last van wedstrijdstress? problemen tijdens de wedstrijd maar niet tijdens het trainen? wil je weten hoe het er het is om een SGW wedstrijd te rijden?
wij geven je de kans om al deze problemen eens aan te pakken waar het nodig is: tijdens een wedstrijd format...wij helpen direct waar het nodig is en kunnen je tips geven voor de toekomst.
Op 25 oktober 2014 organiseren Edith Tuytelaars (internationaal eventing amonze) en Jan-Willem van Gils (ex internationaal springruiter) een trainingscross met springparcours.
De spelregels zijn als volgt: 1. Er wordt gesprongen voor de cross met begeleiding van Jan-Willem: Iedere ruiter heeft 10 minuten de tijd om het springparcours af te leggen. Na de 10 min is de volgende ruiter aan de beurt.
2. Na het springen heeft iedere ruiter 10 minuten de tijd om even op adem te komen.
3. Onder begeleiding de cross van 20 hindernissen afleggen. Je rijdt zoals je een wedstrijd zou rijdenzoals je wedstrijd zou doen maar dan staat Edith in het parcours om je te helpen en aanwijzingen te geven waarnodig Iedere ruiter heeft 10 minuten de tijd om het crossparcours af te leggen. Na de 10 min is de volgende ruiter aan de beurt.
Datums: 25 oktober 2014 Aanvang: 12.00 +/- 17.00 uur Terrein: Groot Bedaf 5, Baarle Nassau Inschrijfgeld: € 15,00 , Contant te betalen voor aanvang op het secretariaat. Hoogte/klasse: pony / paarden: BB / Beginnelingen / Licht / Midden
Voor inschrijvingen en vragen:
Stuur een mail naar cxtrainingTuytelaars@hotmail.com met daarin vermeld: Naam ruiter: Naam paard / pony: Springparcours: 50/60cm - 70/80 cm - 90/100cm Let op: Helm en Bodyprotector zijn verplicht!!! Startpas niet verplicht
Prisjee91
Geplaatst: 28-09-14 19:03
Is er een waterbak aanwezig? Heb dan al een wedstrijd staan maar zou ik eventueel nog kunnen afzeggen...
Gaaf, maar hier nog een Toos ijzerloos met een glijpaard, durf dat ook niet op gras. En waarom nou de 25e... heb met net voor dat weekeind opgegeven voor iets anders (ga checken of dat nou 25 of 26 okt was). Mag je ook crossen zonder te springen? Ik ben zo'n 50/60 cm ruiter Ken jullie terrein heel klein beetje, ga ik me wel mee vermaken
Als het het niet regent is het geen probleem. Wij springen daar zelf altijd zonder stiften te zetten. Het parcours is ruim opgezet. De vorige oefencrossen hebben er ook ruiters gestart zonder ijzers. Dat leverde geen problemen op.
Prisjee91
Geplaatst: 17-10-14 19:54
Wanneer komen de (voorlopige) starttijden online / via de e-mail?