Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kikkerdril4 schreef:Is het alleen voor af en toe of wil je echt de wedstrijden ook in gaan? In dat geval zou ik gewoon voor eventing beschermers gaan, heb zelf de 'Premier Equine Aircooled Original Eventing Boots' waar ik erg tevreden over ben. Als je nog niet zeker weet of het wat is voor jullie kun je prima met reguliere peesbeschermers starten.
maximiliano schreef:ik weet wat eventing beschermers doen ik rijd zelf ook. Maar die van br bieden namelijk wel meer bescherming voor haar als gewone peeskappen. Tuurlijk crossbeschermers zijn de beste maar als je die niet nieuw wil of kan kopen. Want tweedehans kopen is vaak een risico met verzende of de platen zijn kapot (vriendin van mij al 3x gehad bij 2ehansDie worden bloedheet Carolientje en beschermers niet aan de voorzijde van het achterbeen, wat een echte crossbeschermer wel doen. Die hebben juist de harde plaat aan de voorzijde voor het strijken langs vaste hindernissen. Kan je vertellen na een lelijke val onlangs van ons, ik heel erg blij ermee was!
Ik heb dezelfde als Kikkerdril. Echt geweldig! Heb ook Dalmar of CC gehad maar over de PE's het meest tevreden. Kijk op mp op "eventing". Staan zat tweedehands.