Belgische Eventers op bokt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laurievc

Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 16:46

Hoi :D Ik kom uit Brecht. Provincie Antwerpen :D Jij Oost-Vlaanderen? Ik ga eens denken wie daar allemaal zit :+

WiPaLa
Berichten: 245
Geregistreerd: 20-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 16:48

Mooie foto's Antonius en dat is echt een zalig zadel. Staat ook op mijn verlanglijstje, maar dat zal nog efkes duren. Ik ben nu nog aan het sparen voor een goed springzadel, welk zadel hebben jullie om te springen? Ik wil graag eentje met voldoende wrong en een niet te platte zit..

Mila, ik ga naar de indooreventing als ik vervoer heb. Ik vind het wel spijtig dat het daar in W aregem is, die piste is al redelijk klein voor jumping vind ik en om daar dan een indoor eventing in te doen is wat klein. Een grotere piste had mss beter geweest maar goed ja, dat zal niet zo makkelijk te vinden zijn midden in het indoor seizoen.

Laurievc

Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 16:52

Ik heb 4 jaar geleden een Symbion eventingzadel laten aanmeten voor te springen. Sinds 2 maanden nu een Anatares bijgekocht. Van beide heel tevreden :) De Antares was de enige waar mijn merrie niet mee in protest ging.

florence123

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 16:54

Antonius: waauw dat zadel ziet er top uit! Ik trek mijn knieën ook omhoog bij een verruiming. Vooral bij Colo, hij zit echt niet comfortabel dan. Lijkt me wel een serieuze investering dat zadel. Wel mooie foto's! Indoorfoto's vind ik altijd minder mooi qua kwaliteit, ik koop dat niet snel. Tenzij van een speciale wedstrijd. Proficiat met de resultaten.

Welkom Laurie! Ik herken je van uit een ander topic, weet alleen niet meer welk :P

Ik vond dat berichtje wel zielig. Ik snap wel dat ze een volle startlijst willen maar februari is gewoon enorm druk. Er zijn bijna overal wedstrijden. Bovendien was het eerst op een andere datum en een andere locatie. Ik dacht dat het eind februari was maar die wedstrijd is precies weg. Ik wou eerst meedoen met Ferro en Colorado maar aangezien de bodem in Waregem geen geopad is en het veel draaien en keren is ga ik toch passen. Ga liever met hen naar Moorsele, dan kan ik fijn opbouwen met Ferro zonder me druk te moeten maken over de bodem.

Antonius

Berichten: 2319
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 17:15

Wipala: ik heb vorig jaar een nieuwe prestige x advanced gekocht. Hoewel ik heel diep wil zitten tijdens dressuur, wil ik dat niet in het springen. Moet zeggen, ik heb doorheen de jaren op veel prestiges gezeten (golden star, meredith, roma) maar daar zat ik absoluut niet goed op omdat mijn knie niet tot de wrong geraakte (wellicht beter voor grotere mensen?). Ik was dus wat huiverig om die advanced te proberen, maar hier zit ik wel goed op, vooral omdat het een smalle zitting heeft en ik blijkbaar een smal bekken (wat niets betekent met de heupvetjes :D ). Mijn knie ligt hier precies tegen de wrong aan, die op zich klein is, maar ik ga er nooit over.

Vorig jaar was die indoor nog in gavere, dat was al helemaal geen doen -O- Heb toen Ny gereden omdat ik dacht dat het wel goed was om een jong paard al de crosshindernissen eens te laten zien, maar was eigenlijk echt niet leuk. Moest ze heel de tijd omtrekken omdat het zo kort op elkaar kwam, ik kreeg ze nauwelijks in galop (3,5 jaar) omdat je gewoon geen tijd had om even wat vooruit te rijden. In waregem is het wel iets groter, maar mijn zin is nu wel beetje over :P .

Laurie: ja, o-vl idd, regio Aalter-Gent. Ik trek nu wel weer mijn plan, maar zou toch echt weer eens een lesgever moeten zoeken. Antares hoor ik veel goeds over! Enige vervelende met dit soort zadels is dat je die niet allemaal van bij 1 zadelmaker kan proberen, zelfde met devoucoux, cwd en noem maar op...

