[SGW] Wie doet (of wil mee doen) aan het NK Eventing Koudbloeden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HTM

Wie doet (of wil mee doen) aan het NK Eventing Koudbloeden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-16 23:58

Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben, en misschien de kans krijg mee te doen :)
Ben ik benieuwd naar wie er nog meer mee gaan doen of willen doen.

Ik heb wel wat SGW lessen gehad met mijn fjord en ook een keer met mijn paard.
Maar nog nooit een SGW wedstrijd, en dat is toch iets wat ik in mijn leven gedaan wil hebben ooit.
Vorig jaar is mijn fjordje verkocht en mijn paard is niet echt geschikt voor zulke wedstrijden...

Op dit moment rij ik Tinkers voor iemand, en ik mag zowiezo een paard van die mensen mee als ik het NK wil gaan rijden. *\o/*
Enige probleem is alleen een beetje dat die nu leuk loopt verkocht moet worden en kan dus tegen die tijd weg zijn.
De andere die ik rij kan niet springen zeggen ze.
Maar er staan er meer, alleen zijn die nog niet (voldoende) gereden.
Dus als ik mee wil doen heb ik nog wel wat werk...
Maar we hebben nog even :D

https://www.facebook.com/NK-Eventing-Ko ... 2/?fref=ts

http://eventingkoudbloeden.weebly.com/

Nessie

Re: Wie doet (of wil mee doen) aan het NK Eventing Koudbloeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 11:16

Ga proberen van wel met mijn Haflinger Goldy :) Vorig jaar werd het helaas afgelast.

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 13:06

Ik zou ook heel graag mee willen doen en stond vorig jaar ook opgegeven maar uiteindelijk kon ik zelf niet meer en dit jaar weet ik ook niet of het er nog in zit.. Even kijken of ik het nog aandurf om te springen met mn pony (5 weken geleden door hindernis gevallen en sleutelbeen gebroken) maar het zou wel heel gaaf zijn! (ookal is mijn pony niet officieel een koudbloed, ik had gemaild en ik mocht ook meedoen)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-16 19:52

Robin_Rikkie schreef:
Ik zou ook heel graag mee willen doen en stond vorig jaar ook opgegeven maar uiteindelijk kon ik zelf niet meer en dit jaar weet ik ook niet of het er nog in zit.. Even kijken of ik het nog aandurf om te springen met mn pony (5 weken geleden door hindernis gevallen en sleutelbeen gebroken) maar het zou wel heel gaaf zijn! (ookal is mijn pony niet officieel een koudbloed, ik had gemaild en ik mocht ook meedoen)

Ow, dat is auwtjs en niet fijn.
Ben zelf ook geen held als het om hindernissen gaat maar zag dat dit niet zo hoog was.

Wat voor pony heb je?

Nessie schreef:
Ga proberen van wel met mijn Haflinger Goldy :) Vorig jaar werd het helaas afgelast.

Leuk *\o/*
Spring je al veel?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 19:59

Niet meer, heb vroeger best wel wat gecrosst met haar en B gesprongen, alleen we zijn ooit over de kop gegaan in het springen. Daarna nog wel een aantal crosstrainingen tussen de paarden meegedaan, maar nooit meer op niveau gekomen. Het is nu dus ook echt voor de fun de lage cross. In mei gaan we eerst weer eens een oefencross rijden in Nijkerk :)

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 20:23

Ja klopt! Maar tis ook niet dat ik t nu niet meer durf door dit ene ding, tis meer door waar we vandaan komen en geen idee of we nu weer terug bij af zijn enzo.
Ze is een nrpsxfries ! :)

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 18:51

Lang geleden dat er hier gereageerd is :=
Ik vraag me af of er nog meer bokkers zich ingeschreven hebben?
Ik heb op mijn vraag netjes antwoord gehad maar op mijn inschrijving niet.. Daardoor nog een keer ingeschreven vorig weekend en ook maar betaalt omdat dat moest voor 1 augustus.. Helaas nog geen reactie en ik kan ook geen telefoonnummer vinden..

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-16 02:31

Ik heb me helaas niet kunnen aanmelden, paard waarmee ik mocht starten is er nog lang niet klaar voor -O-

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 17:38

Jammer zeg! :(