Wil je meebestellen geef het dan aan. En beschrijf precies wat je wil. Zo kan ik het in 1 x bestellen. Het mooiste zou zijn als je er een foto bij zou doen wat je precies wil.
ja er zijn wel leuk maar zobizo niet in de kleur die ik heb/wil
bianca1980
Geplaatst: 23-04-13 00:45
ooeeeffff......net ff op de site geneusd, maar een gele trui met blauw is ook erg leuk .... kan ik kleuren afwisselen, Blauw-Geel en Geel-Blauw....dillemma.....
Ik zit nog zo te twijfelen! Ik heb nog geen oranje shirt en capcover bij mn oranje met bruine set. Nu hebben ze bij custom geen bruin shirt. Ik heb ook een blauwe set daar heb ik geen capcover bij. Ik kan ook een nieuwe set gaan maken. Moeilijk moeilijk.
Ik ga er nog over denken of ik mee bestel. Heb op ebay wel een heel gave capcover gezien en dan gecombineerd met zo een shirt wordt het wel een gave set. Maar dan moet ik ook weer een ander dekje en ik heb eigenlijk ook gewoon een heel mooie set al zeg ik het zelf
Dus ik twijfel nog even. En sowieso eerst zeker weten dat ik mag crossen
Marijke, je kan ze mailen of ze iets met bruin hebben. Ik heb de vorige keer de kleur Lime ingevult en kreeg een mailtje terug met 2 kleurstalen welke kleur Lime ik wilde. Soms hebben ze wel iets liggen, maar hebben ze geen grote hoeveelheden van dat shirt bijvoorbeeld (was bij ons zo met de truien, die hadden ze toevallig nog in een maat 12 en een maat 14, precies wat wij moesten hebben).
Ik zit zelf nog te twijfelen of ik voor mijn roze set nog een capcover zou gaan bestellen. De kleur Fuchsia komt wel grotendeels in de buurt van de kleur van mijn shirt en dekje.
Je hoort nog van me! Zal voor 10 mei wel even reageren
Ik heb destijds niet gevraagd naar bruin of creme hoor, dus misschien zijn die kleuren er wel helemaal niet, en voor hetzelfde geld denken ze daar goh, misschien toch maar bruin gaan toevoegen na de zoveelste vraag
Mocht je bijvoorbeeld sterren op je armen in het bruin willen, kan dit ook met de kleur Burgundy, heb ik nu ook op mijn groene shirt. Omdat het details zijn, lijkt de kleur van 1 meter afstand wel redelijk bruin