Aangezien sommige ruiters al klaar zijn met de cross, hierbij het verslagen topic!
Ben erg benieuwd naar hoe iedereen gereden heeft

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AnkeVivaldi schreef:Hier wel blij na m'n debuut, heb iniedergeval 2 winstpunten en mag dus starten en Bathmen
Dressuur was niet goed, maar hij loopt ook gewoon nog niet goed. Niet nagevelijk maar wel een constante proef waar ik nog 172 punten voor kreeg. Springen foutloos en in de cross na 3 en 4 begon ik te twijfelen. Reed het goede pad op maar zag een lint in de verte en dacht 'hier moet ik niet naar toe', ipv rustig na te denken in alle chaos omgedraaid en het bospad ingeslagen. Na een lang bospad af te hebben gereden kwam ik bij een geel bordje en dacht ik oliebol.. omdraaien en weer terug. Al met al 1,5 minuut buiten de tijd, dat was wel balen.
Hopelijk een leermoment, ben nog veel te druk in de cross. Kan er nog niet echt van genieten haha
Maar dankzij dit fijne paard toch 2 winstpunten want m'n stijl was voldoende (ene jury een 8 andere een 5.7 wat ik niet helemaal begrijp, dubbelsprong bij tafeltjes ging erg fijn naar mn gevoel)
Gefeliciteerd zus!!
Toch netjes Bar het springen in de cross. Heb de insprong ook maar gewoon gedaan, als het niet lukt kon je er altijd nog langsjammer van de dressuur zeg!
Annikavolder: Gefeliciteerd met de 2 winstpunten. Mooi resultaat
Tientjeh: Zag haar bij de prijsuitreiking, top!
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
zo waren wij te herkennen (en met dressuur als een van de enige paarden met het hoofd in de luchtoopss..)