Florence: tis idd een duur zadel, nieuw zou ik het nu niet kunnen/willen betalen, heb het aan 2/3 van nieuwprijs kunnen kopen en heb er stijgbeugelriemen, pot zeep en pot vet bij gekregen. De verdeler van devoucoux is er wel zelf mee komen passen, vond ik dan wel een mooie service voor 'maar' een tweedehandse.

Laurievc

Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 17:17

Klopt inderdaad.. Ik heb Antares (heel positief), CWD (heel negatief), Ikonic (heel negatief) en Ruitersport Cavallino (heel positief) laten komen om te passen. :) Cavallino heeft verschillende merken, nieuw en tweedehands.
Ben even wat lesgevers aan het bedenken voor je hoor :+

PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 17:40

Mooie foto's en toch mooie resultaten Antonius!

Heel mooi zadel! Ik heb zo in der tijd ook mijn dressuur zadel gekocht (van Lara). Het is maar zo dat je een batje kan doen eigenlijk. Dat is nog een lamicell Aphrodite die ik heb, rij er graag mee.
Springen een antarès ook, ook tevreden van. Voor springen heb ik liefst zo plat mogelijk en zo weinig wrong.

Dat berichtje vind ik ook beetje raar eigenlijk, zou niet durven... snap wel hun teleurstelling maar het was toch beetje te verwachten denk ik, het nieuwe is er vanaf, piste niet ideaal, veel meer andere evenementen... Eerste keer was nog nieuw, vorig jaar was er al minder aantrek en nu dit jaar dus nog minder. Ik heb twee jaar terug met canch mee gedaan en dat vond ik wel leuk toen eigenlijk. Maar met winston ga ik dat niet doen, die is nog veel te loperig met mij op parcours.
Laatst bijgewerkt door PrietPraat op 22-01-18 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 17:43

Oja en dat nieuwe jump cross concept, is dat in de plaats van communautair :/? Ik wou communautaire mss starten dit jaar...

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 18:04

Jump/cross concept? Ik hoor het eventjes donderen in Keulen nu?

Mooie foto's Antonius, en tof dat het zo vlot gaat! Hopelijk moet Fi alleen weer wat in de running komen en gaat binnenkort alles weer even soepel.
Voor les ga ik het bekijken of het lukt om regelmatig bij jou te komen :)

@wipala: ik heb een prestige versailles gehad als springzadel. Relatief plat, beetje wrong en ik vond 'm in het begin keihard vergeleken met mijn dressuurkieffer. Het is nu verkocht omdat het voor mijn paard te smal was geworden en ik zat er al bij al absoluut niet goed op. Bleef constant achter op de sprong.
Ik wil nu heel graag een Erreplus aanschaffen, maar die zijn duur... oorspronkelijk idee was sparen en tot dan alleen dressuur rijden. Intussen mis ik het springen veel meer dan verwacht, dus ik ga toch rondneuzen bij tweedehandse. Mijn opties zijn Erreplus, Devoucoux en Antares omdat ik daar zoveel goeds over hoor. Erreplus heb ik ooit al eens getest, daar voel ik me super op en paard loopt er ook heerlijk onder. Als ik eens tijd heb ga ik polsen bij mijn zadelmaker of hij mee wil uitkijken. Erreplus verkoopt hij zelf, de andere 2 weet ik niet.

Hanne_SP

Berichten: 2419
Geregistreerd: 28-02-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 00:13

@Florence: Inderdaad, zijn mijn ambities niet. Heb daar niet genoeg ervaring voor. :) Als ik puur naar papier moet kijken en zijn halfbroer/halfzus dan haalt hij met mij zeker dat niveau niet. Ik ben absoluut benieuwd wat erin zit met een andere ruiter, maarja om daar dan in te investeren.. Allemaal niet nodig, Luxor wordt toch nooit verkocht dus hij moet zich niet persé bewijzen. :) Voor mij is hij al een topper. <3 Wel bewijst hij zich als kinderpony haha, doet hij heel goed. :+
Proficiat met de resultaten! Superfijn hé!

