Belgische eventers op bokt II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-18 17:51

Ik pas mijn zadel ook niet continu aan hoor... Heb zo'n mattes wolletje met inlages. Luxor heeft vorige winter moeilijk gehad met zijn gewicht en zo opgevangen met een wolletje. Ondertussen rij ik weer zonder. ;) Zonder de kosten van het zadel te laten aanpassen.

In een ritje naar de zee heb ik altijd zin maarja vervoer hé. :P Mijn papa wilt dat ik volgend jaar ga voor mijn BE, dus het nadert wel! :D

Gisteren weer fijn kunnen rijden, klein parcoursje gesprongen. Wat mij betreft zijn we klaar voor de jumping zondag. :) Deze is alweer volzet voor de inschrijvingen zouden sluiten. Gelukkig was ik op tijd!

@lene: Ik loop de beast idd alleen. Zodat ik op mijn traag tempo het kan afwerken. :+ En ook omdat vrienden het te duur vinden enzo. 7 km ging vlot. 13 op het einde had ik al stuk moeilijker. 19 km zal doodgaan zijn. :') Er is ook 1 hindernis de Ice Man dat je 2x kopje onder in ijsbad moet. Zal bibberen zijn. :+ Fjord drop zal ik wel spannend vinden. :P

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 22:57

De laatste aanpassingen waren omdat het te smal werd, dan is een wolletje juist averechts. Normaal doe ik 1x/jaar een checkup. Niet alleen of het nog past, ook omdat mijn zadel afziet. Dat ligt 6 maanden/jaar constant in de auto.

Net zoals de rest van het gerief...

mila_furrie

Berichten: 1224
Geregistreerd: 26-08-15

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 07:51

Hier worden de zadels eigenlijk enkel aangepast als ik voel dat er iets mis is. Vorige jaar zijn mijn zadels gecontroleerd door een zadelpasser omdat ze na haar bevalling toch wat veranderd was van model en ik het gevoel had dat ze niet zo goed meer lagen maar blijkbaar lagen ze nog perfect :) daarvoor was het geleden van bij de aankoop 4-5 jaar terug.

hanne: sterk hoor! ik heb daar veel respect voor. Wel jammer dat je het alleen moet doen :( Dat houd mij tegen om mee te doen. Veel van mijn vrienden vinden het inderdaad ook te duur. Maar dan denk ik het is toch ook niet dat je dat elke week doet. Volgend jaar wil ik zeker eens de 7 km proberen. Is het de eerste keer de water edition? welke zou je dan aanraden water of mud edition :)

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-18 10:08

@MF: Nee is tweede keer. :) Hohh moeilijk kiezen. :P De mud is wel superleuk. Je wordt behoorlijk vuil haha. :') Water edition heeft de fjord drop. Een giant en steile glijbaan waardoor je in lucht wordt gekatapulteerd in het water. :P Maar die zit er pas in vanaf 13 km dacht ik. In de water edition heb je ook modderhindernissen, maar aan finish ben je properder omdat er dan waterhindernissen zijn. Denk dat ik uiteindelijk toch mud edition zou kiezen. :)

Laurievc

Berichten: 4425
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 10:23

Oh ik wil dat ook al heel lang eens doen haha!
Ben alleen niet zo voor ijswater :+

Welke omheining hebben jullie staan rond jullie weide/paddock? Houten, gewoon lint/draad? Hoe hoog staan jullie palen?

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-18 11:52

Je kan hindernissen ook gewoon overslaan als je het echt niet ziet zitten. :P

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 12:06

Ik heb lang houten palen gehad (rond) van 2,5m lengte die ongeveer 70cm in de grond zaten met dik geleidend koord (3 banen) en bovenaan 1 baan breed lint, vooral voor de zichtbaarheid. Op deze weide staan ze alle 4, dus ook mijn 2 kleintjes. Vandaar meerdere banen.
Dit voorjaar heb ik daar alle koord/lint weggehaald en alles vervangen door ultrageleidend dik metaaldraad, ook 5 banen. Voor de stroom heb ik een S200 aangekocht van Gallagher, dus ik gebruik zonne-energie.
Indien gewenst kan ik elke baan apart onder stroom zetten.

Op een andere weide heb ik 2 banen dun geleidend koord, houten palen, hier stonden enkel de 2 grote op. Hier had ik een gewone batterij staan. Deze weide heb ik dit jaar laten gebruiken door iemand, op voorwaarde dat ze de omheining opknapten en er eens met de maaier door gingen. Kans is groot dat ik deze weide vanaf volgend jaar gewoon ga verhuren (is aan een particulier).

