[SGW] Crossbeschermers voor pony met korte dikke benen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dieseltje09

Crossbeschermers voor pony met korte dikke benen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 21:20

Iemand ideeen voor een passende oplossing voor een crossbeschermer voor mijn fjord? Hij heeft qua omtrek maat full maar qua lengte S/M. WoofWear heeft een beschermer maat MW(speciaal voor een wat dikker been) helemaal ideaal en daar train ik verder mee alleen heeft die geen peesplaat(zijn brushing boots), leuk dus voor de dressuur en een klein sprongentje maar het terrein in lijkt me geen succes.

Nou lijkt me dat ik niet de enige ben die zijn fjord/haf/tinker etc naar het terrein mee neemt. Dus hoe lossen jullie dit op?

Woofwear valt af, de ultra's zijn gepast maar zijn te krap op de kogel of te lang.
PEI zelfde probleem, styles ook. Kentucky zit ik budget technisch niet erg op te wachten, dus die vallen bij voorbaat al af.

Andere ideeen hoor ik graag of hoe gaan jullie het terrein op?

smurffie

Re: Crossbeschermers voor pony met korte dikke benen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 21:26

Je zou cso kunnen proberen, verkopen ze bij o.a. divoza en zijn erg ver te verstellen en maat m/s moet daarvan goed passen

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 21:37

Dan zit ik nog steeds met een beschermer zonder peesplaat smurffie, en gezien die pony zijn grote plezier, grote maar soms lompe sprongen wil ik gewoon een beschermer met plaat erin.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 21:39

Die heeft wel een peesplaat ;) cross er zelf al jaren mee.

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 21:50

Weet je het zeker? Toen ik ze 2 weken geleden in mijn handen had bij divoza voelde ik toch echt geen peesplaat. Wel stug neopreen maar geen harde plaat/strip/schaal. Ik heb het over die 1680d beschermers

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 21:58

Ja daar zit een harde peesplaat in :j 1680. Achterbeschermers zijn een stuk minder fijn dan de voorbeschermers maar volstaan tot een redelijk parcours ook prima.