.Wie is er allemaal bij dit jaar? En wie is er bekend met deze cross?
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Overpelt (mits er plek is voor de Nederlanders) met mijn jonge paard, ben benieuwd naar de cross
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
.
.
Anielcaa schreef:Had zelf ook eerst ingeschreven via VLP. Maar wou het toch niet riskeren...![]()
Is die 160 op zaterdag met de pony's bij? Of enkel de paarden? Anders ga je daar normaal wel chance mee hebben, denk ik. Weet eigenlijk niet goed hoeveel combinaties ze gemiddeld toelaten op een LRV cross...
. Lielle schreef:en de volgorde van de onderdelen wil nog wel eens anders zijn bij de LRV dan 'wij' gewend zijn (bv cross, springen, dressuur).
. Ik ga zelf op zondag in de klasse B met mijn nieuwe paard, voor de eerste keer. Kom er al een paar jaar, Overpelt staat bij ons bekend als zeer makkelijke, instapcross, zeker de lagere klassen (Belgische B & L). Ook de hindernissen zijn al een aantal jaren hetzelfde eigenlijk. Er zit zo'n beetje wel alles in, boomstammetjes, dubbelsprong (met klein gat voor de eerste), relatief smalle hindernis, opsprong/afsprong (2x), triple bar, water gewoon inlopen. Hele eerlijke hoogte (zelfs wat laag) en eerlijke afstanden. Inderdaad een wat andere startvolgorde! Ik start al een aantal jaar op zondag, en dat is al een tijdje hetzelfde: eerst crossen, dan springen en dan pas dressuur. Op de zaterdag begreep ik dat het eerst dressuur, dan crossen en daarna pas springen was.
, gewoon binnen rijden wanneer je klaar bent.
.