[SGW] Military Waregem 27-28-29-30 sept

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SofieHavan

Military Waregem 27-28-29-30 sept

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-12 09:20

Dit weekend is er een Waregem een eventing.
Dressuur en springen gaan door in Waregem zelf, de eventing vindt plaats in het kasteeldomein in Anzegem.
http://www.eventingwaregem.be/_html/index.php?taal=nl&page=home

Er is een CNC jonge paarden en licht en een CIC 3* en CIC 1*

Zijn er mensen die deelnemen?

Ik rij mee in de reeks L startnummer 63 :)

Pops

Re: Military Waregem 27-28-29-30 sept

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:56

Ik zie dit nu pas!
Ik reed dus ook mee, met twee makkelijk herkenbare paarden ;)
Maar het zal dus voor de volgende keer zijn!
Ik had een 5jarige mee in de reeks J, een bonte.
En ik had in de 1ster een 6jarige, een vosje met drie hoge witte benen.

SofieHavan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 13:07

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 13:26

Proficiat! Ik denk niet dat ik jou gezien heb.

Bij mij geen zotte resultaten ;) maar wel heel tevreden.
De vijfjarige hengst liep een heel fijne dressuurproef, zijn beste tot nu toe. Ik had voor het eerst zijn concentratie bij mij. Jumping was een kleine ramp, mijn schuld :Y), van de cross ben ik héél tevreden, hij heeft echt heel weinig gedaan tot hier toe, gwn diepenbeek in de oefenreeks, dan nokere direct in J :P, daarna deurle in Bo en dan nu Anzegem.
Hij liep héééél fijn. Vanaf hindernis 1 had ik hem fijn aan het lopen en hij wilde echt voor me werken.
Het water moet hij nog duidelijk leren kennen, daar heb ik al iedere keer wat problemen op. Dus nu ook, twee weigeringen op het water, de rest ging super. Dus ik ben een tevreden mens ;) (ook een plaatje erbij van zondag ;) http://img.photobucket.com/albums/v207/ ... ceasar.jpg)

Mijn zesjarige liep voor het eerst 1ster, wat dus vroeg genoeg is. Ikzelf startte ook voor het eerst op dat niveau ;) Ik had 1 weigering, omdat ik een rare sprong kreeg op de hindernis ervoor, paard super hoog sprong en ik in zn nek lag ;)
Maar de moeilijkere sprongen deed hij uit het boekje! (alleen wat te enthousiast en wat te sterk :+ )
(http://img.photobucket.com/albums/v207/ ... ugatti.jpg)
Laatst bijgewerkt door Pops op 02-10-12 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

SofieHavan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 13:30

Amai, knappe paarden zeg! Dikke proficiat! :D
T is niet niets hé dat niveau, k denk dat je terecht tevreden kan zijn!

Na dressuur stonden we 3de.
De jumping was heel kort in tijd. Ik had twee balken omdat ik hem te plat (snel) over de hindernis reed.
Toen gingen we naar plaats 6. Om in de cross foutloos en juist op de ideale tijd binnen te komen waardoor we naar de 2e plek gingen :D
Een mooie afsluiter van ons eerste jaar samen!

Nu beginnen de LRV crossen :) hopelijk een selectie voor't nationaal dit seizoen (zal wel geen probleem geven) en dan de overgang naar M maken!

Pops

Re: Military Waregem 27-28-29-30 sept

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 13:41

Jammer van je balkjes tijdens de jumping! Het parcours is ook niet te onderschatten daar op de renbaan. Veel paarden zijn toch ietwat kijkerig of terughoudend op dat parcours.
Ik moest om 8u30 al springen met de mijne, maar met de hengst (die overigens niet van mij is) moest ik heel laat. Ik vond de grond echt al heel wat anders dan 's ochtends. Een stuk zwaarder.

Mooie afsluiter idd van jullie seizoen! Fijn ook datje in je eerste jaar al fijn L kan rijden.

Ik zie je dan volgend jaar wel op de vlp-crossen! ;)

Voor mij was Anzegem de laatste van het seizoen. Ik wou dit seizoen ook minderhout en vechmaal van de LRV rijden maar toen brak ik mijn been :Y)
Dus misschien start ik daar wel dit jaar. We zien wel!