[SGW] oefen cross lemelerberg, ervaring ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Caitlinnn

oefen cross lemelerberg, ervaring ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-15 20:43

Heehoi !

Ik ben van plan dit jaar mee te doen met crosd holten dit omdat mijn pony lange tijd met een blessure heeft gestaan (nu is alles weer oke) maar wil het dus wat rustiger aan doen en cross holten is een lager niveau cross. Nu zag ik deze (zie onder) op de lemelerberg. . Kam alleen nergens foto's of filmpjes vinden van vorig jaar . Iemand ervaring met deze cross ?

Afbeelding

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 20:47

Ben vorig jaar geweest! Was erg leuk, lekker laagdrempelig, makkelijke sprongen, mooie rit. Ga dit jaar dan ook weer :)

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-15 21:05

Qimm schreef:
Ben vorig jaar geweest! Was erg leuk, lekker laagdrempelig, makkelijke sprongen, mooie rit. Ga dit jaar dan ook weer :)

Oké top :)
Is het vergelijkbaar met holten of ken je deze cross niet ?
Heb je nog foto's of filmpjes van vorig jaar ?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 21:10

Ben nog nooit in Holten geweest. Wel vorige week in Haarle, daar had het wel veel van weg. Het is niet op tijd, dus je kunt je zo druk maken als je wil.

Helaas geen foto's/filmpjes

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-15 06:49

Qimm schreef:
Ben nog nooit in Holten geweest. Wel vorige week in Haarle, daar had het wel veel van weg. Het is niet op tijd, dus je kunt je zo druk maken als je wil.

Helaas geen foto's/filmpjes

Heb filmpjes gezien van haarle die was wel lang zeg maar wel erg mooie route . Daar kom je ook kiezen tovh laag of hoog ? Was dat vorig jaar lemele ook ?

Qimm

Re: oefen cross lemelerberg, ervaring ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 07:08

Ja concept is hetzelfde. route was ongeveer 10km. In mijn beleving is dat een klein blokje om. Het is geen echte cross, dus je kunt lekker rustig aan doen onderweg. Je krijgt zelfs onderweg nog wat te eten/drinken. Gewoon een lekkere buitenrit met obstakels :-D