[SGW] Eventing op de Bokt Wiki

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Aurora3

Eventing op de Bokt Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-12 10:39

Op de Bokt Wiki zijn we al een tijd lang bezig met het aanvullen en uitbreiden van de beschikbare informatie over de wedstrijdsport en wedstrijdruiters. Nu blijkt SGW en Eventing voor ons een lastige categorie omdat we in ons team niet zo heel veel kennis beschikbaar hebben. Ook bij de schrijvers lijkt deze tak van sport niet echt te leven.

Nu komen de Olympische Spelen er zeer binnenkort aan en zouden we toch wel heel graag nog enkele mooie artikelen willen hebben over bepaalde ruiters/amazones. Bijvoorbeeld Michael Jung, Karin Donckers en Andrew Heffernan hebben nog geen eigen artikel. Het artikel over Elaine Pen is heel kort en onvolledig. Zo zijn er nog veel meer grote namen in binnen- en buitenland die nog helemaal niet op de Wiki staan.

Dus als je zin hebt om te helpen, kijk dan eens rond op de Bokt Wiki, verzamel informatie, schrijf een artikel, kom naar het WikiZaken forum of stuur een pb naar een van de Wiki-mods. Wij helpen je graag op weg en elke vorm van hulp is welkom. Als je niet graag schrijft, maar wel veel info weet te vinden dan zijn we daar ook heel blij mee.

Sim

Re: Eventing op de Bokt Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 15:13

Ik heb wel een boel links met nuttige info en links naar websites van diverse bekende eventingruiters. Kun je tekst van overnemen.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 00:09

Aurora, ik heb aan mijn verplichting voldaan, er staat een nieuw artikel over Karin Donckers op de Wiki :D Was wel weer effe geleden dat ik nog geschreven had, moest de handleiding weer helemaal doorspitten om de tags en links werkend te krijgen :o

SplashIsLief

Re: Eventing op de Bokt Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 17:15

Voor het schrijven van bovenstaande artikelen heb ik momenteel geen tijd (race tegen de scriptieklok), maar misschien is het een idee om het overzicht van de landelijke wedstrijden met meningen van bokkers en foto's van voorgaande jaren op te nemen in de Wiki. (Momenteel houd ik dit nog steeds bij met wijzigingen, dat zou ik voor de Wiki ook willen doen): SplashIsLief @ [SGW] Alle info over de bekende SGW's