Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. De wal combinatie was ook echt leuk
) en wat aarzelend op het water (later bleek dat ook een weigering). Wel netjes de facultatieve hindernis in het water gesprongen
Uiteindelijk waren we iets van 10 seconden te langzaam en vielen hierdoor net buiten de prijzen
.
Apple schreef:Ah, ik heb jou nog even gesproken na je eerste rondje in de losrijbak.
Gijs79 schreef:Wat fijn dat het vandaag zo goed ging Apple!
Ik vond het ook erg fijn dat je twee rondjes mocht. Het eerste rondje was bij mij aarzelend, bij de meeste hindernissen even stilgestaan, maar bij tweede keer aanrijden ging hij er gelukkig zo overheen.
Tweede rondje ging heel voorspoedig, één weigering op 'het hek' achterin (hindernis na de autobanden) maar verder foutloos. Het was onze tweede oefencross, maar pas de eerste keer zonder terrein verkennen. Kortom zeer geslaagd.
En petje af voor de organisatie! Echt leuk opgezet en strak georganiseerd!
Paul_H schreef:Gijs79 schreef:Wat fijn dat het vandaag zo goed ging Apple!
Ik vond het ook erg fijn dat je twee rondjes mocht. Het eerste rondje was bij mij aarzelend, bij de meeste hindernissen even stilgestaan, maar bij tweede keer aanrijden ging hij er gelukkig zo overheen.
Tweede rondje ging heel voorspoedig, één weigering op 'het hek' achterin (hindernis na de autobanden) maar verder foutloos. Het was onze tweede oefencross, maar pas de eerste keer zonder terrein verkennen. Kortom zeer geslaagd.
En petje af voor de organisatie! Echt leuk opgezet en strak georganiseerd!
Een vraagje: wat bedoel je met "pas de eerste keer zonder terrein verkennen"?