ook wel verwacht, vindt ie echt nog spannend. Voor de rest dik tevreden! Weet iemand wat de ideale tijd was voor de B? Dan weet ik hoever we in de buurt kwamen.

Hier onze capcam:

Kelan

Berichten: 1626
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 09:07

De tijd voor de B was 4:15

saarie

Berichten: 2148
Geregistreerd: 22-02-08
Woonplaats: Den Haag

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 09:10

Zo dan, dat is zeker krap!

Cioccolato

Berichten: 6608
Geregistreerd: 13-12-11

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 09:19

Ook in de B veel tijdfoufen?

Kelan

Berichten: 1626
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 09:24

Heel veel tijdfouten in de B: in de 1e groep 6 binnen de tijd, in de 2e groep 3 binnen de tijd. En iedere groep was ongeveer 75 deelnemers denk ik.

Cioccolato

Berichten: 6608
Geregistreerd: 13-12-11

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 09:26

Ohja. Bij het L net zo hoor. Ik had zelf ook 10 seconden terwijl ik best wel door heb gereden. Zocht de four bij mezelf maar toen ik de rest zag met tijden heb ik dat ook maar niet meer gedaan _O-

Kris

Berichten: 10098
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: NYMEGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 09:28

Wat leuk dat iedereen tevreden is!
Ik ook, ondanks uitsluiting. Springen ging heel erg fijn (laatste keer uitgebeld op H4 in het B springen)! Start van de cross ging ook super. H1 t/m 6a pakte ze gruwelijk goed aan. Iets te goed, want we gingen veel te hard naar 6A waardoor B niet ging passen. Merrie is dan zo in paniek/geïrriteerd/boos/angstig of weet ik wat dat ik haar met geen mogelijkheid in de buurt van het B-element kreeg. Na 4 weigeringen zei de hinderniscontroleur ik noteer hem, maar ik kijk even weg, rij maar door. Meteen pakte ze weer top aan over 7 en de brug deed ze heel erg fijn. Vlak voor 9 werd ik uit de cross gehaald helaas ;-) Toch een heel erg goed gevoel en fijn kunnen afsluiten. De rest had ze zo uitgelopen. Volgende cross beter laten we maar zeggen!

odD_Fotos

Berichten: 506
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Roggel

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 10:22

Klinkt alsof het niet de makkelijkste cross was! ;)
Iets later dan jullie gewend zijn, maar alle foto's van beide dagen staan allemaal online op www.oddfotografie.nl :)

Amber_

Berichten: 10134
Geregistreerd: 21-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 11:31

Gave foto s Odd!! Helaas mij niet op de brug haha.... Tijdens de oefen cross heb ik nog je kaartje gevraagd *D

Filmpje van het L is leuk!!

Ik ben wel blij dat jullie de tijd ook krap vonden haha... ik was helaas 40 sec buiten de tijd. Laat er nou 10sec afgaan doordat ik terug moest rijden. Is alsnog 30 sec buiten tijd haha :+

Kelan, dank je wel! Altijd fijn om te lezen want voor mijn gevoel gaat het soms zo ongemakkelijk haha. Maar hij doet het maar mooi gelukkig. *\o/*

ulaantje schreef:
Amber; ik had jou ook nog zien gaan, wat een stoere fjord en wat gingen jullie netjes! Mijn moeder was helemaal fan van je fjord.


Wat lief zeg haha! Hij deed alles heel braaf!! Enige waar wij echt mee kampen is altijd de tijd.... hij heeft top conditie maar qua tempo in cross lukt het nog niet helemaal :+ Ach haha.

Voor cross had hij 32. :') DA zei al, als hengst maakt hij zich niet druk haha. Na cross altijd rond 60 / 66, dus dat is prima. Ik neem er maar gewoon genoegen mee en geniet :))

Kris

Berichten: 10098
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: NYMEGEN

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 11:33

Komt vast door die korte pootjes Amber. Hij heeft nu eenmaal geen hele ruime galop. Arie zat in de B bij de brug!

Amber_

Berichten: 10134
Geregistreerd: 21-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 11:47

Nee daarom haha... dus we blijven lekker oefenen en zo als nu gaat is goed. Hij gaat al wel harder als zijn 1e sgw :)) Maar ik ben nog beetje aan vergelijken met Fjordy. We waren altijd te vroeg binnen haha. Maar dat was ook wel een bijzondere fjord besef ik mezelf steeds meer!

