[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Elke

Berichten: 1740
Geregistreerd: 03-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 23:21

Oooww Ik heb toch weer fijn getraind vanavond !! In Lelystad bij R.oxa.na Gr.aman ! Ik heb weer hindernissen gesprongen die ik dacht dat ik nooit zou springen!! Dikke oxers en brede smalletjes! Zij verlegt toch weer zo je grenzen maar geeft ook echt vertrouwen! Ik heb vandaag ook voor het eerst een skyjump gedaan! Ik dacht die grond komt nooit meer onder onze voetjes maar mun merrie deed het weer zo gemakkelijk! Heerlijk genieten!!!

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:44

Elke heerlijk zo een training

ik heb dinsdag nog een crosstraining en dan nog een oefencross (eventing competitie) en dan in gorssel voor de gelderse. Dit weekend even een dressuurproefje doen. En dan hoop ik dat we nu genoeg een combi zijn om controle in alle 3 de onderdelen te hebben

avi5987
Berichten: 273
Geregistreerd: 04-07-07
Woonplaats: Aan de Zeeuwse kust

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 12:56

Klinkt heel erg goed Elke! Heb je foto's gemaakt?

Veel succes & plezier Joki

Ik werd net gebeld dat ik naar de Nederlands kampioenschappen mocht komen, ben alleen op vakantie. Jammer! -O-
Zondag oefenen in Heusden (Belgie), ben benieuwd!

_Elke

Berichten: 1740
Geregistreerd: 03-01-14

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:04

Nee helaas geen foto's! Ik had niemand mee, volgende keer weer :)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34688
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:35

Mijn man heeft afgelopen woensdag heel fijn getraind in Biddinghuizen. Mooi terrein, niet groot wel afwisselend, plus iemand die fijn les geeft. We dachten dat het vanaf ons vakantie adres minder ver rijden zou zijn dan vanaf huis, maar alsnog een uur onderweg geweest. Wel goed om eens op vreemd terrein te oefenen vooral voor het vertrouwen. Chap deed het super.

Bar

Berichten: 3993
Geregistreerd: 09-02-05
Woonplaats: Bathmen

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:49

KLinkt goed Elke! Wij gaan volgende week naar Lelystad. Lang geleden dat we daar geweest zijn en ik ben benieuwd naar de hindernissen.

Susan, ook lekker getraind. Ik vind Biddinghuizen ook een fijn terrein om te trainen.

@joki, komt vast goed met dat combinatie worden!

JAmmer Avi dat je met de Nederlandse op vakantie bent. Alhoewel vakantie ook wel erg fijn is

_Elke

Berichten: 1740
Geregistreerd: 03-01-14

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 16:24

Biddinghuizen is ook heel leuk ja! Gert en alice geven fijn les! Moet altijd lachen om alice! Als iets eerst niet lukt daarna wel zegt ze altijd 'alsjeblieft' haha mooi :-)

Ik wil in september weer keertje daar heen.

AmberB_

Berichten: 700
Geregistreerd: 30-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 12:10

Gisteravond heerlijk getraind in Renswoude bij Henrieke. In het begin vond Calippo het weer even spannend na toch 1,5 maand niet meer gecrossed te hebben. Maar na een aantal sprongen had ze de smaak weer te pakken. We hebben op 2 hindernissen na alles in een keer gesprongen! Ook verschillende combinatie sprongen en lijntjes.
Henrieke vond ook dat we veel beter reden dan de laatste training. :)

Dat geeft ook weer een beetje moed voor de oefencross zondag in Renswoude en ons debuut op Texel. Heb er ontzettend zin in! Ik verwacht niet veel van Texel, omdat Calippo best kijkerig kan zijn op de sprongen. Maar we moeten ergens beginnen en veel kilometers maken in het parcour. (Ook op de weg :') Texel 170 km)

Doen er nog meer mensen zondag mee met de oefencross in Renswoude of SGW Texel?

M_Vainqueur

Berichten: 2127
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 12:34

Wat fijn Amber! Mooie voorbereiding voor zondag dus.
Ik ga zondag ook naar Renswoude, voor mij een rondje om weer even erin te komen na 1.5 maand alleen dressuur rijden:P week daarop in Ermelo competitie rijden met Tim Lips en dan ben ik wel klaar voor de Gelderse:):)

jeaninedow

Berichten: 284
Geregistreerd: 22-11-12
Woonplaats: Utrecht

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 12:58

Wij hebben vorige week ook getraind in Renswoude met een eigen instructeur. Prachtig terrein.
Afbeelding

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 13:00

Ik rijd zondag in echt :):) Zin

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 13:02

Amber fijn

ik zou vandaag crosstraining hebben maar is te nat. Dus even verplaatsen. Zaterdag heb ik springwedstrijd en dan de week erop ook ermelo

AmberB_

Berichten: 700
Geregistreerd: 30-08-09

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 13:05

M_Vainqueur, Het was inderdaad een fijne voorbereiding. Ik had ook graag naar Ermelo gewild. Helaas valt deze samen met Texel. Dus ik ben benieuwd naar je ervaring als je geweest bent. Dan ga ik er misschien volgend jaar heen als ze hem dan weer doen.

