SGW Amsterdamse Bos / Amstelveen 2017

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Re: SGW Amsterdamse Bos / Amstelveen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-17 11:24

Hmm, kwartiertje denk ik, misschien net iets meer.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34735
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 11:46

Ik heb geen idee hoe ver het lopen of fietsen is, wij zijn met de auto gegaan. Dressuur is op zand. Losrijden in een binnenbak. Wat ik wel heel apart vond, pensionklanten kwamen er ook gewoon bij om te rijden. Terwijl er bij Wennekers nog een stuk of 5 rijhallen zijn minstens, waar ze terecht konden, en waar dus bijna geen niemand aan het rijden was op dat moment.

Anne_Esto
Berichten: 16
Geregistreerd: 02-05-16

Re: SGW Amsterdamse Bos / Amstelveen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 13:55

Oké ben benieuwd. Ik heb gelukkig de tijd dus denk dat ik in de ochtend eerst naar het secretariaat rij om daar mijn nummer op te halen en daarna met auto en trailer naar de dressuur ga. Daarna gelijk met de auto en trailer naar het cross terrein om de cross te lopen. We blijven wel lekker bezig zo ;)

xTammyy

Berichten: 4409
Geregistreerd: 20-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 14:30

Een vriendin van mij doet mee.
Zou graag komen kijken, maar moet die avond om half 9 werken dus dan ben ik te laat terug denk ik.. is nogal een stukje rijden namelijk :=

DameX
Berichten: 58
Geregistreerd: 16-04-13

Re: SGW Amsterdamse Bos / Amstelveen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 15:39

Volgens mij heb ik mijn nummer op de dressuurlocatie gehaald. Vorig jaar zijn wij daar direct heen gereden om te dressuren. Je hoeft dus niet eerst heen en weer om je nummer te halen.die binnenbak is echt zo ontzettend groot dat je totaal geen last van pensionklanten hebt. Ik had tussendoor ook genoeg tijd om de cross te lopen. Hij is niet lang en ingewikkeld. Succes allemaal!

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 16:53

juf1986 schreef:
Volgens mij heb ik mijn nummer op de dressuurlocatie gehaald. Vorig jaar zijn wij daar direct heen gereden om te dressuren. Je hoeft dus niet eerst heen en weer om je nummer te halen.die binnenbak is echt zo ontzettend groot dat je totaal geen last van pensionklanten hebt. Ik had tussendoor ook genoeg tijd om de cross te lopen. Hij is niet lang en ingewikkeld. Succes allemaal!


Ik moet om 15.07 dressuren en om 16.52 springen, lijkt me toch erg krap om tussendoor nog te lopen en van locatie te moeten veranderen en op/afzadelen en inrijden?

paljaslaura

Berichten: 2747
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: SGW Amsterdamse Bos / Amstelveen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 17:05

Je kan te paard vanaf 'crossterrein' naar Wennekers over het ruiterpad.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 17:06

Cheminee schreef:
Ik start om 13.20 de cross :D

Betere tijd dan vorig jaar.. toen had ik om 03.30 de wekker aan staan om als 6e ofzo te kunnen starten #) dit jaar maar gevraagd of ik later mocht ivm de lange reistijd uit den helder hahaha!

Als je dat al ver noemt kan je beter maar niet gaan crossen :') Amsterdam valt nog in de categorie dicht bij Den Helder :))

Ik sta helaas op de wachtlijst, op het moment dat de inschrijving open ging wist ik nog niet wanneer mijn merrie weer thuis zou zijn :=

Inspringen was vorig jaar wel echt slecht geregeld := Vooral het inspringen van de cross ging echt nergens over -O-

DameX
Berichten: 58
Geregistreerd: 16-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 17:20

kikkerdril4 schreef:
juf1986 schreef:
Volgens mij heb ik mijn nummer op de dressuurlocatie gehaald. Vorig jaar zijn wij daar direct heen gereden om te dressuren. Je hoeft dus niet eerst heen en weer om je nummer te halen.die binnenbak is echt zo ontzettend groot dat je totaal geen last van pensionklanten hebt. Ik had tussendoor ook genoeg tijd om de cross te lopen. Hij is niet lang en ingewikkeld. Succes allemaal!


Ik moet om 15.07 dressuren en om 16.52 springen, lijkt me toch erg krap om tussendoor nog te lopen en van locatie te moeten veranderen en op/afzadelen en inrijden?



Dat is inderdaad kort. Dat had ik vorig jaar niet. Erg onhandig dat het dressuur niet op hetzelfde terrein is, nu zul je toch heen en weer moeten
Mede daardoor en doordat ik de cross zelf niet zo boeiend vind doe ik dit jaar niet mee. Ik hoop voor iedereen dat de cross dit jaar wat uitdagender is.

