[SGW] Natura Prijzen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuusBN

Natura Prijzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-12 13:11

Ik ben gevraagd om een gedeelte van natura sponsoring SGW Alphen-Chaam op me te nemen, nu ben ik daarin nog erg bleu en vraag ik me af wat jullie graag zouden winnen als het om de natura prijzen gaat.

Hoipelijk kan ik daar dan op inspringen!

alvast bedankt voor een reactie ;)

Fritsfrats

Re: Natura Prijzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 15:32

Wat leuk dat je voor de prijzen mag zorgen! Wil zelf mee gaan rijden in Alphen-Chaam.
Altijd leuk zijn mooie fleece dekens. Wat ik ook al vaker heb gezien als prijs zijn jassen.

Misschien gewoon langs ruitersportzaken gaan en kijken wat ze willen geven als prijzen?

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 15:37

Won vroeger regelmatig een zak voer, is wel lastig als het net een ander merk is maar slobbermix kan wel altijd.
Verder inderdaad dekens, zwepen, zakken wortelen (ook altijd welkom), zadeldekjes, bandages, halsters etc. etc.
Het is vaak maar net wat de sponsors willen geven natuurlijk.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 15:44

Altijd leuk zulke prijzen :))
Met dekens zit je vaak wel met maten... Zo won ik met Fjordy (175) een maat 205 :=
Haha, dan is een tegoed bon ook leuk!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 19:00

Dekens, jassen, dekjes zijn het leukst om te winnen

Verder vind ik halsters ook prima

Pitt25

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 19:57

Persoonlijk heb ik het wel gehad met de dekens hoor. Afgelopen jaar hebben we er een aantal gewonnen en niet eens op hele grote wedstrijden. Ik vind voer ook leuk of tegoedbonnen maar dan wel van grote (internet)shops . Eppeljeck heeft budget voor sponsoring en de lokale rabobank heeft meestal ook wel pakketten.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-12 20:02

Epplejeck en de Rabobank zijn niet meer zo scheutig kwam ik achter toen ik achter sponsors aan moest vorig jaar. Ze hebben wel budget maar je moet er snel achteraan want anders is het, veel kleinere, budget op. Wij hadden wedstrijd in oktober en dan is het dus op. Alphen Chaam is al vroeg in het jaar, dat is dan wel weer gunstig.
Zou in Januari meteen aan de slag gaan, zo heb je de meeste kansen.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 09:29

Ik krijg dekens altijd in de verkeerde maten. Dus heb nu een hoop dekens waar ik niks mee kan.

tegoedbonnen voor grote internetshops is inderdaad wel leuk

_Epplejeck_

Woonplaats: Drachten-Heemskerk-Eindhoven-Zwolle-Groningen-Breda-Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 09:31

Epplejeck ondersteunt graag hippische activiteiten, evenementen of wedstrijden!! Om in aanmerking te komen voor sponsoring, kun je en sponsoraanvraag indienen door de volgende gegevens te mailen naar sponsoring@ej.nl:
- Organisatie van het evenement
- Voor wie is de activiteit bestemd en hoeveel deelnemers/bezoekers worden er verwacht
- Hoe ziet het programma er uit
- Waar en wanneer vindt het evenement plaats
- Wat kan Epplejeck betekenen in de vorm van sponsoring
(Let op! Epplejeck sponsort voornamelijk in gebruiksartikelen en alleen binnen Nederland, of net over de grens.)

Wij ontvangen je sponsorverzoek graag minimaal 6 weken voor aanvang van het evenement.
Uiterlijk 2 weken voordat het evenement plaatsvindt, krijg je van ons een reactie of jouw evenement uitgeloot is voor sponsoring.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:18

leuke reactie van ej maar als je dan uiterlijk 2 weken voor het evenement hoort dat je het niet geworden bent, zit je wel met een flink probleem .... en uitloten, nog meer kans op geen sponsoring dan wel sponsoring.
dan ging ik als organisatie toch voor meer zekerheid ...

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 17:49

Heel leuk aanbod van ej. Toen ik vorig jaar in Breda vroeg voor sponsoring in natura werd er direct heel moeilijk gedaan, heb niet eens meer verdere pogingen ondernomen. Kwam omdat het een menwedstrijd was en ej heeft geen menartikelen dus was het niet interessant voor ze. Menners rijden vaak ook, daar hadden ze dan weer niet aan gedacht ;)

_Epplejeck_

Woonplaats: Drachten-Heemskerk-Eindhoven-Zwolle-Groningen-Breda-Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 08:49

Voorheen liep sponsoring altijd via de filialen, maar ook wij hebben ondervonden dat dit niet altijd handig was en het voor de medewerkers in de filialen soms lastig was. Daarom loopt sinds augustus alle sponsoring via het hoofdkantoor. We hebben toen ook aanpassingen gedaan in het sponsorbeleid.

