Ook dit jaar organiseert Manege Sintels weer de jumpcross. In het weekend van 28 en 29 september. Nieuw dit jaar is het onderdeel dressuur. Er zijn dus 3 onderdelen, de dressuurproef, het springparcours en de cross. Uiteraard kan er ook gereden worden als je geen startpas hebt, de enige voorwaarde die wij stellen is dat je lid bent van de KNHS, dit ben je via een vereniging, via een ruiter/koetsiersbewijs of via de fnrs.
@sjolvir, Hindernissen zijn gewone springhindernissen. Dressuur is de proef die je normaal ook rijdt. Dus rij je bv B, dan rij je de B proef. Rij je L2, dan de L2.
Ik ga ook meedoen Ik heb mijn fnrs paspoort nog en ben.nog lid, neem aan dat ik dan mee kan doen? Als je nog nooit een wedstrijd hebt gereden, dan is het ook gewoon B neem ik aan?
Ik weet nog niet zeker of ik mee ga doen. Lijkt me wel een goeie ervaring voor mijn paardje. Is er ook een waterbak? Ik zou alleen het liefst op zaterdag willen (i.v.m. dat is zondagavond weer naar school moet) Dus weten jullie al of 0.90/1 meter op zaterdag of op zondag gaat zijn?
Er is een waterbak, 2 zelfs. En voorlopig is 90/100 op beide dagen.
liberty
Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-13 18:48
Robin_Rikkie schreef:
Ik ga ook meedoen Ik heb mijn fnrs paspoort nog en ben.nog lid, neem aan dat ik dan mee kan doen? Als je nog nooit een wedstrijd hebt gereden, dan is het ook gewoon B neem ik aan?
FNRS paspoort is goed, en je rijdt inderdaad een B proef.
Aaah wat jammer dat je per se lid moet zijn van de KNHS Heb voorgaande jaren altijd met veel plezier mee gereden met mijn oude pony, jammer dat ik met mijn nieuwe paard niet mee kan doen
Dus een wit dekje is ook verplicht? En met springen, tenue ook verplicht? Of mag je het daar zelf weten? is een zwarte blazer + witte blouse ook goed of?
Vorig jaar heb ik beide keren mee gereden ( en nog een springles) was echt top georganiseerd! Ik was totaal onervaren met springen/crossen, maar beide keren ben ik veilig over de finish gekomen. Alles was goed duidelijk aangegeven.
Helaas is mijn pony kreupel en met pensioen dus voor mij houd het op. Dat vind ik wel echt heel jammer! Zeker nu er dressuur bij zit... Misschien kom ik nog wel even kijken!