Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
http://www.bokt.nl/wiki/SGW_%26_Eventing

Kannoniem schreef:Tammy_ Ja ik zal het wel aan iemand op stal vragen maar de eerst volgende wedstrijd die ik weet is vlietlanden en dat is de enige SGW wedstrijd in de buurt voor mij

smurffie schreef:Trainingen genoeg in de buurt hoor... Voorhout, nieuwkoop, boskoop, nootdorp

smurffie schreef:Dat snap ik, maar voor een 1e cross zijn het nog pittige terreinen om rond te rijden. En trainen gaat niet om veel verschillende terreinen maar om techniek en controle, wat je ook op 1 terrein kunt bereiken.
Ik vind het altijd jammer als mensen zonder ervaring zich inschrijven voor een cross, als je er af valt of je hebt veel weigeringen op de eerste hindernissen benadeel je degene na jou enorm.
mamamier schreef:Kannoniem schreef:Tammy_ Ja ik zal het wel aan iemand op stal vragen maar de eerst volgende wedstrijd die ik weet is vlietlanden en dat is de enige SGW wedstrijd in de buurt voor mij
Dan komen we ongeveer uit dezelfde regio. Helaas maar 2 sgw's dichtbij. Voor alle andere moet je een(flink) eind rijden. Ook voor trainingen rijden we regelmatig richting de veluwe bv. Welk sgw ga je starten en heb je crosservaring en/of crossles?