Ik wil komende lente rustig aan beginnen met wat crosstrainingen met mijn jonge paard. Welke terreinen/instructeurs kunnen jullie aanbevelen in de buurt van NH?
Ik ben eerder bij Alice geweest, maar iets dichterbij zou wel gemakkelijk zijn. We staan in Amsterdam. Elaine Pen zou bv. een optie zijn.
Stal Maarse in Middenbeemster heeft begin februari en begin maart crosstrainingen. Of ze later in het seizoen ook nog iets organiseren, weet ik niet.
Manege Beukers organiseert vanaf half maart weer een aantal crosslessen. Meestal om de twee weken.
En V&M Stables in Ursem organiseert ook crosstraining, clinics en zodra het weer en het crossterrein het toe laat 1x in de maand op woensdag oefenparcours cross onder begeleiding.
Laura_Zodine
Geplaatst: 13-01-16 22:39
Ik volg, sta ook in de buurt. In midden Beemster heb je stal Maarse. En Moordrecht is ook niet heel ver rijden, maar niet in NH.
Merci! Het hoeft niet per se NH te zijn; zo dicht mogelijk bij Amsterdam is misschien een beter criterium Worden de lessen op Stal Maarse gegeven door Justin?