Jeaninedow, Ziet er goed uit! Ik vind het ook een fijn terrein om te trainen en is voor ons erg dichtbij. Dus ik ga er ook altijd graag heen.

M_Vainqueur

Berichten: 2127
Geregistreerd: 10-07-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 15:10

AmberB_ schreef:
M_Vainqueur, Het was inderdaad een fijne voorbereiding. Ik had ook graag naar Ermelo gewild. Helaas valt deze samen met Texel. Dus ik ben benieuwd naar je ervaring als je geweest bent. Dan ga ik er misschien volgend jaar heen als ze hem dan weer doen.

Jeaninedow, Ziet er goed uit! Ik vind het ook een fijn terrein om te trainen en is voor ons erg dichtbij. Dus ik ga er ook altijd graag heen.

Ik ben vorig jaar ook al naar Ermelo geweest voor die competitie! Erg leuk, al heb ik er naast een fijne crosstraining niet heel veel aan gehad, kreegna mijn eerste rondje alleen commentaar op 1 aanrijdlijntje die ik zelf ook al door had toen ik hem reed en verder alleen complimenten. Op m'n coupon stond niks en alleen een stel mooie cijfers(4e geworden, eerste van de beginners). Maar de dag zelf was leuk, keer wat gehoord over hoe hij zelf parcours loopt en veel leuke sponsor spulletjes mee naar huis genomen. Dit jaar weer omdathet een gezelliger dag was met een leuk rondje en het paste mooi als oefeningen voor de Gelderse.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34688
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 15:39

Ja Amber, wij :j . Ik ga zondag de oefencross doen, mijn man rijdt op Texel mee in de L.

Altos

Berichten: 1510
Geregistreerd: 15-06-05

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 17:15

Ik ben zondag ook en Renswoude en volgende week in Ermelo. Splashislief: heel veel plezier en succes in Echt! Ik ben benieuwd hoe deze nieuwe cross zal zijn :).

AmberB_

Berichten: 700
Geregistreerd: 30-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 18:47

Leuk! Wat zijn jullie tijden zondag dan kan ik of Troy misschien foto's van jullie maken *-:)

Ik rij zelf voorlopig als nr 30 om 11.43

hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 19:06

Hoi allemaal! Mag ik mij ook hier melden?

Ik ga zondag in Renswoude ook weer meedoen, na sinds het NK in Bathmen vorig jaar niet meer gecrosst te hebben, heb er onwijs veel zin in!

esje01

Berichten: 4901
Geregistreerd: 09-10-06
Woonplaats: op een uniek plekje in Brabant

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 19:21

mijn dochter rijdt ook in Echt, ben benieuwd

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34688
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 09:21

Volgens mij moet ik om 14.53 starten, startnummer 106 zo uit mijn hoofd.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 09:25

esje01 schreef:
mijn dochter rijdt ook in Echt, ben benieuwd

Leuk :D


Ik ben ook erg benieuwd.

venga

Berichten: 1748
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Veghel

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 09:31

Ik rij ook mee in Echt, BB paarden zaterdag. Wordt vroeg opstaan voor mij :)

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 09:33

Ik mag juist uitslapen (Kwart voor 9 op stal weg) ben helemaal blij :D

_M_arieke

Berichten: 548
Geregistreerd: 27-10-08
Woonplaats: Bergharen

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 13:45

Welkom Hetismij!

Leuk Amber, Susan en Altos! Wij zullen ook in Renwoude starten om 13.58 als nummer 84.
Maandag een crossles bij Rob Jansen gehad wat ook erg fijn ging.

Voor de mensen die naan Echt gaan aankomend weekend ook veel plezier :) Hoop dat het een beetje weer blijft.

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 20:21

Ik heb vandaag lekker in ede getraind. Wel moet ik nog even een spoedcursus super consequent zijn volgen. Het is zo wennen omdat ik de nieuwe volledig tegenovergesteld moet rijden aan Ferrose