@MF: Dat heb ik zelf enorm, onzeker zijn... Thuis kan ik mijn klep opendoen tegen Luxor als hij wat stout doet. Maar op wedstrijd ben ik dan te nerveus/geconcentreerd waardoor ik niet dat extra duwtje kan geven zodat hij toch correct uitkomt. Nu met zijn kijkerigheid is het gewoon aan de andere kant geraken en in het zadel blijven plakken als hij 1m20 rekent ipv een kleine 60 cm. :') Ik heb al de tip gehad van Antonius om ernaar te rijden alsof het 1m20 staat. :P

@Antonius: Ook leuk van jou hé zeg! Allemaal goed bezig! Kan ook niet anders met zo'n topruiter. ;) Zot zadel ook! Die foto van Ny vind ik ook niet zo speciaal. Die van in Gesves vind ik wel veeeeel mooier. <3 Heel stoer ook gewoon! Ik verlang zelf al naar een coole springfoto van Luxor, mijne zijn nog maar stills uit filmpjes, dus erg korrelig haha.

@Laurievc: Welkom! Ik ben zelf geen eventer meer door een ongeval op een cross en een verbod van mijn ouders. := Maar zou zelf niet meer zo goed durven. Dus per definitie ook 'maar' een dressuur- en springruiter (aka springgroentje :+ paard heeft meer talent :') ) hier. Maar ik vind het wel fijn om alle verslagen en ervaringen van de crossen te volgen! :j
Beeldmateriaal van je paarden? ;) Klinkt als een hele leuke bende! Antwerpen is ver, maar moest je lesgevers regio Kortrijk weten... :P Ik heb eigenlijk een vaste lesgever, maar past vaak niet doordat hij vaak weg is op jumping, vrijspringen, ... heeft een fokkerij/sportstal met zijn vriend dusja werk genoeg. Heb Luxor ook via hem gekocht dus wil aan andere kant daar niet stoppen met les volgen.

Dat berichtje vond ik ook beetje raar... (Wie is dat die het schreef?) Ik heb die indoor 1 keer gezien en was toen Antonius er reed met Fi, vond dat ook enorm op elkaar gebouwd. Zou er idd ook niet starten als starter met jonge paarden ed..

Hier is operatie fatty Luxor gestart. (echt fatty zal niet lukken) Hij werd gewogen, voedingsschema met veel vetten en eiwitten. Om de 2 weken controleren en over een maand moet er sowieso zichtbaar verbetering zijn. Zo niet, tjah dan kunnen we niet veel meer doen vrees ik en zal het hopelijk eruit groeien tegen hij 7-8 wordt.

Ik rij met een Kent & Masters veelzijdigheid. Heb Cavallino laten komen om springzadel te passen. Hele schone zadels met de kans die tweedehands te kunnen kopen. Maar helaas, niets paste. Mijn huidig zadel was als gegoten zei Greet. Dusja rij ik maar voort met dit zadel en mss later terug uitkijken naar springzadel.

'k Heb dat jumpcrossgedoe eens gelezen op VLP-site en dit jaar in testfase ter vervanging van enkele occ's (niet allemaal geloof ik) en dan evalueren ze na een jaar of ze het al dan niet doorvoeren. Ik rij toch geen cross maar ik reed wel occ om toch alle 3 disciplines te kunnen doen... Misschien hoor ik er wat van tijdens mijn stage bij de VLP. ;)

Examens zijn gedaan, dus heb wat getetter kunnen inhalen! *\o/* (zo'n tekst amai haha :') )

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 07:28

Heb het ook gelezen, ben benieuwd wat het gaat opleveren. Ik mis mijn B-brevet springen nog dus kan sowieso geen occ of jumpcross starten. Zal voorlopig bij vrije crossen of aspiranten blijven ALS ik al aan een springzadel of eventingzadel geraak.
Heb contact met iemand die zijn Erreplus verkoopt. Die is nu op proef bij iemand, als dat niet doorgaat pak ik het over. Het is de exacte maat die Icaro en ik nog hebben, aan interessante prijs.

