In het voorbesprekingstopic zijn al wat verslagen geplaatst van het ontzettend leuke evenement van de KNHS regio Utrecht in De Meern. Dat is niet zo overzichtelijk, dus vandaar een nieuw topic.
Kom maar op met die verslagen.....
Ik startte met nummer 33. Zoncorde had er zin in, was braaf en rustig met lostijden. maar in de ring weer wat te gretig in het begin. Daarom reed ik m vervolgens wat teveel terug. Jammer want gisteren in de les reed ik veel beter. Had kennelijk 2 balken en 2 tijdfouten. In de cross ging t al beter, vos kwam mooi terug en ik mocht m zelfs wat aanmoedigen tussendoor. Dat is fijner rijden dan altijd maar terug. Wel nog een weigering op de eerste opsprong. Vond m wat glad hoor, maar in tweede instantie en ook als hindernis 9 ging t super. Al met al vond ik het een super leuk evenement. Nog leuke en gezellige mensen gesproken. En nu helemaal zin in het SGW seizoen!
EDIT: ik heb niet snel genoeg getikt. Mod was mij voor. Dit topic is dus dubbel en zal naar verwachting gesloten gaan worden. Heb mezelf geTEMd