Indoor sgw De Mortel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 18:07

DideH: In ysselsteyn zijn regelmatig trainingen ;)
En anders zijn die zeker te organiseren..

Er zijn topic's op SGW forum hier, over trainingen in de buurt van Limburg / zuid Brabant!

En idd, ik zat op het schimmeltje!

MS_eventing

Berichten: 1187
Geregistreerd: 24-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 20:55

Heeel tevreden hiero *\o/* Een foutloze cross gereden met 4 seconde van de optimale tijd af!! Uiteindelijk 4e geworden van de 15 met prijs :D ! Was echt weer super leuk en natuurlijk toppie georganiseerd!
shetties: nogmaals gefeliciteerd met je prijs! Echt supergoed met je leuke hafje tegen al die grote paarden <3
En zuchhero ook complimenten aan jou voor de top organisatie van alles!

Zucchero

Berichten: 2493
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 21:25

Vandaag heb ik ook weer genoten van een groot aantal fijne combinaties in de cross. Ik stond weer te ringmeesteren. Heb ook een meisje aangesproken op het feit dat ik echt had staan genieten van hoe zij echt super vriendelijk haar paard bemoedigde en beloonde. Lieve meid en fijne combinatie die super rond gingen! :+:
Venga (Jacqueline) ook even echt helemaal kunnen zien. Ging ook super goed!! :j Ik bedacht alleen te laat dat ik je ook wel even had kunnen filmen. :roll:
En natuurlijk ook weer veel fantastische ponies, pittige ruitertjes, knappe paarden en enthousiaste ruiters! Wat veel leuke paarden en ponies zijn er toch! :j <3

Had helaas alleen toch wel behoorlijk last van mijn rug. Gelukkig hadden ze meer dan plenty vrijwilligers dus ik ben in de loop van de middag gegaan (uur of 3 me afgemeld en nog even rondgehangen en...). Heb nog wel een nieuw dekje gekocht :D Donkerblauw met knalroze randje :D :D :D

En Maartje bedankt voor je complimenten, maar ik heb echt alleen maar een beetje geholpen bij de ring dus alle eer gaat echt naar de echte organisatie en alle harde werkers die dit mogelijk maken! :j
Cortana zag er trouwens echt prachtig uit! Wat had je haar mooi wit! :) Gefeliciteerd met je prijs!

Ik ben erg benieuwd hoe het met iedereen verder is gegaan en kijk uit naar foto's en video! :j

ulaantje

Berichten: 763
Geregistreerd: 17-09-08

Re: Indoor sgw De Mortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 22:51

Ook ik was heel tevreden, had een weigering op 16a maar verder liep hij echt super fijn rond.

LoveCortana gefeliciteerd!

Zucchero

Berichten: 2493
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Helmond

Re: Indoor sgw De Mortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:11

Ik heb jou dan denk ik wel in de ring gelaten of was ik net even opwarmen? Nee... ik heb meen ik de eerste paarden ook weer zelf gedaan... Ik kan me jou niet voor de geest halen :oo Foto? :D

xMaika

Berichten: 173
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:19

@LoveCortana Gefeliciteerd! Ik heb je nog zien rijden, leuke pony heb je! Met hele mooie lange manen!!
@shetties jij ook gefeliciteerd!
en verder alle anderen die een prijs hebben gewonnen ook! :)

Ik heb B paarden gekeken tot en met nummer 28 :) Vond wel dat de tijd erg ruim stond in het B en heel krap in het L. Er was in de L paarden niemand binnen de tijd gekomen...

Ik heb zelf in de L paarden gereden. Was de eerste keer in het L voor mij. Met springen hindernis nummer 2 eraf, net een tikkeltje te ver uitgezwaaid van 1 naar 2. En de cross ging eigenlijk heel goed, goed tempo en eigenlijk alles foutloos. Alleen paardlief ging boven op de op- en afsprong vol op de rem omdat hij toch even goed moest nadenken of hij dat wel aandurfde haha, maar gelukkig bleef hij wel gewoon staan/voorwaartse bewegingen maken en sprong/ging/dook hij er uiteindelijk af dus geen weigering. En uiteindelijk 6e van de 16 geworden, alleen jammer dat ze maar 4 prijzen uitreikten haha.

ulaantje

Berichten: 763
Geregistreerd: 17-09-08

Re: Indoor sgw De Mortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:51

Zucchero, foto's krijg ik nog en dan zal ik ze hier plaatsen maar ik was nr 47.
Was als 4e start in de B paarden. Een groot bruin paard met een witte bles en ik reed in het groen (dekje, oornetje en shirt).

xMaika, Netjes!
De tijd vond ik ook ruim staan in de B bijna iedereen heeft langzaam kunnen rijden en nergens een keer kunnen versnellen.

venga

Berichten: 1748
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 11:29

Goedemorgen!
Ik heb een heerlijk crossweekend gehad! Zaterdag training, zondag bij het springen 1 balkje.

deel 1


deel 2


Ik had goede stijlpunten gekregen (zeker in de kleine bak) met mooi commentaar. We zijn netjes 11e geworden.
En om even op te scheppen ;) zonder de balk met het springen eergisteren zou ik met hetzelfde crossresultaat 1e zijn geweest :) Én ik had de hoogste stijlpunten gekregen van alle B-paarden combinaties :D Een goede afsluiting van 2013 *\o/*

Top georganiseerd weer!

fatal_flower
Berichten: 1152
Geregistreerd: 26-02-09

Re: Indoor sgw De Mortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 13:23

Super gedaan Jacq! Jammer van je balkje, maar je hebt nog steeds een mooi resultaat neergezet +:)+

CarpeDiem

Berichten: 7419
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Back in Brabant!

Re: Indoor sgw De Mortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:21

Goed gedaan Jaq! Leuke filmpjes :) Venga had er zin in ;)
Jammer van je balkje, maar hoogste stijlpunten van de B paarden is ook een leuke opsteker!

MyHu

Berichten: 3025
Geregistreerd: 14-05-12
Woonplaats: Overijssel

Re: Indoor sgw De Mortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:30

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb ook gekeken. (Naar Maartje en Carlijn maar ik heb dan ook jullie gezien haha :)) )

MS_eventing

Berichten: 1187
Geregistreerd: 24-12-10

Re: Indoor sgw De Mortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 17:44

weet iemand welke fotografen er waren? (volgensmij waren het er 3?)

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Indoor sgw De Mortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:01

Zie er twee in fotografentopic op dit board waaronder eventingphoto

Noppert
Berichten: 2360
Geregistreerd: 11-05-07

Re: Indoor sgw De Mortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:09

Eventing photo
Vivian Hesen Fotografie
Ereprijs Fotografie

Eventing Photo en Ereprijs hebben de foto's al online staan, Vivian Hesen nog niet

VivianHesen
Fotograaf

Berichten: 974
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 14:34