SGW Lisse 19/20 september

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Elke

Berichten: 1740
Geregistreerd: 03-01-14

Re: SGW Lisse 19/20 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 17:45

Ik hoop dat het überhaupt door gaat..

Capriootje

Berichten: 6752
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 17:50

_Elke schreef:
Ik hoop dat het überhaupt door gaat..


Dit dacht ik dus ook.. De voorspellingen zijn echt enorm slecht -O-
Kan morgen niet eens trainen denk ik, terrein zal echt slecht geworden zijn.

M_Vainqueur

Berichten: 2127
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Re: SGW Lisse 19/20 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 18:25

Dagelijks in de buurt van Lisse, maar er valt hier steeds wel een hoop regen ja. De cross is wel op zand, scheelt een hoop. Zondag tenslotte over door de glibbermodder een cross gereden. Maar ben ook benieuwd!

Dany94
Berichten: 872
Geregistreerd: 10-08-09
Woonplaats: gelderland

Re: SGW Lisse 19/20 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 21:48

Hoop dat het door gaat !

Is iemand bekend op het terrein van Lisse ? Ligt dressuur en springen dicht bij elkaar ? Of kan je beter fietsen mee nemen ?

mamamier

Berichten: 987
Geregistreerd: 14-05-11
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 21:59

Dany94 schreef:
Hoop dat het door gaat !

Is iemand bekend op het terrein van Lisse ? Ligt dressuur en springen dicht bij elkaar ? Of kan je beter fietsen mee nemen ?


Het ligt er een beetje aan waar je geparkeerd staat maar houdt rekening met veel en lang lopen. Of fietsen. Dressuur lag de afgelopen twee jaar dik 20 minuten wandelen vanaf het hoofd terrein. Als je achteraan geparkeerd staat is het naar het hoofdterrein ook echt een heel stuk.

Kletskousz
Berichten: 381
Geregistreerd: 23-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 22:41

Dany94 schreef:
Hoop dat het door gaat !

Is iemand bekend op het terrein van Lisse ? Ligt dressuur en springen dicht bij elkaar ? Of kan je beter fietsen mee nemen ?


Aanrader is een step/fiets mee te nemen. Parcours en cross staan relatief dicht bij elkaar. Dressuurringen bevatten zit op ander bollenvelden.

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: SGW Lisse 19/20 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 23:26

Mijn crossles vanavond is helaas ook niet doorgegaan. Dat is in Voorhout, en dus niet ver van Lisse. De hindernissen zijn allemaal van het verenigingsterrein af, dus al naar het bos.

Kletskousz
Berichten: 381
Geregistreerd: 23-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 08:29

Michelleex schreef:
Mijn crossles vanavond is helaas ook niet doorgegaan. Dat is in Voorhout, en dus niet ver van Lisse. De hindernissen zijn allemaal van het verenigingsterrein af, dus al naar het bos.


Nee hoor, hindernissen staan er nog. Ze gaan kijken of de les van vandaag en zaterdag nog doorgaan. Al heb ik mijn twijfels daarover. Terrein word na deze week pas afgebouwd. Onze hindernissen gaan niet naar Lisse, enkel de vlietlanden hindernissen en die van stompwijk. Al maakt Lisse ook redelijk zelf hindernissen. ;-)

_Elke

Berichten: 1740
Geregistreerd: 03-01-14

Re: SGW Lisse 19/20 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 08:34

Is er iemand hier van de organisatie of van de club zelf die ons beetje op de hoogte kan houden over of het door gaat of niet? Ik moet ongeveer twee uur rijden. :)

Djorf_6
Berichten: 619
Geregistreerd: 28-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 08:39

Ik kom waarschijnelijk ook kijken! Ben benieuwd :o

Dany94
Berichten: 872
Geregistreerd: 10-08-09
Woonplaats: gelderland

Re: SGW Lisse 19/20 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 08:59

Bedankt iedereen voor het antwoord ! Dat wordt dus best krap, tussen dressuur en springen maar een uurtje

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 11:39

Kletskousz schreef:
Michelleex schreef:
Mijn crossles vanavond is helaas ook niet doorgegaan. Dat is in Voorhout, en dus niet ver van Lisse. De hindernissen zijn allemaal van het verenigingsterrein af, dus al naar het bos.


Nee hoor, hindernissen staan er nog. Ze gaan kijken of de les van vandaag en zaterdag nog doorgaan. Al heb ik mijn twijfels daarover. Terrein word na deze week pas afgebouwd. Onze hindernissen gaan niet naar Lisse, enkel de vlietlanden hindernissen en die van stompwijk. Al maakt Lisse ook redelijk zelf hindernissen. ;-)



Ik heb het over de hindernissen van Lisse, die stonden op het verenigings terrein. De hindernissen uit Voorhout zijn niet hoog genoeg voor de meeste catagoriën in Lisse.
Maar ik denk dat ze Voorhout ook wel eerder leeg kunnen halen, de overige lessen zullen ook niet door gaan.
Klopt, ik heb alle hogere hindernissen al gezien, ik rijd namelijk zelf bij St Hubertus, dus op hun hindernissen doelde ik ook. :j

Kletskousz
Berichten: 381
Geregistreerd: 23-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 12:31

Kletskousz schreef:
Michelleex schreef:
Mijn crossles vanavond is helaas ook niet doorgegaan. Dat is in Voorhout, en dus niet ver van Lisse. De hindernissen zijn allemaal van het verenigingsterrein af, dus al naar het bos.