Prisjee91
Berichten: 1350
Geregistreerd: 24-03-11
Woonplaats: Zoelen

Re: SGW Amsterdamse Bos / Amstelveen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 17:26

Ben idd heel benieuwd naar het parcours... Op de filmpjes van vorig jaar ziet het er inderdaad redelijk simpel uit.

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Re: SGW Amsterdamse Bos / Amstelveen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 17:41

Simpel parcours is voor ons niet zo erg, mijn paard is heel erg onzeker dus probeer gewoon zoveel mogelijk km te maken en haar wat meer zelfvertrouwen te geven :P Elke cross is dus mooi meegenomen en een iets minder uitdagende is voor haar dus helemaal niet zo erg :) Wordt overigens wel onze eerste keer dat we hier meerijden.

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 18:52

Goldie schreef:
Cheminee schreef:
Ik start om 13.20 de cross :D

Betere tijd dan vorig jaar.. toen had ik om 03.30 de wekker aan staan om als 6e ofzo te kunnen starten #) dit jaar maar gevraagd of ik later mocht ivm de lange reistijd uit den helder hahaha!

Als je dat al ver noemt kan je beter maar niet gaan crossen :') Amsterdam valt nog in de categorie dicht bij Den Helder :))

Ik sta helaas op de wachtlijst, op het moment dat de inschrijving open ging wist ik nog niet wanneer mijn merrie weer thuis zou zijn :=

Inspringen was vorig jaar wel echt slecht geregeld := Vooral het inspringen van de cross ging echt nergens over -O-


Daarom cross ik ook alleen Amsterdamse bos en dijkgatsbos want de rest vind ik te ver

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34735
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 18:54

Wij gaan heel NL door. Van Texel tot Hulsberg :j . Maar scheelt misschien dat wij in het midden van het land wonen.

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Re: SGW Amsterdamse Bos / Amstelveen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 19:01

Daar heb ik echt de tijd en zin niet voor Haha.. cross is gewoon voor de leuk, dressuur en springen doen we fanatiek :Y)

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 19:09

SusanH schreef:
Wij gaan heel NL door. Van Texel tot Hulsberg :j . Maar scheelt misschien dat wij in het midden van het land wonen.

Ik ook wel redelijk haha, woon in Brabant en heb wel een beetje een grens maar Texel en Hulsberg rijd ik ook :) Richting friesland doe ik vaak dan weer niet want wil alleen van Texel een weekendje maken

heleenxx

Berichten: 3796
Geregistreerd: 16-11-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 19:32

Wat betreft de dressuurlocatie, die ligt 10 minuten stappen vanaf het crossterrein. Ik zou dus zelf de trailer bij het crossterrein zetten en dan te paard er naartoe rijden. Ben je gelijk ingestapt.
Dan kan je daarvoor al rustig de cross verkennen.

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 19:35

heleenxx schreef:
Wat betreft de dressuurlocatie, die ligt 10 minuten stappen vanaf het crossterrein. Ik zou dus zelf de trailer bij het crossterrein zetten en dan te paard er naartoe rijden. Ben je gelijk ingestapt.
Dan kan je daarvoor al rustig de cross verkennen.

Oke bedankt! Mogen mijn ouders mooi een stukje gaan lopen haha

FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Re: SGW Amsterdamse Bos / Amstelveen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-17 08:57


Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 12:15


FCSA

Berichten: 6379
Geregistreerd: 30-10-01

Re: SGW Amsterdamse Bos / Amstelveen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-17 12:29

Bij mij ook niet, is alleen nog maar info wat voor type hindernissen het zijn.

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Re: SGW Amsterdamse Bos / Amstelveen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 16:10

Ik ga nu het parcours lopen :j

Prisjee91
Berichten: 1350
Geregistreerd: 24-03-11
Woonplaats: Zoelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 16:14

Spannend! Ik heb er zin in. *\o/*

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34735
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 17:18

Mijn man gaat zo meteen ook lopen, scheelt morgen weer.

kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Re: SGW Amsterdamse Bos / Amstelveen 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 18:09

Mij lukt het vandaag helaas niet, maar hoef morgen pas laat dus kan mooi voor de dressuur wel even lopen :) Als iemand foto's heeft zie ik ze graag!

Cheminee
Berichten: 1476
Geregistreerd: 22-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 18:27

Ik vind hem qua lijnen makkelijker (laatste hindernissen op het gras) maar de hindernissen zelf zien er moeilijker uit. Ook denk ik Dat het lo's springen dit jaar anders wordt. Er is een groter stuk afgezet dan vorig jaar. Heb er wel mega zin in en ik moet me nog maar eens goes bedenken hoe ik de W hindernis ga springen _O- dat is de 1 na laatste hindernis en het is echt letterlijk en figuurlijk een W en je kan hem op 3 verschillende manieren springen, maar welke lijn is het makkelijkst _O- als iemand de gouden tip heeft.. bespaard mij een slapeloze nacht := heb er wel mega veel zin in