Wie heeft er in 2013 nog meer SGW debuut met hun jonkie/onervaren paardje?
Ik begin in Markelo Potdijk in de B

Brandt los!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

AnkeVivaldi schreef:Ook hier markelo potdijk als debuut!! Paard ook bijna 7. Vorig jaar wat oefencrossen mee gereden, dat ging best aardig.
Missbay: denk dat je gewoon op je gevoel moet afgaan. En eens moet de eerste keer zijn, als je conditioneel hebt getraind en meerdere oefenterreinen of oefencrossen hebt gedaan kun je het wel een beetje aanvoelen denk ik. En gaat het niet goed de eerste keer jammer dan toch? Zo denk ik ook..

. Nog even oefenen! 
Die van mij heeft kleurtjes vrees haha. Houte sprongen gaan vaak goed maar als iets veel kleur heeft... water gaat tot nu toe gelukkig goed
Ene paard heeft daar meer problemen mee dan de ander. Lekker blijven oefenen!
ZIN IN!
hij is pas net 5, nog een heel leven voor zich! Ik ben nu in Australië om te reizen, maar daarna wil ik het rustig met hem op gaan pakken. Ik heb nog geen concrete plannen verder, maar ik hoop hem dit jaar wel zo ver te hebben dat we kunnen starten
.
!
. Thuis loopt hij namelijk zo door de plassen en bij ons in het bos zijn de plassen zo klein dat hij er steeds overheen springt (ook als'ie drie meter breed is...) MissBay schreef:Thuis loopt hij namelijk zo door de plassen en bij ons in het bos zijn de plassen zo klein dat hij er steeds overheen springt (ook als'ie drie meter breed is...)
Apple schreef:Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij ons. Ik heb vorig jaar wel crosstrainingen gedaan en oefencrossen gereden, maar nu dus officieel
Dus tja, ik vind het wel heeeeeel erg spannend om met m te starten... Heb me nog niet afgemeld voor Markelo en misschien dat ik maar gewoon moet gaan. We zien wel waar we stranden! Alleen het springparcours doorkomen zou al een overwinning zijn!!