. Alleen niet zo tevreden met de stijlpunten, maar je kan niet alles hebben! Resulaat was super mooi: een 5e prijs!
Ik was dus nmr 1 voor de fotografen! Ik heb er wel wat gezien onderweg dus ben benieuwd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Alleen niet zo tevreden met de stijlpunten, maar je kan niet alles hebben!
Dit werd dan ook beloond met een mooie score van 180
De hele baan zat laag in de punten, maarja maakt niet uit.

Op hindernis 11 had ik ineens een noodstop, ze sprong en toen toch ineens niet. Verbaasde me eigenlijk dat ik nog zat
. Hindernis 13 had ik echt een complete miscommunicatie, we gingen niet de bocht om maar gewoon rechtdoor
Opnieuw aangereden en toen prima (moeilijke lijn vond ik, die boom stond in de weg). Op het water even een aarzeling, maar daarna er wel in en prima over de hindernis erna. Die leek me heel moeilijk, maar viel dan weer mee 

. Naja maakt niet uit want iedereen zat rond die scoren op twee na die hadden boven de 200
?? Daarna springen dat ging zo ongelofelijk fijn stond allemaal heel mooi passend voor mij en dus ook foutloos. Daarna de cross in hij pakte heel goed aan! Ik heb voor deze cross helemaal geen training gehad dus ging op hoop van zege maar uiteindelijk foutloos rond kunne komen met 2,4 strafpunten voor de tijd
ik had verwacht geen prijs te hebben maar uiteindelijk toch 5de geworden! Helemaal blij 
Zelfs nog een 5e prijs behaald!
terwijl we eigenlijk altijd foutloos zijn.. Was echt balen...

Beetje niet handig in de proef alleen, jammer dat een jury het dan meestal weer bestempeld als 'verzet'. Had 191 punten (ring 4, nr 80). Springen ging heeeeel hard en enthousiast hihi, ach het voelde wel mooi! Mooi foutloos. Bij de keuring hartslag 60. Toen lang wachten op de cross, hij is een beetje ingekakt toen geloof ik. Wilde dat mooie voorwaartse ook in de cross voelen. Ging nu nog best wel voorwaarts, maar nog niet zo 'vliegend' als ik het wil hebben. De spoorboom ging vanuit stap-stap-hup, de opsprong met bochtje om vond ik ook een leuke hindernis
H13 was een aparte, ik schoot hem bijna voorbij. Water ging ie zonder blikken of blozen in het zelfde tempo door, dat heeft ie nog nooit gedaan
Foutloos en voor m'n gevoel de snelste cross dat we tot nu toe gereden hebben (snelheid'problemen'
) ... bleek later ook. Was maar 5 seconden buiten de tijd
Stijl was wel ok: een 6 en een 7. Nakeuring een hartslag van 68.

riannhuh schreef:IEMAND TOEVALLIG EEN MOBIELE TELEFOON GEVONDEN TIJDENS SGW WESTERBORK?
Ben de mijne kwijtgeraakt ergens op het terrein
Zou heel fijn zijn als ie door iemand gevonden zou zijn...
Rianne van der Lei