Ik begrijp dat het voor een organisatie heel lastig is wanneer je pas 2 weken voor het evenement te horen krijgt of een bedrijf sponsort of niet. Wij proberen dit daarom ook altijd eerder te doen. Bijna altijd krijgen de organisaties 4 weken van te voren wel bericht of zij in aanmerking komen voor sponsoring. In overleg worden er dan geschikte artikelen beschikbaar gesteld. We zeggen uiterlijk 2 weken om een beetje speling voor onszelf te houden.

Evenementen worden aan de hand van een loting geselecteerd, omdat we elke week ontzettend veel sponsorverzoeken krijgen. Het is helaas niet mogelijk om alles te ondersteunen, dus proberen we dit zo eerlijk mogelijk te doen!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 10:34

Het leukst is vind ik gebruikersvoorwerpen. Met dekens, hasters enz zit je altijd met maten of smaak.

Zwepen, hoevenvet, poetsspullen enz. Kadobonnen van paardenwinkels ed is ook altijd erg leuk.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 22:35

Ik win anders weinig dekens, dekens zijn altijd leuk om te winnen ik heb er altijd wel een paard voor, kleding is ook leuk etc.

In Tongeren (België) zijn ze altijd errrug goed met de prijzen, zo won ik twee jaar geleden een sjabrak, doucheschuim, haarproducten en nog wat dingen. Dit jaar won ik ook leuke prijzen, handoekensetjes, een föhn doucheschuim en nog wat dingen. Misschien bij hun informeren hoe ze dat ieder jaar weer voor elkaar krijgen.

Wat wij met organiseren van de drs/spr wedstrijden deden was alle ruitersportzaken aanschrijven met een correcte zakelijke brief en deze bijvoegen bij een nette e-mail. Daarnaast zijn we het dorp ingegaan en zijn bij alle zaken gaan vragen of ze ons wilde helpen met sponsering van de prijzen. De leukste prijzen kwamen zo binnen. Tegoedbonnen van een grote Tassenzaak. Etensbonnen maar ook leuke producten. Hadden zelfs voor de beste ruiters van de spring en drs over alle klassen op maat gemaakte laarzen. Heel gaaf. Dus wees creatief dan krijg je de leukste dingen!

Maar alsjeblieft geen hoevenvet als prijs, heel vaak zit hier doping in. Dit realiseert niemand zich. Zo ook dit jaar in Princenhage. Heb mijn 5 liter emmer maar gedoneerd aan een gehandicapten vereniging/manege. Altijd goed voor het goede doel maar had liever iets bruikbaars of voor me zelf gehad.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 09:43

Meen je dat Vera??? Nooit geweten!! Wat is de doping dan? Mag ik daar voortaan wel op letten zeg!

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 11:12

laurier en nog wat maar dat moet ik opzoeken. Heb zo een boekje maar niemand die het weet. Staan zoveel ingrediënten van producten op de dopinglijst. Ik wil dat risico niet lopen om er op dat vlak uit te liggen. En geloof dat dit maar heel miniem aantoonbaar is. Ik gebruik altijd gewoon zonnebloemolie. Werkt net zo goed en kost maar 2 euro op zijn duurst.

Maar goed genoeg over dit het ging hier over prijzen en wilde dat gewoon even doorgeven dat ze daar vanuit de organisatie ook eens over nadenken.

SuusBN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-12 19:09

Ik ga met jullie tips aan de slag!!! BVD!!!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 22:06

maximiliano schreef:
Meen je dat Vera??? Nooit geweten!! Wat is de doping dan? Mag ik daar voortaan wel op letten zeg!

Of pepermunt.... Staat ook op dat lijstje begreep ik! Haha...

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 00:17

Tegoed bonnen bij de SGW winkels doen het ook goed .... ;) maar ik denk dat een bon altijd beter is dan een deken of jas of halster zelf, inderdaad om te voorkomen dat je de verkeerde maat krijgt, dus een deken kan wel gedaan worden, maar beter is dan even een foto van het product en dat je als winnende deelnemer met die bon alleen je juiste maat hoeft door te geven. Bij de sponsoring moet dan uiteraard wel verzenden zitten.
Ik heb ook eens een jas gewonnen met een loterij, knap balen als die dan niet zou passen, heb je in feite nog niks gewonnen....

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 15:04

Wat met SGW ook leuk is, is een foto voor de winnaar. Als ik me niet vergis hadden ze dat bij snorrewind afgelopen jaar...

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:17

Military Tongeren heeft vorig jaar bij mij heel veel prijzen gekocht zoals crossbeschermers, crosshorloge, bodyprotectors en een paar mooie hoofdstellen! Die had ik zelf graag gewonnen :)) N potje glansspray, hoevenvet en dekens is zo algemeen, kun je op iedere normale wedstrijd winnen...

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 09:46

Dan noem je ook leuke prijzen! Maar aan de andere kant... Dat heb je allemaal al meestal :S Heb ik liever een tegoedbon!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 12:59

Ja zou ik ook t fijnste vinden, maar veel organisaties willen de ruiters echt iets kunnen geven ipv alleen n envelop.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 13:02

haha, ik moest even aan iets anders denken, prijzen in natura.
je kent het betalen in natura wel?