Nee hoor, hindernissen staan er nog. Ze gaan kijken of de les van vandaag en zaterdag nog doorgaan. Al heb ik mijn twijfels daarover. Terrein word na deze week pas afgebouwd. Onze hindernissen gaan niet naar Lisse, enkel de vlietlanden hindernissen en die van stompwijk. Al maakt Lisse ook redelijk zelf hindernissen. ;-)



Ik heb het over de hindernissen van Lisse, die stonden op het verenigings terrein. De hindernissen uit Voorhout zijn niet hoog genoeg voor de meeste catagoriën in Lisse.
Maar ik denk dat ze Voorhout ook wel eerder leeg kunnen halen, de overige lessen zullen ook niet door gaan.
Klopt, ik heb alle hogere hindernissen al gezien, ik rijd namelijk zelf bij St Hubertus, dus op hun hindernissen doelde ik ook. :j[/quote]

Dan snapte we elkaar verkeerd :D
Ben benieuwd wat ze gaan doen, het heeft nog niet opgehouden met regenen. Zit in Noordwijk ;-)

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 12:32

Wat ze in het verleden nog wel deden in Lisse was het springparcours verzetten na een X aantal combinaties :-) Ik heb daar jarenlang gereden en eigenlijk elk jaar ging het gewoon door :-)

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: SGW Lisse 19/20 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 13:08

Hier is het nu eindelijk droog, maar hier heeft het ook al de gehele dag geregend. :(

Capriootje

Berichten: 6752
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: SGW Lisse 19/20 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:18

De lessen bij de Voorruiters zijn inderdaad helaas afgemeld. Was er al bang voor. In het bos zal het wel gaan hopelijk dit weekend, maar de springring ben ik erg benieuwd naar. Hopelijk valt het mee

Kletskousz
Berichten: 381
Geregistreerd: 23-09-14

Re: SGW Lisse 19/20 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:23

Ik heb de organisatie gemaild. Ben benieuwd.

huckellover

Berichten: 203
Geregistreerd: 09-10-13
Woonplaats: Delft

Re: SGW Lisse 19/20 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:46

Weet iemand of het ook mogelijk is om zaterdagavond de cross te lopen (voor de b pony's). En staan de hindernissen voor de b pony's al klaar met briefjes en al op vrijdag? Hoop idd ook dat het doorgaat maar zondag zou het wel droog worden :)

mamamier

Berichten: 987
Geregistreerd: 14-05-11
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: SGW Lisse 19/20 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:58

Mijn zusje reed er vanmiddag langs, het grasveld is errug nat zei ze...
Cross kan gelopen worden vanaf het moment dat ie vrijgegeven wordt voor verkenning. Meestal is dat vrijdag 16:00.

Kletskousz
Berichten: 381
Geregistreerd: 23-09-14

Re: SGW Lisse 19/20 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 18:54

Mail terug en ik citeer

Beste ....., het terrein is goed begaanbaar. De wedstrijd gaat inprincipe gewoon door. Wij hebben geen mogelijkheid om de springring te verplaatsen naar zand. Als het springterrein erg slecht wordt zullen wij de hindernissen verplaatsen. Met vriendelijke groeten, Lauranne

mamamier

Berichten: 987
Geregistreerd: 14-05-11
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 18:58

Kletskousz schreef:
Mail terug en ik citeer

Beste ....., het terrein is goed begaanbaar. De wedstrijd gaat inprincipe gewoon door. Wij hebben geen mogelijkheid om de springring te verplaatsen naar zand. Als het springterrein erg slecht wordt zullen wij de hindernissen verplaatsen. Met vriendelijke groeten, Lauranne


Dat had ik wel verwacht. Ze hebben die mogelijkheid nu eenmaal niet. Wij gaan vrijdag cross lopen. Kunnen we ook gelijk zien hoe de springring erbij ligt.

mamamier

Berichten: 987
Geregistreerd: 14-05-11
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: SGW Lisse 19/20 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 19:59

Wij gaan dus niet morgen cross lopen. Dochterlief moet werken direct uit school. Dat wordt dan dus toch tussen dressuur en springen, ruim twee uur ertussen dus moet kunnen.

_Elke

Berichten: 1740
Geregistreerd: 03-01-14

Re: SGW Lisse 19/20 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 22:56

Ik ben erg benieuwd, ik ga morgen middag cross lopen, als ik het onverantwoord vind start ik alsnog niet. Wil niet in een van de laatste cross van het seizoen m'n paard kapot rijden..

Ze zullen wel wat met de tijd in de cross doen neem ik aan..

smurffie

Berichten: 11127
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Re: SGW Lisse 19/20 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 23:08

De cross in Lisse is eigenlijk altijd wel prima op 1 of 2 bochten na, dat is een kwestie van verantwoord rijden en even terug nemen naar de draf. Het springterrein is echter 1 grote ramp met maar een beetje regen. Dus reken gerust op flink glijden en modder tot over je enkels.

Even voor iemand hiervoor; de hindernissen van Voorhout zijn veelal op te bouwen tot 1.20. Echter wordt dit nauwelijks gedaan omdat dat met trainen niet nodig is en in iedere les wel mensen zitten die zichzelf overschatten. Voorhout maakt alle hindernissen zelf en leent ze niet uit.

Dany94
Berichten: 872
Geregistreerd: 10-08-09
Woonplaats: gelderland

Re: SGW Lisse 19/20 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 23:17

Wil er toevallig iemand foto's maken van de hindernissen ?

Hoop echt dat te doen is, is namelijk niet om de hoek voor mij