Dus kom maar op er mee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus kom maar op er mee
Jullie zijn weer een ervaring rijker! Je doorzetten wordt wel beloond op deze manier en hopelijk wordt het steeds gemakkelijker voor jullie samen als jullie meer km maken
! Maar wel foutloos en binnen de tijd en zeker tevreden, ben benieuwd waar ik geeindigd ben, maar de uitslagen komen er vast vanavond wel op. Ik heb een aantal fotografen gespot, weten jullie wie dat waren
?

Heb je al gesproken Marijke en vind het zo banketstaaf voor je. Gelukkig heb je je zelf geen pijn gedaan. Maar het komt goed, de aanhouder wint!!
Denk dat ik volgende week met gewone peesbeschermers spring. De cross die deed ze heel stoer foutloos!! Op het water probeerde ze om te draaien maar inmiddels heb ik de 'holly oliebol positie' onder controle dus kon ik haar door drukken! Ook door gedrukt over de zwaan! Trots op m'n 'puppy'.

Hou het gevoel van de sprongen daarvoor vast en volgende keer komen jullie weer samen over de finish
Maar wanneer ga je nou L starten
? Dat kunnen jullie prima

lachen. Knap dat je bent blijven zitten
jullie doen het echt supergoed. Vertrouwen houden want hij pakt alles zo goed aan!! Niet twijfelen aan jezelf, weet zeker dat je straks weer fluitend pompidommend rond rijdt!! 

voortaan even iets rustiger.

Weleens naar les, maar dan waren ze ook nog weleens onrustig doordat ze elkaar vrij goed konden horen hinniken..
Terwijl ik eerst enkel hoopte boven de 170 punten te hebben en ontspannen te kunnen rijden.
Hij vindt bochten en schakelen erg lastig, dus we waren wel iets te langzaam. Maar wel lekker gereden.
Telkens totaal niet kijken.. Normaal kijkt ze altijd goed en is hartstikke safe... Na een goede sprong maar weer even gestopt en gehoopt dat ze in het parcours lekker in het ritme zou komen zoals altijd. Verder liep ze superfijn, los en ontspannen merkte er helemaal niets aan. Behalve te weinig aandacht voor de hindernissen.
Doet ze nooit, dus dacht dat ik wel iets fout zou hebben gedaan en reed rustig opnieuw netjes aan en flikte ze me dat weer. Deze keer wist ik zeker dat ik goed aangereden had. (Net ook nog terug gezien op film en mijn vader was na deze weigering maar alvast gestopt met filmen.
)
Hindernis 5 ook, hindernis 6a weer een stop.. Tweede keer ging wel en we gingen lekker verder. Vanaf 7 zat ze er echt weer lekker in, bij de bult keek ze super mee. 10ab dacht ik dat ik misschien zelf zou verprutsen, maar reed een mooie lijn voor mijn gevoel en kwamen ook helemaal goed uit. 11abc vond ik zelf de spannendste hindernis, maar ging helemaal goed. Afsprong schrok ze wel van, dus sprong lomp af, maar wel braaf. Tussen hindernis 13 en 14 schrok ze van mensen aan de kant en stond gelijk helemaal stil terwijl we flink doorreden.. Lag er toen af. 
Volgende wedstrijd weer samen met haar maatje, hopelijk zorgt dat dan niet voor zulke afleiding.
Het begon met een lekke band op weg naar stal....ff snel denken wat te doen. Schoonvader kwam om de trailer naar stal te rijden maar zijn auto is niet geschikt om trailer met inhoud te vervoeren. Gelukkig konden we de auto van stalhouder lenen!