Arie is van Eventingphoto he? *D

_BlingBling_

Berichten: 981
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 13:09

odD_Fotos schreef:
Klinkt alsof het niet de makkelijkste cross was! ;)
Iets later dan jullie gewend zijn, maar alle foto's van beide dagen staan allemaal online op http://www.oddfotografie.nl :)


Je hebt 2 hele vette foto's van mij gemaakt!!! Dank je!1 <3

Kris

Berichten: 10098
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: NYMEGEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 14:02

Amber_ schreef:
Nee daarom haha... dus we blijven lekker oefenen en zo als nu gaat is goed. Hij gaat al wel harder als zijn 1e sgw :)) Maar ik ben nog beetje aan vergelijken met Fjordy. We waren altijd te vroeg binnen haha. Maar dat was ook wel een bijzondere fjord besef ik mezelf steeds meer!

Arie is van Eventingphoto he? *D


Ja klopt!
Fjordy was dan ook wel een écht cross kanon!

xemmafalcon

Berichten: 85
Geregistreerd: 12-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 14:59

odD_Fotos schreef:
Klinkt alsof het niet de makkelijkste cross was! ;)
Iets later dan jullie gewend zijn, maar alle foto's van beide dagen staan allemaal online op http://www.oddfotografie.nl :)


Ik zag het net. Ik ben ook helemaal verliefd op de foto's die je van mij hebt gemaakt! 1 in het bijzonder, die is zo mooi! <3 <3. Ik was ook met een fjord :D

Saaams

Berichten: 13266
Geregistreerd: 20-01-10

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 15:14

Mijn pony staat niet zo florisant op de foto helaas :+ Blijft n ezel.

odD_Fotos

Berichten: 506
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Roggel

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 16:01

Dank voor jullie complimenten!
En sorry voor de ezel-pony. ;)

Saaams

Berichten: 13266
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 16:02

Hahah niks aan te doen. We gaan hopelijk nog vaker voorbij komen :=


Voor ons was het na een heel jaar lessen de eerste oefencross. We hebben wel Amsterdam geprobeerd maar ik mocht niet starten in het cross parcours. Dus hier de herkansing!

Eerste rondje ging tot nummer 3 oke, daarna snapte ze het niet meer. Want waarom rent de rest terug en waar moet ik nou heen. Ik ga echt niet meer vooruit. Bekijk t maar :+
Uiteindelijk toch verder kunnen rijden, bij elke hindernis wel 6x stil gestaan. En natuurlijk kwam er niemand voorbij dat we even konden aanhaken.

Tweede rondje op gepaste afstand achter een vriendin aan, ze heeft t hele ronde bijna op B hoogte uitgelopen. Op de brug afsprong na. Zonder zich druk te maken om wat de rest deed, als ze die bruine billen maar zag. Fijne afsluiting!

1 september proberen we het weer :D

Zamero

Berichten: 2326
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 16:30

Iedereen die heerlijk heeft gereden echt super, ik vond er een super leuke cross staan.

Maar helaas denkt mijn haflinger merrie dame daar anders over.
Die was zo ongeconcentreerd door alles er om heen en de hindernissen naast elkaar en paraplu’s dat ze dan helemaal van de leg is en ze zich niet meer kan focussen en dan weigerd.
Dus helaas hebben wij voor de ophaalbrug onze wedstrijd moeten staken.
Maar wel tevreden over het springen en dat was voorheen een probleem.
Maar met open veld in een wedstrijd weet ze het niet meer :n

Wel balen ook voor de andere die zoals ik minder gingen.... :(

Cioccolato

Berichten: 6608
Geregistreerd: 13-12-11

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 16:55

Het is dan ook wel erg veel wat er daar staat in het veld. Lekker kilometers maken!

xxitsmexx

Berichten: 4791
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: didam

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 19:47

Dorettek dan heb ik na jou gestart. ik was nr 25

ik had helaas 2 weigeringen op de simpelste sprongen. (4 en 7) rest ging echt super fijn.

https://youtu.be/v_F6akDpt4A

Sabertje

Berichten: 965
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Well

Re: SGW Renswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 19:50

@maarten: je hebt zelfs nog een leuke foto van mij kunnen maken

odD_Fotos

Berichten: 506
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Roggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 19:53

Sabertje schreef:
@maarten: je hebt zelfs nog een leuke foto van mij kunnen maken

Goed he! ;)

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 20:09

xxitsmexx schreef:
Dorettek dan heb ik na jou gestart. ik was nr 25

ik had helaas 2 weigeringen op de simpelste sprongen. (4 en 7) rest ging echt super fijn.

https://youtu.be/v_F6akDpt4A


Ik was zelf 21!

Wat jammer zeg -O-

laetitia98

Berichten: 558
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Ergens in een gat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 10:45

Hoi,
Weet iemand toevallig welke fotografen er nog meer aanwezig waren naar oDd? O:)

Ik was zo onder de indruk en druk bezig met alles eigenlijk heel spannend vinden (2e oefencross) dat ik ben vergeten kaartjes te vragen :')