Welkom Laurie! Ik rij voorlopig enkel dressuur, vooral dus bij gebrek aan springzadel :+ springen/cross modder ik wat aan. Vooral lol met de knol is mijn moto.

T lijkt wel of iedereen op zoek is naar een goeie lesgever, op stal vragen ze mij ook gedurig of ik niemand weet voor springen.

Laurievc

Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 08:08

Hanne_SP schreef:
@Laurievc: Welkom! Ik ben zelf geen eventer meer door een ongeval op een cross en een verbod van mijn ouders. := Maar zou zelf niet meer zo goed durven. Dus per definitie ook 'maar' een dressuur- en springruiter (aka springgroentje :+ paard heeft meer talent :') ) hier. Maar ik vind het wel fijn om alle verslagen en ervaringen van de crossen te volgen! :j
Beeldmateriaal van je paarden? ;) Klinkt als een hele leuke bende! Antwerpen is ver, maar moest je lesgevers regio Kortrijk weten... :P Ik heb eigenlijk een vaste lesgever, maar past vaak niet doordat hij vaak weg is op jumping, vrijspringen, ... heeft een fokkerij/sportstal met zijn vriend dusja werk genoeg. Heb Luxor ook via hem gekocht dus wil aan andere kant daar niet stoppen met les volgen.

5-jarige merrie van Billy Congo x Mr. Blue. Heel koppig en eigenwijs maar veel power in de benen. Haal ik niet zoveel buiten bij gebrek aan accommodatie. Heeft 1x 1m gelopen en springt 95cm met de vingers in de neus rond als ze zin heeft :+
Afbeelding

9-jarige merrie van Darco x Elanville. Heeft 2 jaar geleden 1m25 gelopen, maar sindsdien in een dip. Paard heeft heel weinig lef en klapt toe op de sprong... Springt met tijden op geweldige manier 1m15 terug rond, maar andere weken is zelfs 1m een opgave. We zijn bezig met aankoop van een boerderij en dan steek ik haar vol. Is een enorm goede moeder en daar ga ik haar meer plezier mee doen :)
Afbeelding

Mijn toekomst :D 7-jarige merrie van Mylord Carthago x Cash. Verwacht ik heel veel van :) Heeft enkele keren 1m25 gelopen maar we doen het rustig aan met haar :) Heel gevoelig paard maar lijkt heel hard op mijn overleden ruintje. Dit seizoen hopelijk wat toewerken naar 1m30 Gouden Laars proeven maar we zien wel waar we uitkomen :)
Afbeelding

Hier nog 3 examens -O- Kortrijk weet ik volgens mij niemand zitten :+

mila_furrie

Berichten: 1224
Geregistreerd: 26-08-15

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 08:51

laurievc: mijn vriendin is I.ris V.anderschueren :) zij rijdt meestal 1m30-1m40 proeven, haar man rijd meestal cyclus mee.

wipala: ik rij met een LJ eventing zadel waar ik heel te vreden over ben. Ik heb veel verschillende zadels geprobeerd en zat op dat LJ zadel het best. Ik had toen geen super groot budget en dit paste er perfect in.
Dressuur rij ik met een kentaur. Waar ik ook best te vreden van ben :)

antonius: ik snap wat je bedoeld. Ik moet zeggen als ik met mijn cross zadel rij die ook monoflap is dat ik ook wel ondervindt dat ze gemakkelijker loopt, mss ook door meer contact geen idee.
Mocht ik ooit op een monoflap dressuur zadel botsen zal ik het zeker proberen en overwegen.

Nu ik even na denk. I.ris gaat les gaan volgens in Aalter bij M.ark V.andijck. mss is dat iets voor jou? Wel niet goedkoop volgens wat ik hoor, maar wel erg leerzaam.

ivm die indoor vind ik zoals ze het zeggen op fb dat ze iedereen wat willen verplichten om te gaan. Maar je moet ook naar uw paard kijken vindt ik. Ik ken die mensen ook goed en hun het hen ook ten zeerste. Maar voor mijn paard zijn dat geen goeie oefeningen, ze moet kunnen galopperen en dat zal ze niet kunnen. Zoals antonius zegt zoek ik ook daarvoor de grote pistes op omdat ze echt ruimte nodig heeft. Zeker indoor.

