Vorig jaar was dit ons debuut. Nu doen we mee in de klasse L. Ik heb er zin in!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oedi schreef:Ik woon naast de Mariënwaerdt en ik wist niet eens dat dit georganiseerd werd. Klinkt heel leuk!
Weet iemand of je entree ofzo moet betalen? Misschien dat ik kom kijken en foto's ga maken.
kikkerdril4 schreef:hoop wel dat de bodem zich goed houdt want als het iets te nat is durf ik hem niet te starten (nog geen ervaring en niet op ijzers).
Mensen die er vorig jaar ook al zijn geweest? Hoe was de cross? Eventueel beeldmateriaal?
DoretteK schreef:Ik heb vorig jaar ook meegedaan in de B! Dit jaar weer van de partij!
Heb net even de startlijsten bekeken. Afgelopen weekend was het allemaal erg kort op elkaar in Ysselsteyn, en nu is het wel erg ruim hahah. Ik moet geloof ik 9:15 dressuren en rond 1 uur de rest. Maar dan kunnen we mooi tussendoor lekker rustig lopen
Ik vond inderdaad vorig jaar het springen erg glad, maar de cross was erg goed te doen! En vorig jaar was het geen entree, lijkt me dat ze dat dit jaar weer niet doen, aangezien dat niet aantrekkelijk is voor toeschouwers.
Vorig jaar was er geen L geloof ik? Maar in het topic van vorig staan foto's van de hindernissen van vorig jaar.
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=96&t=1900670