Op huurweide 1 is alles betonpaal met groen gaas en uitsluitend 1 stroomdraadje in de winter om te vermijden dat ze op de groene draad leunen en die platduwen. Op huurweide 2 zijn het dunne houten paaltjes met 2 rijen middelmaat koord, en hier zit ook een groot zonnepaneel op aangesloten.


Ik heb heel erg lang getwijfeld over metaaldraad ivm alle horrorverhalen en dergelijke, maar hier komt er voor mij niks anders meer, tenzij hout.

Laurievc

Berichten: 4425
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 12:11

Goed om te lezen! Ons plan is paddocks (4) in hout. Weides palen van 2m, 60cm in de grond. Draad tot +- 1m30 in 2 banen. Minis heb ik toch niet lopen hihi :D Houten poorten erin en met termijn wil ik alles in hout. We kijken nu naar het breed lint (bruin) van Gallagher..

Maar is zoveel keuze en zoveel mogelijkheden :o

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-18 12:16

Bij ons 2 weides volledig in betonnen omheining (wit) en de andere weides zijn allemaal houten palen en 3 lagen breed bruin lint. Is dacht ik ook van Gallagher! Staat best wel netjes vind ik.
Nog andere weides is volledig hout maar wordt dan ook vervangen naar palen en bruin lint. Met dat het niet het stevigste hout was. Poorten zijn ofwel met rekkers (vnl tussen de verschillende weides) en de rest gegalvaniseerde poorten.
Maar niets gaat boven dat chique houten omheining natuurlijk. :P

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 12:21

Tip: Op de tornooien van LRV is W*oodyfence een hoofdsponsor. Elke club kan aan hen vragen om x meter houten omheining ter beschikking te krijgen voor de springringen. Bij de tornooien waar ze de omheining mogen plaatsen zoals ze zouden doen voor langdurig/permanent gebruikt, dus de palen de grond in drillen, is de omheining te koop aan een fiks gereduceerde prijs.
Is telkens met 2 liggers en het zal de 1m30 wel halen volgens mij. Dus als je de kans hebt en er is een tornooi in de buurt... zeker even langsgaan! Hun telefoonnummers hangen dan op de omheining met de prijs erbij.
Wij mochten geen palen laten drillen dus hadden de demo-omheining met afgezaagde palen op metalen voetjes. Het contact onderling liep echt soepel, hele vriendelijke en meedenkende mannen :)

Lint ben ik van afgestapt. Het ziet er heel netjes uit, dat wel. Helaas liggen mijn weides naast andere weilanden of maïsvelden in een open gebied. Alles pakte zodanig veel wind dat ik op sommige momenten dagelijks bezig was met lint bijspannen. Dat kan niet oneindig omdat je dan de interne fijne geleiding stuktrekt en met 2 ontsnappers 1e klas die bij het minste stroomverlies een rondje gaan wandelen was ik het héél snel beu.
Nadien over gegaan op koord maar uiteindelijk gaf dat dezelfde problemen, weliswaar over een langere tijdspannen. vandaar de keuze voor metaaldraad.


Ik heb 2 galvanisé poorten op mijn eigen weide. op de huurweides is het 1 een soort hoog fijnmazig metalen tuinhek/sierhek (but it does the trick) en op de andere is het gewoon ook koord met 2 handvaten.

Laurievc

Berichten: 4425
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 12:30

Oh damn, Loenhout was hier vorig weekend :o
Ik ga eens kijken of er binnenkort nog eentje in de buurt is... Mss zoiezo eens offerte laten maken.

Edit: dit weekend ook Loenhout :D Eens langsrijden. Merci voor de tip!

madelene

Berichten: 1883
Geregistreerd: 26-04-06
Woonplaats: vijlen limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 12:52

ik lees mee, maar kan weinig toevoegen.

varekaj, als dat zadel zodanig kleppert, dan helpt een wolletje ook naar mijn mening niet meer :n
en als je nou eens een oproepje op marktplaats zet? met de gewenste maten enz enz...???
misschien dat iemand je dan wel een goede aanbied?

wij hebben van die witte paaltjes en houten paaltjes om de weilanden heen staan, en dan ook nog de weide in 2en of 3en opgedeeld, zodat ik ze makkelijk kan omzetten. Allemaal met wit lint.
Maar ik hoef geen spanning erop te zetten, ze blijven er heel fijn achter staan.

het enigste moment dat ik er spanning op moet zetten is als de kinderen van de camping eraan gaan lopen trekken hangen of duwen... ~~}> ~~}> }:) }:) ...jullie kunnen je wel voorstellen wat er dan gebeurt... := := }> }>

fotoshoot, wil ik dit jaar ook graag doen, maar dan in de herfst, het liefst bij ons in het bos ofzo.
ik ben een echt herfstmens, en voordat ik echt te oud ben, lijkt het me dat ik redelijk moet opschieten :=
hopelijk vallen de bladeren dit jaar niet te snel door de droogte.

