Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Soesannie schreef:De PE Air-cooled lijken me trouwens ook wel goed, maar kan daar maar weinig ervaringen van vinden...
Soesannie schreef:Ik lees hier even mee, ik kom er ook nog niet uit welke ik wil. De Dalmars vind ik erg mooi en het luchtgekoelde spreekt mij wel aan. Wat ik me wel af vraag is of de achter beschermers een beetje passen bij paarden met dunne beentjes.
Heb ook gekeken naar de NEW Airflow, maar las dat deze minder stevig zijn. Van de Styles vraag ik me af hoe het zit met de warmte van de benen...
en vooral erg makkelijk om te doen. Mijn paard heeft ook M en achter past dat maar net (klittenband zit echt op z'n kortst) en hij is 1.67 met normale benen.

Elise95 schreef:Soesannie schreef:De PE Air-cooled lijken me trouwens ook wel goed, maar kan daar maar weinig ervaringen van vinden...
Deze heb ik en zijn erg fijn. Hebben bij de voorbeschermers een plaat achter en achter een plaat voor. Heb alleen geen ervaring met andere beschermers, dus kan er voor de rest weinig over zeggen.
Daarnaast rijd ik ook nog niet sgw op niveau...
Elise95 schreef:Soesannie schreef:De PE Air-cooled lijken me trouwens ook wel goed, maar kan daar maar weinig ervaringen van vinden...
Deze heb ik en zijn erg fijn. Hebben bij de voorbeschermers een plaat achter en achter een plaat voor. Heb alleen geen ervaring met andere beschermers, dus kan er voor de rest weinig over zeggen.
Daarnaast rijd ik ook nog niet sgw op niveau...