Ik ga dinsdag 25 juni een training volgen bij Wieneke hadderingh op het cross terrein in Ermelo! het leek mij een fijne voorbereiding op SGW Ermelo! ik ben benieuwd wie er nog meer komen trainen! laat van je horen!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tomcat701 schreef:Hoe kan je daarvoor opgeven?
_Sim_ schreef:Is die training overdag? Ik zou wel eind van de middag kunnen. Kan wel iets eerder weg op het werk, maar smorgens gaat helaas niet lukken.
eind van de middag dus, maar er zijn volgens mij al best veel aanmeldingen dus misschien komt er om 18.30 uur nog wel een groep! moet je ff aan Wieneke zelf vragen! voorgaande staat wel ergens haar email! is de moeite waart! is echt een SUPER gaaf terrein!!!
_Sim_ schreef:Ja zelfs aangegeven dat ze antwoord naar een ander mailadres moest sturen dan van waar ik het verstuurd had. Ik hoop nog wel bericht te krijgen, want ik moet wel wat eerder weg op het werk dan. Kan ik niet op het laatste moment mee aankomen.
komt vast goed! ik hoorde dat er nog plek genoeg was dus je kan er vast bij!!!
maar eens kijken of het een optie is om die mee te nemen naar de VSN in in augustus, zelfde terrein, dus een mooie oefening.