Komend weekend naar Düren achter Aken, hopelijk lukt het dit weekend wel, of in ieder geval dat ik hem uitrij. >;) Maar blijven toch rare proeven, en ook het aanmelden vrijdag, en dat dan pas vrijdagavond de starttijden bekend zijn...raar. En dan waarschijnlijk ook alleen maar de dressuurtijd, de andere tijden zijn op basis van je dressuurscore.
Had ik trouwens al gezegd dat we met 2 tot 4 ruiters tegelijk in 1 ring zitten en de proef moeten rijden 8)7 ....we gaan het meemaken. maar normaal gesproken zijn de duitse wedstrijden wel heel fijn om te rijden. yeej Nederland :)F

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 14:58

Hoe moet ik me dat voorstellen, met 2 tot 4 tegelijk in een ring? Krijg er een beetje het beeld bij van treintje rijden, of bedoel je voor het springen?

Ik ben absoluut niet tegen bontjes of een gel, 't moet alleen wel de moeite zijn. Een zadel dat kantelt/klappert omdat de singel het helemaal op zijn kop lijkt te trekken past gewoon niet en daar gaat een bontje niks aan veranderen.
Ik zoek bewust niet meer zelf tweedehands. Hij is best lastig qua bouw (heel compact) en ik moet er goed in zitten.
Mijn prestige was ik best tevreden van hen pastte voor hem goed, alleen heeft Antonius mij er in een les eens op gewezen dat ik nooit met een sprong mee kon omdat ik zowat vanachter op de lepel gedwongen werd.
Bij mijn zadelmaker ligt er altijd wel een voorraadje, ik kan ter plekke passen en proberen. Moet er alleen eens geraken.

madelene

Berichten: 1883
Geregistreerd: 26-04-06
Woonplaats: vijlen limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 16:11


Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 19:38

Dat heet in de LRV dus "groepsdressuur" _O-

winnie10

Berichten: 390
Geregistreerd: 23-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 22:19

Bij mij een goed weekendje in Brugge.
Gewonnen in de B-reeks (HC) met 7 punten verschil oo de 2de. Dus wel mooie score. Waren niet veel mensen foutloos en binnen tijd in de jumping. Ik wel, alleen Aruba was echt nieeeet onder de indruk van een rondje 90. Ga deze winter terug wat hoger op jumping gaan, want dat is een beetje saai nu...
cross was goed, foutloos, wel nog niet helemaal het gevoel zoals ik het wil. Rij met een ander bit en dat is toch duidelijk een groot verschil. Ze maakt haar enorm lang als ze wil weigeren en ik voel het al ver van op voorhand en met dat bit kan ik tenminste ingrijpen. En zo een stop op hindernis 2 vermeden. Water nog niet vol vertrouwen. Maar was gelukkig gewoon inlopen. Binnen 2 weken naar Vrouwenpolder!

Amai speciaal madelene, zo met 3 dressuur rijden. Hoe kan die jury dan elk apart quoteren? Lijkt me niet gemakkelijk. Succes alleszins!

Zo'n obstakel run lijkt me ook wel cool! Gewoon lopen doe ik meestal max 5 km gewoon omdat ik dat eigenlijk extreem saai vindt. Alleen ben ik nogal een koukleum :brr: zie me nog doodvriezen brrr

PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 10:04

Proficiat Winnie! Toch weer back on track he, in VP zelfde reeks voor bevestiging of stapje hoger?

Hoe was het Madelene?

Ik ben benieuwd of mijn zadels nog gaan passen op canch :+.

Op stal hebben wij lint. De weidedraad is 1 km en dat drie banen, dus voor houten omheining te plaatsen, iets te kostelijk :P. Maar het lint is dus idd niet duurzaam, ze gaan er ook zo door, wat zowel een voor als nadeel is, ze doen ze geen pijn, maar ja ze lopen dus soms wel eens naast de weide want er zit veel verlies van elektriek.

Gisteren jumping gehad, hij was in een goeie dag! Dubbel nul. Volgende week weer en de week erna ga ik nog eens een poging wagen in de.urle de occ80. In geen tijden cross hindernissen gezien en helaas staat er niets in bl.oso voor de moment.

