Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze heeft echt hoogtevrees en de kleine ging goed, dus naar de grote. Alleen dat was iets teveel van het goede. Dus via de lage kant er weer af, maar dat durfde ze ook niet meer direct. Toen ze ging nam ze zo''n sprong dat ze direct voor de volgende stond en direct met haar hoofd naar beneden ging, dus ik gleed zo mooi voor haar de afsprong af en zij stond er nog boven.
Hoe dom moet dat eruit hebben gezien. Maar ik heb nergens last van en ben er zo weer opgestapt en verder gegaan. Nog een paar keer de lage en weer verder.
ik vond het gelukkig wel mee vallen met de muggen en dazen, alleen op het veld bij de waterbak zaten muggen. Het was een leuk rondje, goed te doen! Als mijn puppy net wat meer ervaring had gehad, had ik met hem ook zo mee kunnen rijden. Maar dat komt nog wel
wat een stoere pony's zaten ertussen zeg..
ik moet wel lachen om sommige gezichten van ruiters...echt geweldig
Stal_Fiore schreef:Nee petje af voor jou... was pittig doorlopen zonder buggy al, maar met in dat mulle zand... pfff.
En ook nog je wiel kapot... ahhh
ja me wieltje heb ik halverwege dr af getrokken en toen ging t weer stukke beter maar voortaan met zulke dingen maar weer ff me ofroad buggy meenemen daar kan ik zelfs mee door zacht zand baggeren.