Antonius

Berichten: 2319
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 11:44

Ik ging nog eens foto's van mijn 3 jaarke tonen:

Afbeelding

Afbeelding

Gisteren voor het eerst met zadel gelongeerd, hij kende wel al een longeersingel. Heel braaf, met alles, maar wel sensibel en lopen. Heeft kwartier aan de longe gelopen, heb zweep niet moeten oprapen...

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 11:51

Gij gaat zeker een abonnement op paardenshampoo nemen met uw 2 witte :P Of weet deze kerel zich properder te houden dan Fi?

mila_furrie

Berichten: 1224
Geregistreerd: 26-08-15

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 11:53

ook een mooi paard he! dat is uit die merrie van A.ngelique? of uit Fiona? Hij staat mooi kort in haar of is hij geschoren?

Antonius

Berichten: 2319
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:09

Tegen dat deze mee moet op wedstrijd, loopt Fi al te moederen ;)
Mila: idd uit I.lona die we van A. gekocht hadden. Juist zijn moeder, vree portret :')
Mijn man heeft hem geschoren, juist het hoofd lukte niet maar bij een schimmel valt dat nog niet zo hard op.
Bedoel je DE M.arc V.andijck? Dacht dat die in nieuwenrode zat?? Wat is duur?

Laurie: ik vind je 5 jarige héél aansprekend! Niet zo simpel te rijden?
Jammer van je Darco merrie, zoveel vermogen maar dan niet aanpakken. Al een idee voor een hengst? Al een boerderij op het oog?
Hoe bevalt je schimmel? Bloed genoeg,

Varekaj: hoe is het nog afgelopen met de tip die ik je gaf ivm zadel? Verkeerde maat?

Die jumpcross is toch ook wel duur genoeg, of niet? €35 voor jumping en enkele crosshindernissen in een piste zonder klassement dus zonder prijzen?
Zal idd grotendeels de OCC's vervangen vermoed ik: veel aantrekkerlijker voor de organisatoren, ze hebben minder plaats nodig, moeten geen prijzen geven, geen hindernisrechters...

Laurievc

Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:16

Zag ook net de JumpCross langskomen. Vond de prijs ook aan de maat...

De 5-jaar is inderdaad geen simpele tante. Als ze niet wil zal ze het ook niet doen. Ik moet echt compromissen sluiten met dat paard :+ Maargoed, als je ze aan je kant hebt dan springt ze geweldig en loopt ze de pannen van het dak :) Ben stilaan wat aan het rondkijken naar hengsten. Voor mij de eerste keer fokken dus nog allemaal voorzichtig. Voor nu heb ik zeker Comme Il Faut op het lijstje staan om de merrie wat uit te balanceren. Als het goed is sluiten we vanavond de koop van de boerderij :D Of nouja, dan is het nog 5 maand wachten op de bouwvergunning. Geen bouwvergunning = afblazen van de koop. Dat risico willen we niet nemen.
Schimmel heeft zeker bloed genoeg haha. Heel lief paard, maar ook heel 'merrie-achtig'. Snel op haar tenen getrapt en in de stal ook niet de simpelste. Heel zacht in de mond, maar wat neerwaarts gebouwd waardoor ze bijvoorbeeld in mijn parcoursen nog wel eens wil gaan hangen op haar bit. Maar dat zijn werkpuntjes waar we wat mee kunnen :) Techniek is ook niet top, maar vermogen heeft ze :D

mila_furrie

Berichten: 1224
Geregistreerd: 26-08-15

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:24

wel een tof paard toch? hopelijk wel iets simpeler dan I.lona hoop ik. Ik heb in mijn gedacht dat i.lona niet zo simpel was en veel bloed? Vind hem wel mooi gemaakt. nog een smalle hals maar dat zal wel nog beteren. En al zo wit :o.

ja de M.arc V.andijck :p hij gaat de dinsdag in aalter les gaan geven. Ik denk dat zij 50 per persoon per uur betalen. Maar ze rijden wel met 2 dus elke 50 euro. Ik zou het eens moeten vragen hoeveel het is mocht je alleen rijden.

