[SGW] wie cross der allen maal in

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxpaaardje

wie cross der allen maal in

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 15:08

bindingshuizen Ik ga daar ook cross training volgen als mij paardje oud genoeg is. bij Stal Naber-Lozeman. Ik ben daar laats een keer geweest met kennis mee. Binnen kort ga ik weer mee om te kijken. Ik vind dat dat best een mooi terrein hebben.

Niet zeiken over mijn nl les onderschrift eens een keer kleinen moeiten. Het staat niet voor niets.

Lielle

Re: wie cross der allen maal in

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 15:12

dat zou je in ieder geval op een vriendelijke manier kunnen vragen ipv te commanderen 'niet zeiken'.

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 15:14

Lielle schreef:
dat zou je in ieder geval op een vriendelijke manier kunnen vragen ipv te commanderen 'niet zeiken'.

+1

Wat je ook kan doen, deed een vriendin van mij ook altijd, is eerst je tekst in Word of dergelijk programma typen en dan een spellingscontrole doen. Duurt net iets langer dan het gewoon typen, maar dan krijg je wel een netjes geschreven tekstje in de plaats :)

Succes met het crossen nog!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 15:15

Of spellingcontrole in je browser, heb ik ook standaard aan staan (zou dan ook niet weten hoe je het aan of uit zet, maar vind het wel handig). Ik wil nog wel eens te snel typen en dan is spellingcontrole ook wel handig

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 15:17

Je website is wel keurig voorzien van nette teksten, of heeft je moeder dat gedaan? :)

Spannend die trainingen binnenkort!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 15:19

NienkeV1994 schreef:
Of spellingcontrole in je browser, heb ik ook standaard aan staan (zou dan ook niet weten hoe je het aan of uit zet, maar vind het wel handig). Ik wil nog wel eens te snel typen en dan is spellingcontrole ook wel handig

Nou der staan geen roden dingen onder hoor. En mijn spellingcontrole staat altijd aan hoor. Ik kan niet aan doen lees mijn onder schrijft die staat niet voor niet. En is niet dat ik te snel typ hoor.

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 15:19

Spellingscontrole erover heeft niet veel zin, waarschijnlijk pikt die alleen laats, kleinen en moeiten eruit, de rest zijn bestaande woorden.

Maar over het topic: ik cross daar niet, maar veel succes!
Laatst bijgewerkt door xNK op 28-08-13 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 15:20

vuurneon schreef:
Je website is wel keurig voorzien van nette teksten, of heeft je moeder dat gedaan? :)

Spannend die trainingen binnenkort!

Mijn website die houd me pa bij niet ik zelf. Ik kies alleen de foto's uit.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 15:20

Wat lief van je vader! :)

Heb je al een idee wanneer je gaat beginnen met de trainingen?

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 15:20

xNK schreef:
Spellingscontrole erover heeft niet veel zin, waarschijnlijk pikt die alleen laats, kleinen en moeiten eruit, de rest zijn bestaande woorden.

Maar over het topic: ik cross daar niet

Dat kan.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 15:21

vuurneon schreef:
Wat lief van je vader! :)

Heb je al een idee wanneer je gaat beginnen met de trainingen?

van de cross niet lig aan hoe alles loopt. Plus dat we 1st eigen trailer moeten hebben anders moeten die steeds huren of lenen van iemand en dan kan zijn dat geen anderhalf paards is en die mag ons auto alleen trekken. Maar mee hebben we ook niet nodig miss als nieuwe cross seizoen is maar ik zie wel.
Laatst bijgewerkt door xxpaaardje op 28-08-13 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 15:21

valerie2012 schreef:
NienkeV1994 schreef:

Nou der staan geen roden dingen onder hoor. En mijn spellingcontrole staat altijd aan hoor. Ik kan niet aan doen lees mijn onder schrijft die staat niet voor niet. En is niet dat ik te snel typ hoor.

Je onderschrift hebben ze ongetwijfeld gelezen. Deze mensen willen je helpen en als je met die hulp niets wilt doen hoeft het natuurlijk niet, dat moet je zelf weten en heb je vast al een keer eerder gehoord, maar ga er dan niet van uit dat andere mensen slecht gelezen hebben ;)

En inderdaad, meteen beginnen met 'zeik niet', daar maak je bij voorbaat al geen vrienden mee, m'n nekharen gaan ervan overeind staan...

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 15:25

Ik zegt alleen bij omdat niet iereen het doen. EN dan mijn gaan afzeiken op hoe ik schrijf.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 15:26

Nou, de toon van dit topic alleen al in de openingspost maakt dat hier niet de meest behulpzame reacties op zullen komen.
Teksten door een spellingscontrole programma even na laten kijken op de grootste fouten zijn een kleine moeite en zullen de tekst voor iedereen die hier wel wil helpen, een heel stuk makkelijker te lezen maken.

Daarom hier een slotje.