[SGW] SGW merchandise BESTELTOPIC 2! Aangepast openingsbericht!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hyppolyte

SGW merchandise BESTELTOPIC 2! Aangepast openingsbericht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-12 23:14

Hallo allemaal!

Aangezien het met die bestelsite niet zo vlot wil lukken doen we het toch maar even zo, dus iedereen mag hier zijn bestellingen neerzetten. Ik heb de post van de vorige keer maar even gekopieerd.

LET OP: Dit topic is enkel bedoeld voor het bestellen van de shirts/fleecevesten, dus geen andere berichtjes plaatsen, als er iemand is met vragen/opmerkingen kun je ze in dit topic plaatsen [SGW] Nieuwe lichting SGW of Life shirts en polo's

Het T-shirt is alleen bedoeld voor SGW bokkers, zodat zij elkaar kunnen herkennen op SamenGestelde Wedstrijden, of SGW-trainingen. Dit kunnen ruiters zijn maar ook hun grooms of vaste supporters. Voorwaarde is wel dat zij regelmatig en over een langere periode aanwezig zijn geweest op het SGW forum en zich verbonden voelen met de SGW-bokkers

De keuze bestaat uit:

Polo met korte mouw
Polo met lange mouw
Fleecevest
Softshell jack

De kleur van de opdruk is limegroen, die staat vast, de kleuren van de polo's maakt voor mij niet zoveel uit (en volgens de poll geldt dat voor meer mensen), maar hou er rekening mee dat we geen 20 verschillende kleuren kunnen bestellen en dat het ook niet per stuk kan. Dus een bepaalde kleur (roze ofzo) kan alleen als er voldoende vraag naar is.

Zet in je post je boktnaam neer, vervolgens de keuze polo of fleece etc., de kleuren en uiteraard de maat (ook in deze volgorde).
Het zou prettig zijn als jullie ook even een mail naar mijn mailadres (info@mdkdienstverlening.nl) zouden kunnen sturen, met je gewone naam en je adresgegevens (en boktnaam, anders weet ik nog niets ;) ), als er dan nog iets is kunnen we ook via de mail iets afspreken mocht het nodig zijn, en bovendien heb ik jullie adressen nodig voor het versturen van de spullen.

Als ik jullie mailtjes heb ontvangen dan geef ik jullie het rekeningnummer door waar het bedrag voor de spullen op gestort kan worden. De bestelling moet namelijk vooraf betaald worden, dus kan ik pas gaan bestellen op het moment dat het geld ook bij mij binnen is.

Voorbeeld in topic:
- Hyppolyte
- 2 Polo; Zwart en Donkerblauw
- 1 fleece; Rood
- XL

Ik ga eerst een inventarisatie maken van alle bestellingen en dan laat ik jullie verder via dit topic even weten hoe of wat. Ik kan ook pas een definitieve prijs doorgeven als ik weet hoeveel bestellingen er zijn.

hyppolyte schreef:
Ok, even voor jullie alles op een rijtje, ik heb nog wat aanvullende spullen binnengekregen en weet nu ook precies wat wat is. Heb daarnaast ook even een afgeronde schatting van de stuksprijzen erbij gezet wanneer we van alles 25-50 stuks bestellen (heren en dames gecombineerd) herenmodellen zijn meestal wel ietsje duurder, maar veel schelen doet het niet. Als we andere aantallen gaan bestellen worden de prijzen ook anders, maar ik denk dat je hier wel vanuit kunt gaan (prijzen zijn ex verzenden). Heb ook de prijs voor een onbedrukt exemplaar erbij gezet, dan zijn de prijzen lager.

Hier mijn conclusie over de pasvorm en de prijzen erachter en de link naar de foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=3XCMCSOF

Polo korte mouw € 15,- / € 12,-:
Dames - valt lang, maatvoering is gewoon normaal, lichte stretch.
Heren - Lang en groot, herenmaat L is stuk groter dan damesmaat XL.

Polo lange mouw € 20,- / € 18,-:
Dames - is iets korter dan de polo korte mouw en valt wat strakker (wel stretch), is echt getailleerd en aansluitend, mouwen zijn wel mooi lang, stof is iets dunner dan het herenmodel.
Heren - is aan alle kanten iets ruimer en langer, wel wat getailleerd en stretch, kun je ook als vrouw prima dragen (voor de dames met brede bovenkant zou dit een prima alternatief zijn voor het damesmodel).