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-18 10:36

Top Winnie!

Bizarre dressuur Madelene. :P Moet je geluk mee hebben wie er mee rijdt met jou.

Gisteren ook een fijne jumping gehad! Clear round in 70 cm was voldoende voor een prijsje. Eerste rondje foutloos en 2e rondje 3 balken. := Luxor vond het absoluut niet spannend meer op die hoogte. Inrijden verliep ook veel beter dan anders. Nu weer lessen in september en mss trainingsparcoursjes.
Volgende keer starten we sowieso terug 80 cm. :j Want veel moeite doet hij nu niet meer. :')
Bij de prijsuitreiking stond hij ook super rustig stil. Ererondje zelf ook heel flink. :j Hebben we ook weer meegemaakt. :P Was echt trots dat hij zo flink was!

Maar dan nog iets meegemaakt waar ik wel enorm van geschrokken was. ;(
Er was een ander paard mee van stal op de trailer. Ik kende dat paard niet zo goed maar achteraf konden mensen dit ons wel bespaart hebben omdat ze dit paard ook beter kennen. Maar soit tis nu gebeurd.
In het heengaan was er wel eens lawaai in de vanne maar zonder veel erg. Tussenschot stond wel scheef ter plaatse maar we stelden er niet echt vragen bij omdat de rit eigenlijk wel vrij rustig verliep.
Ter plaatse toen we hadden gereden en weer naar huis vertrokken, stond dat ander paard gewoon te slapen op de trailer. Dus goed voor vertrek. Maar toen we op een drukke baan reden (die langs de achterkant van de hippodroom ligt) zeer veel lawaai in de trailer en rammelde de vanne heel erg hard. Dus mijn vriendin (chauffeur, niet haar paard) rustig langs de kant gezet. Ik heb uit de auto gesprongen en deurtje open gedaan. Dat paard compleet in blinde paniek en de vanne half aan het verbouwen. Maar dat was het minste van mijn zorgen op dat moment. Mijn zorg was Luxor. Ik heb geroepen dat die achterklep meteen open moest en Luxor er NU uit ging. Luxor was godzijdank niet aan het panikeren maar zo beetje 'onrustig' zo van wat gebeurd er hier nu? Ik kon hem gemakkelijk uitladen en stond ik langs de weg. Dat paard nog steeds compleet flippen. Volle gewicht op tussenschot, lag bijna neer en keihard shotten op de zijwand (aluminium vanne) je rook de vonken van de ijzers. Ik heb meteen gezegd van sorry ik ga niet mee. Dit is gewoon levensgevaarlijk. We moesten nog een stukje autostrade doen. Ik zei dat zonder problemen vergoeding ging geven voor de extra benzine. Dat ander paard in het wild rond aan het shotten. Hij was gewoon krankzinnig. Maar na een tijdje was het opgelost en gingen ze weg zonder Luxor en ik. Wij langs de drukke weg gestapt naar een zijstraatje en daar op veldje en parking gewacht op de vanne. Ik had al schrik dat hij niet meer zou willen laden en onrustig zou zijn onderweg door die gebeurtenis. Na een half uur ofzo was de vanne terug. Toen ik de klep opendeed zag ik op het tussenschot allemaal bloed van dat ander paard. Geen schoon beeld. Luxor laadde gelukkig zeer vlot en onderweg ook heel rustig. Thuis ook rustig kunnen uitladen. Luxor heeft echt ONWIJS nuchter gereageerd. Echt wauw. Het kon uitgedraaid zijn op een ramp moest hij ook beginnen panikeren. Ben enorm hard geschrokken van deze situatie. Zo gigantisch veel geluk gehad. Ben er nog niet helemaal van bekomen. En ik kan het gewoon niet vermijden dat ik het bepaalde mensen wel kwalijk neem dat ze mij dit eigenlijk konden vermijden. Dat paard mag dus ook nooit meer mee met ons.
Gelukkig ook de beslissing genomen om Luxor niet meer mee te laten gaan met dat paard. Want het is weer gebeurd toen ze bijna op stal waren.
Mijn vriendin wil ook geen andere paarden meer vervoeren buiten Luxor en nog 2 andere paarden die ze ook kent en wel zeer rustig zijn.
Zelf zei ik ook altijd dat ik later ook wel graag paarden zou meenemen van iemand anders omdat ik dat altijd zo hard heb geapprecieerd dat ik mee mocht met mensen. Maar ben toch een beetje aan het afstappen van dat idee en ga wss gewoon binnen jaar of 2 een 1,5-paards aanschaffen voor Luxor alleen. En dan mss keer ander paard vervoeren maarja dan kan dat paard geen ander paard in gevaar brengen moest er toch iets gebeuren.

