M paarden. Een enkele keer niet geweest maar heel vaak wel present daar. Mooi terrein én ik hoop dat ze een super technische cross neerzetten Doen ze namelijk altijd wel dus hoop dat ze dat nu ook doen, dan is het ongeacht wie het is dik verdient voor de kampioen en niet dat het op de dressuur of spring scores gehaald moet worden, want daar hebben we die hippiades al voor...
Iemand daar van uit de buurt? Mijn paard overnacht nu op de renbaan Duindigt, maar kan niet zo snel een goede slaapplek vinden. Zit met 2 honden. Wil liever ergens een stal waar ik ook bij kan slapen. Ipv 4/5 km er vanaf
Sambo
Geplaatst: 07-06-16 12:02
Hier ook op zoek naar 2 stallen en een slaapplaats voor 3 personen! Iemand een tip?
Voor alsnog staat mijn paard op de Renbaan Duindigt. Is een 15 min autoritje van het terrein af. We slapen vooralsnog in in een tent bij camping Duinhorst een 2/3km van Duindigt.
Je kan op de manege stallen waar ik voorheen stond. Dat is €25 per dag incl alles. Manege Berestein.
Overnachten kun je dan op het Kijkduinpark. Camperen mag daar ook. Dat ligt hooguit 7/8 minuten met de auto vanaf manege Berestein.
maximiliano
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-16 16:48
CalvinenGino schreef:
Voor alsnog staat mijn paard op de Renbaan Duindigt. Is een 15 min autoritje van het terrein af. We slapen vooralsnog in in een tent bij camping Duinhorst een 2/3km van Duindigt.
Ik doe mee met het regiokampioenschap voor L pony's, als het echt goed gaat voor de laatste keer in L alweer hoewel mijn trainster zei dat de cross wel pittig kon zijn Heel erg benieuwd hoe het zal gaan!
Voor als iemand nog plek zoekt voor paard en ruiter. Ik heb een huis met stallen te huur. 6 boxen en plek voor 4 personen om te slapen. Bij interesse pb
Voor het eerst officieel B starten met dressuur bij de pony's. Aangezien het een behoorlijke rit is gaan we een dag eerder en kunnen wij slapen bij mijn vriendin op twintig minuten van de Vlietlanden.
PrimaDonna_
Geplaatst: 18-06-16 15:18
Ik doe niet mee maar zal op zondag de 26ste aanwezig zijn met een vriendin. Beide om foto's te komen maken! Zal wel na afloop wat plaatsen hier!
@TS: Ik zou jou paard ooit eens op de foto zetten (weet je nog ).. nu kan ik dat misschien toch doen! Hoelaat moet je starten?
Wat zijn ze laat met een startlijst.. beetje jammer
Sambo
Geplaatst: 18-06-16 16:58
Vind ze ook een beetje laat met de startlijsten!Zou graag willen weten of ik alles op 1 dag mag rijden zodat ik weet of ik nog overnachting moet regelen!!
Voor morgen staat een galoptraining in de Vlietlanden op de planning. Weet iemand of er al bepaalde ruiterpaden zijn afgesloten? Of mag je gewoon nog overal rijden (dus ook de plas in?)