[HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DreamGuide

Berichten: 2015
Geregistreerd: 10-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 16:26

liekec schreef:
Gefeliciteerd met alle resultaten!

Ik start Moordrecht over 2 weken dreamguide :)


Gezellig!!

Anoniem

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 16:35

Mag ik mij hier ook melden? Ik volg het topic al een tijdje maar nu alles compleet is om ook daadwerkelijk wat vaker op pad te gaan lijkt het me leuk om onder de meeleessteen vandaan te komen. :Y)

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9326
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 16:59

Cioccolato schreef:
Ik moet heel eerlijk zeggen, als ik soms zie hoe de a, b en soms nog c pony's zie gaan door het springparcour vind ik het prima dat ze niet crossen _O-
Maar zulke heb je natuurlijk in alle klasses en categorien.

Ik vind het opzich wel oke om de regeling zo te laten. Van mij mogen ze zelfs wel vanaf de D pony's uitschrijven. Blijven de kleintjes op oefencrossjes hun skills trainen.
Maar ik heb ook geen C pony :D


Ik snap je inderdaad helemaal, want inderdaad voldoende combinaties waarvan ik denk oei oei, wellicht eerst nog wat meer oefenen.
Maar ik denk dat je hierbij ook een groep ruiters echt te kort doet.
Maar ik blijf er bij crossen voor A/b pony's inderdaad bij bixie laten en de C pony's gewoon weer bij de grotere pony's voegen.
Ja dan staat er soms best een pittig parcours voor die kleintjes, maar houd je ook enkel de combinaties over die er echt capabel voor zijn.
In de afgelopen jaren toch meerdere hele leuke L en enkele M/Z eventingpony's voorbij zien komen.

Mijn C pony heeft afgelopen zondag weer in Heino gestart.
Helaas was er geen M en de L klasse voor deze categorie ging niet door want ze was de enige.
Dus verplicht HC tussen de DE pony's (mocht niet gewoon starten van KNHS) en normaal DIK gewonnen. Als enige foutloos gesprongen en gecrosst en ruim binnen de tijd.
Nu op naar het NK volgende week waar ze weer M zullen starten.
Ben erg benieuwd want zal pittig genoeg staan in Gorssel, mocht ze hierbij een winstpunt halen zijn ze alweer Z startgerechtigd.

Afbeelding

Afbeelding

vosje2010
Berichten: 186
Geregistreerd: 26-03-10

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:58

Leuke combinatie en succes in Gorssel.
Wat een lef van pony en ruitertje!
Maar ik vind het niet zo netjes dat je deze foto's gebruikt.....de fotograaf wil ook wat verdienen. Dit is niet toegestaan zoals duidelijk in de foto te lezen staat!

Cioccolato

Berichten: 6610
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 22:13

Onwijs knappe pony. Dier met vermogen zat iig! Maar ik zou de foto's ook even netjes kopen en hier verwijderen.

Kent iemand de cross op Ronostrand? Is dat wat? Zijn er nog meer crossen de 28e? Ik zit er even niet goed in _O-

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9326
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 10:39

Nou ik zal even een gekochte foto plaatsen.

Afbeelding
Afbeelding
Andere post kan ik helaas niet meer aanpassen.
Ook van Odd hebben wij verschillende gekochtte fotos maar die kon ik even niet vinden.

Bonnelover

Berichten: 1535
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 23:18

Ook hier al mensen die de indoor/outdoor cross starten op 30 november of 1 december?
Verwacht weer een super evenement te worden!!

IrisBorg

Berichten: 4
Geregistreerd: 14-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 23:20

Cioccolato schreef:
Onwijs knappe pony. Dier met vermogen zat iig! Maar ik zou de foto's ook even netjes kopen en hier verwijderen.

Kent iemand de cross op Ronostrand? Is dat wat? Zijn er nog meer crossen de 28e? Ik zit er even niet goed in _O-



Ik ga waarschijnlijk met 1 paard naar Ronostrand, nooit geweest, maar ziet er leuk uit!

Bonnelover

Berichten: 1535
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 23:30

Ook hier al mensen die de indoor/outdoor cross starten op 30 november of 1 december?
Verwacht weer een super evenement te worden!!

nummie

Berichten: 410
Geregistreerd: 28-11-11
Woonplaats: Twente

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 12:08

Wij starten ook in Ronostrand, ben heel benieuwd. Ken de cross niet :)

kamsel
Berichten: 3410
Geregistreerd: 12-07-08

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 15:52

Hoi Charizard, welkom!
Indoor/ outdoor ga ik niet doen, wil van de winter iets meer springen en dressuur gaan rijden.
Heb er nog 3 staan en eigenlijk vind ik dat veeeeel te weinig, maar het is niet anders..

DreamGuide

Berichten: 2015
Geregistreerd: 10-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 20:33

Ik ga in principe ook geen crossen meer starten in het indoor seizoen. Met die bange poeperd van mij wordt dat niks. :')

Ik ga me van de winter focussen op springen en dressuur. Hopelijk de eerste winstpunten in B springen, mijn overige punten in M2 dressuur, want ik volgend jaar in april als mijn paard 8 wordt graag mijn Z debuut hebben.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34636
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 08:26

Mijn man vindt indoor crossen niks toevoegen. Dan liever trainen op dressuur en springen en dat indoor starten in het winterseizoen.

