[SGW] 27 juli - oefencross te oenkerk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lifeofmarit

27 juli - oefencross te oenkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-14 15:04

Ik zit er over na te denken om mij hiervoor op te geven.
Máár, ik heb nog een aantal vragen :P

- Het is een oefencross, ik heb verder geen crossles o.d. gehad. Wel heb ik een pony die het heerlijk vind om snel te rennen en te springen. Zou ik zo kunnen starten? Of moet ik toch een lesje nemen.
-Zoja een les, waar in Friesland kan dat? Heb al via google gezocht voor evt een les maar die waren allemaal in mei -O-
-Waar kan ik mij opgeven? Of moet dat op het terrein zelf?
-Heb ik een startkaart o.d. nodig om mee te mogen doen?

Alvast bedankt voor het antwoorden, ben zelf niet zo handig met zulke dingen haha

Horsemaniac

Re: 27 juli - oefencross te oenkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 19:28

Hoi!
Ik zou persoonlijk altijd eerst een cross lesje nemen om jezelf en je paard te laten wennen aan de verschillende soorten hindernissen... de normale sprongen zullen misschien geen probleem zijn, maar bij op en af sprongen en bij water hindernissen is het goed om te weten waar je op moet letten en hoe je moet blijven zitten... In een les neem je daar altijd meer de tijd voor... in een cross gaat alles vrij snel... maar volgens mij kun je ook lessen nemen bij de oefencross toch? dan kan ook een aanrader zijn dan...
Waar in Friesland weet ik niet maar je kunt altijd mensen of terreinen bellen want er worden vaak veel meer lessen georganiseerd dan op internet staat ;) wie weet kun je zo een keer invallen bij een groepje!
je kunt je opgeven via sgw.oenkerk@gmail.com en je hebt geen startkaart nodig om te starten voor een oefencross... zie www.startlijsten.nl naar lijsten zoeken / oenkerk / dan zie je het vraag programma. daar staat alle info!

SUCCES! :D

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 07:23

Je kunt inderdaad ook alleen deelnemen aan de les op 27 juli. De les is vooraf aan de oefencross. Aanmeldingen komen bij mij binnen :) Je hebt geen startkaart nodig om mee te doen aan de les en/of oefencross.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 12:17

Ik heb vorig jaar meegedaan! Eerst de les en daarna de oefencross. Gewoon meedoen, ontzettend leuk en leerzaam :j