SGW Lisse 19/20 september

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
smurffie

Berichten: 11127
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Re: SGW Lisse 19/20 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 16:37

Parkeren is altijd hetzelfde, alleen normaal wordt verkeer vanaf de verkeerde kant netjes omgeleid. Zondag middag alleen tijdens de BB niet. Daarom veel auto's vanaf de verkeerde kant en dat gaf vervelende situaties.
De keuring is de afgelopen 2 jaar op een andere plek geweest, vorig jaar zelfs in het bos :=. De afgelopen 5 jaar is het volgens mij niet daar geweest maar aan de overkant.

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: SGW Lisse 19/20 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:22

WAt betreft de organisatie vond ik het echt top! Overal hoeveel de hindernis zou komen te zakken en Het alternatief op het water was ook erg duidelijk! Alles liep ook lekker door behalve toen de stroom uitviel. En ik vond het erg jammer dat de communicatie bij de hindernisjury's zo gebrekkig was.

M_Vainqueur

Berichten: 2127
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 17:50

Ziet er goed uit Elke en Martine! Genieten als ze zo gaan!

Wat balen Prisje, De eerste hindernis was dan ook niet de makkelijkste inkomer zo licht in het donkere bos. Lastig om voor die tijd het ritme op orde te hebben.

Vibabu, fijn dat die het zo goed deed! Jammer dat de omstandigheden maken dat je moet afhaken, maarja, dat had iedereen kunnen overkomen! Volgende keer kan je dan dubbel zo fijn knallen moet je maar zien;)

Gefeliciteerd met je prestatie en prijs Dany!

Klinkt goed huckellover, en over de tijd, ja de jurys zitten toch bij een hindernis. Hier kan je zeker te hard overheen gaan waardoor de jury dat zegt. Op de sprongen iets gecontroleerder en tussen de sprongen meer inhalen is dan beter. Het ligt natuurlijk ook aan hoe het paard het oppakt. Ik heb zo mijn wedstrijden dat ik hem bij elke hindernis opnieuw op het achterbeen moet zetten omdat die in de tussenstukken op de voorhand doorkachelt. Maar ik heb ook zo mijn wedstrijden, zoals in Lisse dit weekend, dat hij continue lekker op de achterhand blijft waardoor ik zo zonder corrigeren over de hindernissen kan vliegen. Als ik dat in het eerste geval zou doen, dan zou ik veel te hard gaan em te veel risico hebben dat ik in de hindernis beland. Maar in het tweede geval ga ik veel harder maar zal ik zeker niet te hard gaan. Dat de tijd te krap stond is dus iets te makkelijk gezegd. Maar in Lisse zijn er bijzonder weinig die te tijd halen met al die slingerpaadjes. Daar is zeker niet ieder paard even handig in.

Michelle, Je niet zeer gedaan? En wat vond je zo heftig aan het parcours met lopen? Vervelend dat het nu een paar keer niet goed gaat, dat is niet goed voor het zelfvertrouwen, en dan gaat het ook niet beter. Zelf vorig jaar ook een paar keer flink gevallen door verschillende redenen, gelukkig niet angstig geworden maar indoor even de puntjes op de i in het normale rijden heeft me weer goed vertrouwd gemaakt en kon dit jaar daar mooi mee aan de slag. Misschien ook weer even back tot the basic? Kan je volgend jaar weer knallen!

Fijn dat je genoten hebt Saarie!

Jammer dat je het water nu niet hebt kunnen oefenen Careano, maar ook begrijpelijk van de organisatie. Degene na jou kan er natuurlijk ook last van hebben dat jij meelift. Dat kunnen ze niet beoordelen in het bos. Maar het zou dan wel netjes zijn om dat bij iedereen hetzelfde toe te passen.

Gefeliciteerd Golddigger!

Wat vervelend Capriootje, hopen dat jullie met de schrik zijn vrijgekomen en volgende keer weer vol vertrouwen het eind halen!

Mooie foto's Bossiema! Echt heel tof:)

Al met al vond ik de organisatie prima,met parkeren sochtends goede parkeerhulpen, met crossen overal fluitjes en prima bodem(1 recht stuk was echt slecht verder top). Alleen liet de uitslag zeer lang op zich wachten en toen hadden ze het nog fout gedaan ook!(ideale tijd stond verkeerd ofzo) en met vertrekken was het even chaos, de auto's en vrachtwagens gingen alle kanten uit. Gelukkig zijn mijn achteruitrijkunsten beat heel redelijk dus ik ben maar achteruit weg gegaan. 2 jaar geleden was makkelijker toen iedereen 1 richting op ging. Maar ach, het is opgelost!

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-15 18:04

Fijn dat het bij iedereen toch behoorlijk goed gegaan is.
Ik vond de organisatie ook goed, heb zaterdagmiddag zelf bij hindernis 6 nog gepost, bij de triple.

Ja, ik vond het erg hoog, zoals het paard, en de bultrug voor BB ponies.
Sommige hindernissen bleven voor L ponies en BB ponies gelijk, en dat vond ik toch wel raar ik doe niet voor niets 2 niveaus lager mee toch? :p

Gisteren niet veel last gehad, is me wel 4 keer gevraagd waaronder de EHBO, ze wilden volgens mij graag wat te doen hebben. Ik rijdt met een air-jacket, dus val opzich wel veilig.
Vandaag toch m'n bed amper uit kunnen komen omdat m'n nek toch wel een klap gehad heeft, als ik zeg 'overreden door een vrachtwagen' weet iedereen vast wat ik bedoel. :p

Ja, basis is ook vooral wat we doen, ik doe het ook echt niet voor de winst, maar voor de lol. Alleen na hindernis 3 al uitgeschakeld zijn is nou ook niet echt waar ik op had gehoopt. :')