[SGW] Oefencross Rijpwetering 6 en 7 juni

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mar_jolijn

Oefencross Rijpwetering 6 en 7 juni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-15 11:02

Wie doet er mee? *\o/*

mamamier

Re: Oefencross Rijpwetering 6 en 7 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 10:05

Ja mijn dochter met haar knappe pony. Cross 80 cm en de ponyrennen! Het is bijna om de hoek bij ons dus toch maar ingeschreven. Leuke dagen altijd, die Ripse paardendagen. Voor mijn jongste dochter van bijna 5 ook leuk met al die activiteiten eromheen!

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 00:03

Ik!

Ik start pony's hoog geloof ik

Mayra_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 15:52

jaaaaa ik met Kabul op zaterdag in de 40cm en op zondag met Sacha in de 80cm:) verder doet mijn pony Spetter weer mee met zijn geweldige ruiter in de 60cm:)

Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 19:34

mamamier schreef:
Ja mijn dochter met haar knappe pony. Cross 80 cm en de ponyrennen! Het is bijna om de hoek bij ons dus toch maar ingeschreven. Leuke dagen altijd, die Ripse paardendagen. Voor mijn jongste dochter van bijna 5 ook leuk met al die activiteiten eromheen!

Dankjewel voor je leuke post! Wellicht komen we elkaar tegen!

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 12:01

Was een hele leuke dag gisteren! Bedankt organisatie!
Nog een tip voor de parcoursbouwer: verplichte doorgangen wel afvlaggen, er waren nu een aantal mensen uitgesloten vanwege het niet volgen van de verplichte route. (allemaal ruiters die ook regelmatig officieel crossen) Die crossers nemen nu eenmaal de kortste route en wat niet afgevlagd is, hoef je niet doorheen he.... Ook lag er een kabel in de cross waar een pony over kwam te vallen. Verder niks te miepen hoor, was een leuke dag en de ponyrennen vond ik echt ontzettend leuk!!! Ook mijn jongste van bijna 5 heeft zich heerlijk vermaakt op alle springkussens de hele dag!

Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 15:01

Fijne feedback mamamier. Je hebt helemaal gelijk wbt het afvlaggen! ik heb de cross gisteravond pas zelf kunnen bekijken en vroeg me ook al af waarom deze niet afgevlagd was. Degene die de cross organiseert realiseerde zich deze fout helaas te laat (na de prijsuitreiking) dat gaan we anders doen!
De geluidskabel waar de pony over struikelde was heel vriendelijk door een vader die foto's ging maken in de cross wat verder uit de slootkant getrokken want "de kabel lag bijna in de sloot en dat moet je niet hebben met electriciteit", maar dat had de crossorganisatie bewust gedaan ivm dat de kabel in de slootkant veilig lag voor langsgalopperende paarden... Lief bedoeld van de beste man, maar levensgevaarlijk!