Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vavane
Berichten: 154
Geregistreerd: 30-12-09

Re: Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 17:14

Iemand de een foto'tje kan maken van de uitlagen van B op zondag? :D

Kris

Berichten: 10098
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: NYMEGEN

Re: Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-17 17:56

Fijne resultaten lees ik hier! Ook wij hebben ons debuut gemaakt vandaag en ik ben intens tevreden met het puppy paard! Super gevoel in de cross. Heerlijk!

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 18:14

Ik heb genoten. Mijn paard liep als een tijger. Top over alles inclusief de waterinsprong alleen vervolgde ze met hetzelfde fantastische gevoel de M lijn en we zijn nog L :+ dus dat werd niet goed gerekend

odD_Fotos

Berichten: 506
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Roggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 20:44


xMaika

Berichten: 173
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 08:17


DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 10:42

Ik heb gisteren in de B paarden gereden, ben ook benieuwd naar de uitslagen!

Dressuur is altijd een uitdaging, de bodem in de ring viel ook erg tegen waardoor hij niet meer fijn liep. Springen had ik alleen wat tijdfoutjes, en de cross ook! Voor mijn gevoel ga ik geloof ik altijd harder dan ik echt ga :') Maar hij twijfelde nergens en liep overal zo over heen. Ben alleen benieuwd naar mijn stijlpunten ;) Heb verder ook niet gewacht op de uitslag, omdat ik mijn dressuurcoupon had :)

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 12:06

Hier een stout paard met de dressuur, maar met springen en cross een erg fijn enthousiast paard en dus beide foutloos gereden. Erg blij mee :) Helaas heeft ze in de cross op haar eigen voet gesprongen waardoor er nu een scheur in haar hoef zit en ze helaas afgekeurd werd bij de dierenarts. We hadden anders in de prijzen gezeten, maar goed er had ook iets ergers kunnen gebeuren dus het is niet anders! Hiermee dus wel het seizoen 1 wedstrijd vroeger afgesloten dan bedoelt, maar wel fijn gereden dus dat houden we maar in het achterhoofd

MS_eventing

Berichten: 1187
Geregistreerd: 24-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 12:52

DoretteK schreef:
Ik heb gisteren in de B paarden gereden, ben ook benieuwd naar de uitslagen!

Dressuur is altijd een uitdaging, de bodem in de ring viel ook erg tegen waardoor hij niet meer fijn liep. Springen had ik alleen wat tijdfoutjes, en de cross ook! Voor mijn gevoel ga ik geloof ik altijd harder dan ik echt ga :') Maar hij twijfelde nergens en liep overal zo over heen. Ben alleen benieuwd naar mijn stijlpunten ;) Heb verder ook niet gewacht op de uitslag, omdat ik mijn dressuurcoupon had :)


Uitslagen staan op startlijsten!!

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 17:35

lovecortana schreef:
DoretteK schreef:
Ik heb gisteren in de B paarden gereden, ben ook benieuwd naar de uitslagen!

Dressuur is altijd een uitdaging, de bodem in de ring viel ook erg tegen waardoor hij niet meer fijn liep. Springen had ik alleen wat tijdfoutjes, en de cross ook! Voor mijn gevoel ga ik geloof ik altijd harder dan ik echt ga :') Maar hij twijfelde nergens en liep overal zo over heen. Ben alleen benieuwd naar mijn stijlpunten ;) Heb verder ook niet gewacht op de uitslag, omdat ik mijn dressuurcoupon had :)


Uitslagen staan op startlijsten!!


Oh dankjewel! Had vanochtend gekeken maar toen was het nog wat te vroeg denk ik :+

Sharonvd

Berichten: 123
Geregistreerd: 07-10-11
Woonplaats: Limburg

Re: Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 18:22

We hebben genoten van deze prachtige wedstrijd! T was wel een pittige cross voor ons maar met 1 stop hebben we hem super kunnen uitrijden!

Mijn complimenten naar de organisatie voor deze prachtige SGW *\o/*

Anoniem

Re: Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 11:50

Op 1 oktober reed ik de B paarden. Aan de finish stond rond 11u een fotograaf (mannelijk). Maar ik kan nergens de foto's vinden.. Iemand enig idee wie dit geweest kan zijn?

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 11:54

Anoniem schreef:
Op 1 oktober reed ik de B paarden. Aan de finish stond rond 11u een fotograaf (mannelijk). Maar ik kan nergens de foto's vinden.. Iemand enig idee wie dit geweest kan zijn?

Richard de Groot, even opzoeken op facebook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 11:55

kikkerdril4 schreef:
Anoniem schreef:
Op 1 oktober reed ik de B paarden. Aan de finish stond rond 11u een fotograaf (mannelijk). Maar ik kan nergens de foto's vinden.. Iemand enig idee wie dit geweest kan zijn?

Richard de Groot, even opzoeken op facebook


Daar heb ik al foto's van gehad. Maar niet de foto's die ik "zoek"

odD_Fotos

Berichten: 506
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Roggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 20:49

Anoniem schreef:
Op 1 oktober reed ik de B paarden. Aan de finish stond rond 11u een fotograaf (mannelijk). Maar ik kan nergens de foto's vinden.. Iemand enig idee wie dit geweest kan zijn?





Heeft eventing Photo daar niet ook een poosje gestaan? Misschien GNS?

MerelV

Berichten: 1765
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 20:51

odD_Fotos schreef:
Anoniem schreef:
Op 1 oktober reed ik de B paarden. Aan de finish stond rond 11u een fotograaf (mannelijk). Maar ik kan nergens de foto's vinden.. Iemand enig idee wie dit geweest kan zijn?





Heeft eventing Photo daar niet ook een poosje gestaan? Misschien GNS?


Op de zaterdag hebben richard de groot, Eventing foto en vande Pol fotografie daar gestaan. Weet niet of dat zondag ook zo was

Anoniem

Re: Voorbespreking SGW Ysselsteyn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-17 20:58

Ik heb Richard gevraagd :) hij had namelijk wel een foto van mij op de bavaria hindernis dus hij ging kijken of de uitdraaf/ uit stap foto's waar ik naar opzoek ben ook heeft gemaakt :)