Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

DaisyHope schreef:Ik heb sinds kort de Premier Equine Air Cooled. Ik heb ze via Engeland besteld samen met een vriendin, die waren € 88,- per paar en omdat we 2 sets tegelijk kochten waren er geen verzendkosten. Je zou hun facebook of internet site in de gaten moeten houden, ze zijn namelijk erg vaak in de aanbieding.
Ben er zelf erg blij mee maar achter moet ik ze echt goed vastdoen, tijdens het afzadelen zag ik dat ze iets waren afgezakt.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
snorkel1986 schreef:DaisyHope schreef:Ik heb sinds kort de Premier Equine Air Cooled. Ik heb ze via Engeland besteld samen met een vriendin, die waren € 88,- per paar en omdat we 2 sets tegelijk kochten waren er geen verzendkosten. Je zou hun facebook of internet site in de gaten moeten houden, ze zijn namelijk erg vaak in de aanbieding.
Ben er zelf erg blij mee maar achter moet ik ze echt goed vastdoen, tijdens het afzadelen zag ik dat ze iets waren afgezakt.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
deze heb ik ook maar slijten snel vind ik jij ook last van??(paard tikt wel zichzelf aan)
Ook zijn ze makkelijk schoon te maken! Ze zijn alleen wel wat prijzig vind ik.. daartegenover staat dat ze wel heel lang meegaan zoals ik al zei!