Vind die jumpcross ook wel echt duur. dan kan ik beter ergens op jumping gaan of op een cross terrein gaan oefenen denk ik.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:32

Het zadel was al verkocht jammer genoeg. Voor zoiets moet je er rap bij zijn. Ben nu nog aan het afwachten of dat andere zadel doorgaat. Is wel een springzadel maar exact de boommaat die Icaro nodig heeft, 17 inch en een freejump dus met extra schoudervrijheid in de kleur cognac. Zou het wel eerst door mijn zadelmaker willen laten nakijken, voor de zekerheid. Zit op hete kolen :P

Laurie, dat heb je toch sneller met merries heb ik de indruk, zo compromissen sluiten. Dames met karakter :+ Des te fijner als je ze aan jouw kant kan krijgen en ze echt willen werken natuurlijk.

€35 voor een jumpcross en dan minimaal licentie L01... Ik laat dat denk ik aan mij voorbij gaan. Voor €15 kan ik een aspiranten proberen via de LRV en misschien wat vrije crossen. Is evengoed ervaring die van pas komt en een stuk goedkoper mocht het tegenvallen.

Laurievc

Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:36

Varekaj schreef:
Het zadel was al verkocht jammer genoeg. Voor zoiets moet je er rap bij zijn. Ben nu nog aan het afwachten of dat andere zadel doorgaat. Is wel een springzadel maar exact de boommaat die Icaro nodig heeft, 17 inch en een freejump dus met extra schoudervrijheid in de kleur cognac. Zou het wel eerst door mijn zadelmaker willen laten nakijken, voor de zekerheid. Zit op hete kolen :P

Laurie, dat heb je toch sneller met merries heb ik de indruk, zo compromissen sluiten. Dames met karakter :+ Des te fijner als je ze aan jouw kant kan krijgen en ze echt willen werken natuurlijk.

€35 voor een jumpcross en dan minimaal licentie L01... Ik laat dat denk ik aan mij voorbij gaan. Voor €15 kan ik een aspiranten proberen via de LRV en misschien wat vrije crossen. Is evengoed ervaring die van pas komt en een stuk goedkoper mocht het tegenvallen.

Ja mijn ruin vroeger kon er ook wat van, maar die bruine van mij. Jongens toch :+ Heb er al heeeel hard mee afgezien hahaha

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:39

Zo een type "graag alles in 3-voudig schriftelijk verzoek indienen aub. Op een gouden dienblad". }>

Laurievc

Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:41

Exact :+ Rijstpap met zilveren lepeltjes is niet goed genoeg voor mevrouw hoor. Zo kieskeurig als wat. Hele bieten? Niet in kubussen gesneden en niet geschild. Niet lekker. Dude :')

Oh trouwens, misschien een leuke. Mijn hopelijk toekomstige boerderijtje ligt naast Karin Donckers :+

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:49

Huppakee, direct de ideale buur gekozen :))

Mijn ruin is niet zo'n moeilijke over het algemeen. Hij kan wel eens zijn kuren hebben (liever lui dan moe en dan kan hij redelijk inventief zijn) maar als hij de lol ergens van inziet gaat het vaak gewoon goed. Nu mezelf wat meer schuppen onder de kont verkopen...

Stiekem ben ik jaloers op jullie spring- en wedstrijdfoto's. 't Kriebelt echt wel om er weer mee bezig te kunnen zijn!

PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Re: Belgische Eventers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 13:59

Wat ene mooie paarden Laurie en talentvol zo te zien :D Jammer van de sensibele 9jarieg merrie. Leuk zo een boederij naar Karin :P.

Knappe drie jaar Antonius , he groot is die? lijtk niet zo heel groot.

Ik had er nog niet bij gestil gestaan bij de prijs, maar idd, duur! Zal niet vol crossen worden dir jaar, tspreekt mij echt nie zo aan dat jumpcross concept... Dan ga ik idd liever gaan oefenen ergens.
Zal mr eerst eens gaan kijken voor ik mee doe.