Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

EvelienH schreef:Het was een leuke wedstrijd en super organisatie! Schimmel liep eerste keer M heel braaf rond, alleen de hindernis met de schapenvellen was erg eng. 20 m van tevoren al in de ankers, even laten kijken en daarna was het goed. Het zal de geur wel zijn geweest ofzo.

Losspringen voor de cross, ze trok er wel fijn aan maar niet zo als normaal, had het idee dat ze moest plassen, maar dat deed ze niet. Toen gestart, vanaf dat ik het hok in liep was ze wakker..
Pakte super fijn aan, overal heel simpel overheen, paddenstoelen keek ze niet eens op, smalletjes ook erg simpel. Dit dinsdag nog geoefend want vond ze maar raar. Oefenen heeft goed geholpen. Waterbak erg simpel en verder ook. De enge greppel had ik m'n twijfels over maar volgens instructeur was het erg simpel. Ja makkelijk praten
Toch aangereden en ze sprong super fijn erover.. Helaas een stop op de hindernis voor de brug, daar moest ik wat terug rijden maar ze had haast en kwam weinig terug. Hierdoor geschrokken van de brug. 2e keer aanrijden zo erover en verder erg fijn naar de finish. IK was nu 26 seconden te langzaam, 1e keer met klok gereden en deze ging piepen voor de picknicktafel. Balen van de stop want anders redelijk in de tijd gezeten.. Al met al wel super tevreden voor de 1e keer L. Een jaar geleden nog over de kop gegaan in het B. Op naar gorssel volgende week