Springen haflinger

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rinkelinda
Berichten: 6
Geregistreerd: 22-11-17

Springen haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-17 17:51

Hoi ik heb net een bokt acc aangemaakt , ik weet niet hoe het precies werk Haha... Maarja ! Ik ga binnenkort starten met wedstrijden ik wil graag gaan springen maar eerst die ene winst punt!!!! Ik wil darna met mijn haflinger B starten in de paarden! Ik spring thuis met mij haflinger pacour op 110/1.20 spring ze makkelijk , hebben julie nog tips waar ik rekening mee moet houden omdat ik bij de paarden start alvast bedankt

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34641
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 13:29

Allereerst staat je topic hier niet goed denk ik :) , dit subforum is alleen voor alle vragen rondom eventing. Of wil je ook SGW gaan starten met je haflinger? Zo niet kun je een moderator vragen of je topic verplaatst kan worden :j

Waar je echt rekening mee moet houden is de afstanden in het parcours. Het is gebouwd op paarden. Ook op inhoud lopen haflingers achter op warmbloedpaarden. Het is dus belangrijk dat je ook goed traint op conditie en uithoudingsvermogen van je haflinger. Verder is het handig om eerst eens een paar keer BB te starten, dan kun je er lekker rustig in komen. Op wedstrijd een parcours rijden is echt iets anders als thuis oefenen.

Angela

Berichten: 25692
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Beuningen

Re: Springen haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 21:09