Bonnelover

Berichten: 1535
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 08:42

SusanH schreef:
Mijn man vindt indoor crossen niks toevoegen. Dan liever trainen op dressuur en springen en dat indoor starten in het winterseizoen.

In Exloo is het niet alleen indoor maar ga je ook naar buiten, grote zand piste, en waterbak.

Cioccolato

Berichten: 6610
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 09:06

Ik heb er nog niet naar gekeken. Vind het altijd een leuke afwisseling in het gewone werk. Maar niet dat het grote noodzaak is voor mij

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 15:47

Iemand hier morgen naar Gorssel??

Ik ga namelijk foto's maken :)

IrisBorg

Berichten: 4
Geregistreerd: 14-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 15:54

R_emkee schreef:
Iemand hier morgen naar Gorssel??

Ik ga namelijk foto's maken :)


Yess, ik ben er! Als nummer 133 om 9:33 en als nummer 208 om 12:03, beide in de L paarden

DewiFoto

Berichten: 846
Geregistreerd: 20-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 16:49

R_emkee schreef:
Iemand hier morgen naar Gorssel??

Ik ga namelijk foto's maken :)


Jaa super leuk. Ik start op nummer 255 en ik be gek op foto’s *\o/*

massiemas

Berichten: 396
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Markelo

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 17:07

Ik ben er morgen ook, nummer 321 in de B paarden. Vanmorgen gelopen, mooie cross met een paar uitdagingen! Succes iedereen!

shirleyp

Berichten: 2782
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 17:16

Yes! Ik ben er ook! Als een van de laatste combi’s, dus hoop dat alle fotografen de moed vinden om er dan nog te zitten :D Startnummer 340 geloof ik?

Succes allemaal!

Sjaco
Berichten: 375
Geregistreerd: 31-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 19:13

massiemas schreef:
Ik ben er morgen ook, nummer 321 in de B paarden. Vanmorgen gelopen, mooie cross met een paar uitdagingen! Succes iedereen!


Uitdagingen?
Ik heb ze niet kunnen ontdekken. Vind het een hele gewone B-cross voor de paarden. En daarmee kampioenschapsonwaardig voor de L-pony's. Geen enkele uitdaging met een alternatief er op. Vorig jaar hadden ze een redelijke pittige cross staan voor de L-pony's maar wel met alternatieven. Die was een stuk beter geweest als kampioenschapscross. Gisteren bij het verkennen zeiden we al "dit wordt een dressuur (en springwedstrijd)" en dat bleek idd ook uit de uitslagen.

kyrkelover
Blogger

Berichten: 9326
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 19:46

Sjaco schreef:
massiemas schreef:
Ik ben er morgen ook, nummer 321 in de B paarden. Vanmorgen gelopen, mooie cross met een paar uitdagingen! Succes iedereen!


Uitdagingen?
Ik heb ze niet kunnen ontdekken. Vind het een hele gewone B-cross voor de paarden. En daarmee kampioenschapsonwaardig voor de L-pony's. Geen enkele uitdaging met een alternatief er op. Vorig jaar hadden ze een redelijke pittige cross staan voor de L-pony's maar wel met alternatieven. Die was een stuk beter geweest als kampioenschapscross. Gisteren bij het verkennen zeiden we al "dit wordt een dressuur (en springwedstrijd)" en dat bleek idd ook uit de uitslagen.

Wij hebben de B paarden/ L pony's niet gelopen, dus daar heb ik geen oordeel over.
De M/Z pony's was echt heel pittig.
Ook dat is te zien aan de uitslagen.
In de M ponys slechts 8 gefinisht vd 21.

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 22:00

shirleyp schreef:
Yes! Ik ben er ook! Als een van de laatste combi’s, dus hoop dat alle fotografen de moed vinden om er dan nog te zitten :D Startnummer 340 geloof ik?

Succes allemaal!


Hoelaat is dat? :) heb nog een verjaardag

massiemas

Berichten: 396
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Markelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 23:04

Sjaco schreef:
massiemas schreef:
Ik ben er morgen ook, nummer 321 in de B paarden. Vanmorgen gelopen, mooie cross met een paar uitdagingen! Succes iedereen!


Uitdagingen?
Ik heb ze niet kunnen ontdekken. Vind het een hele gewone B-cross voor de paarden. En daarmee kampioenschapsonwaardig voor de L-pony's. Geen enkele uitdaging met een alternatief er op. Vorig jaar hadden ze een redelijke pittige cross staan voor de L-pony's maar wel met alternatieven. Die was een stuk beter geweest als kampioenschapscross. Gisteren bij het verkennen zeiden we al "dit wordt een dressuur (en springwedstrijd)" en dat bleek idd ook uit de uitslagen.


Het is maar net waar ieders uitdaging ligt he. In mijn geval zijn dat de sprongen waar veel bij te zien is, zoals het smalletje met de vleugels, de witte sprongen en een enkele keer de spandoeken vlak erlangs. Heb het ook alleen over de B paarden in vergelijking tot m’n andere gereden crossen. Voor mij dus ook geen NK gevoel bij deze wedstrijd, vervelend dat jullie er meer van verwacht hadden!

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 13:08

Tadaa 208!
Afbeelding