Gisterenavond nog langs Luxor gepasseerd om te kijken hoe het was met hem en alles was ok. Deze namiddag laat ik hem eens rustig aan de longe lopen om te kijken of hij er mss iets aan over gehouden heeft.

mila_furrie

Berichten: 1224
Geregistreerd: 26-08-15

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 12:42

pp: proficiat! Fijn dat je een leuk rondje had :) succes zondag . Ik heb me opgegeven om te schrijven zaterdag in deurle. Ik zal je dan wel zien voorbij komen :)
Hoe is het met het veulentje? heeft ze al een naam?

hanne: Proficiat met uw ritje! Leuk als alles goed begint te gaan he :) Was wel schrikken zeker? En ze wisten dat dat paard panikeerde op de trailer? Gelukkig heeft luxor niet gepanikeerd. ook niet toen je hem langs toch wel een drukke baan van de trailer haalde.

ik zag op fb dat maddy ook een leuke wedstrijd had :) Fijn als alles goed verloopt :)

proficiat winnie met jou ritje. Toch goed voor het vertrouwen he :)

hier gaat alles rustig verder :) we gaan regelmatig wandelen en ze gaat ook vaak aan de longe. Conditie zal ze zeker niet verloren zijn.
vozzie zaterdag op jumping geweest in waregem 1m10. 1 balk in de eerste fase. Ja het was niet slecht maar het was ook niet met een wow gevoel. Een lijn met 5 galopsprongen kwam hij goed uit maar beetje lang balk viel ook erg laat af... dus niks speciaal :)

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-18 13:29

Merci! :)

Blijkbaar heeft hij al zo'n wacko momenten gehad op stal dat hij dingen vernielde... Heb achteraf gehoord van andere mensen dat ze eigenlijk nooit een paard bij die zouden zetten in de trailer. Maarja ik wist dat niet allemaal hé...

mila_furrie

Berichten: 1224
Geregistreerd: 26-08-15

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 13:31

Er wist niemand dat je dat dat paard ging mee vervoeren?

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-18 13:47

Jawel. :)

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 13:57

Ik pak alleen paarden mee van mensen die ik er op vertrouw dat ze eerlijk zijn over hoe hun paard zich gedraagt in een trailer + ik heb een camera in de trailer. Heb al vaak ondervonden dat je veel meer ziet gebeuren dan dat je het voelt. Ik pas mijn rijgedrag dan ook aan naar dat wat er op het schermpje gebeurd en niet naar wat ik denk te voelen.

Succes PP in Deurle! Nog geen gezonde zenuwen die de kop op steken?

Fijn dat met Luxor alles wel top is Hanne. Heb je dan achteraf gehoord dat ze zeiden "die doet altijd zo"? Wel een geluk dat je nog niet op de autostrade zat zeg... Moet er niet aan denken.

Mijn eigen proef op tornooi was drama, tijdens achttal en viertal nog steeds een sch*tbok ondermijn gat. Wel tussendoor individueel kunnen aanpakken dat hij goed liep, maar ik kan het nog niet vasthouden in de groep. Ook omdat ik hem op dat moment van inrijden niet mag/kan aanpakken :\
Met de lesgever ben ik nu aan het brainstormen hoe we het kunnen aanpakken op een manier die ik ook op wedstrijd kan gebruiken. Slof is genoemd maarja, daar kan je geen proef mee starten natuurlijk...

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-18 15:13

Luxor loopt gelukkig correct en er is niets aan de hand. :) Heb al met enkele mensen op stal gesproken over deze gebeurtenis en was unaniem dat dit vermeden kon worden. Maar sommigen hebben dat gewoon te laat gerealiseerd of niet gezegd. Paard kon ook niet achteruit, tussenschot moest er uit en in vanne zelf draaien... Ik had nochtans gezegd om zeker te oefenen voor we op wedstrijd gingen. :) Maarja het is nu eenmaal gebeurd en we hebben onze lessen eruit getrokken. Ben al lang blij genoeg dat Luxor niets heeft.

Woensdag terug springles, ben alweer benieuwd hoe hij het gaat doen! :)

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Re: Belgische eventers op bokt II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-18 15:13

Stoppen met groepsdressuur. :P Vervelend dat je hem niet mag corrigeren tijdens het inrijden...