Fleecevest North/Ness € 26 / € 20,-: staat borduren bij, weet niet of ze ook gewoon drukken.
Dames - mooi vest, valt redelijk lang, mooi getailleerd en stretchy pasvorm is vrij normaal hoewel je door de stretch ook met een kleinere maat af zou kunnen als je tussen 2 maten hangt.
Heren - mooi vest, wel echt herenmodel zonder taillering dus oogt wat lomp i.m.o.

Fleece New Look € 33,- / € 31,-:
Heren - heel fijn dun vestje, fleece binnenkant en gladde buitenkant (beetje trainingspak idee maar dan mooier) herenmaat is prima te dragen voor dames, is ook gewoon getailleerd, mouwen en vest zelf zijn lekker lang, hier zou ik best in kunnen wonen :').

Softshell replay € 45,- / € 41,-:
Heren - heeft capuchon, fijne pasvorm, lekker lang, breed aan de bovenkant, denk dat ie 's winters erg fijn zal zijn doordat ie goed hoog sluit is voor dames ook geschikt, niet lomp.
Dames - weet ik niet, maar mijn inschatting is dat die net even wat meer getailleerd is.

Softshell Cromwell € 42,-/ € 38,-:
Dames - op zich prima pasvorm maar mouwen zijn aan de korte kant, ik zou 'm dus niet bestellen voor mezelf. Damesmodel valt gewoon normaal.
Heren - is niet lomp (getailleerd), ook geschikt voor dames, wel wat breder aan de bovenkant.

Softshell Relax € 42,- / € 38,-:
Dames - pasvorm is normaal, mouwen zijn lang genoeg (dames M heeft langere mouwen dan de cromwell dames L) gewoon fijn ding.
Heren - zelfde idee, had een XXL en hoewel ie veeeel te groot was, viel ie qua lompheid wel mee, dus als vrouw ook prima te dragen, uiteraard wel breder aan de bovenkant, maar minder dan de cromwell voor heren.

De prijzen kan ik pas definitief doorgeven als ik een bestelling heb geplaatst (aangezien er nog btw e.d. bij komen), de vorige keer kwamen de polo's op 15 euro en de vesten op 39 euro per stuk, ik ga er vanuit dat ze wel ietsje duurder zullen uitvallen (aangezien het al 4 jaar geleden is ofzo), maar neem aan dat het niet enorm veel zal schelen.

De polo's (materiaal: katoen) zijn te bestellen in donkerblauw en zwart, in de maten S t/m XL. Voor de fleecevesten gelden dezelfde kleuren/maten. Beiden zijn voor zowel dames als heren te bestellen. Ik ga uit van damesmodellen bij de bestellingen, als je een herenmodel hebben wilt, geef het dan aan.

De levertijd weet ik niet precies, die was de vorige keer nogal wisselend, maar daar breng ik jullie van op de hoogte. De bestelling dient vooraf aan mij betaald te worden, ik moet de bestelling namelijk ook vooraf betalen en ik ga dat natuurlijk niet voorschieten. Het rekeningnummer wordt via een email aan jullie doorgegeven op het moment dat ik voldoende reacties binnengekregen heb om te gaan bestellen. Op dat moment geef ik ook een prijs aan jullie door. Wat ik er wel even bij wil zeggen is dat ik pas ga bestellen op het moment dat ik van iedereen het geld binnen heb, de vorige keer hebben een aantal mensen afgezegd toen de boel al binnen was en anderen hebben pas veel later betaald, niet cool dus :n.

Het is ook mogelijk om tijdens een aantal sgw's de spullen te brengen, dan bereken ik alleen mijn benzinekosten, als jullie met meerderen zijn dan scheelt dat evengoed wel in de verzendkosten. Misschien dat dat sowieso handiger is dan alles per stuk verzenden, dat was de vorige keer nogal een rompslomp. Ik denk dat zelfs als ik bij alle sgw's zou komen, het nog steeds per persoon goedkoper is dan alles versturen (a 6,75 p.p.)

Zo, dat was het volgens mij wel weer even, ik zou zeggen BESTELT U MAAR!!! *\o/*
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 14-07-12 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tekst van openingspost op verzoek TS aangepast.

mireilledons

Re: SGW merchandise BESTELTOPIC 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 23:45

Mireilledons
Polo lange mouw heren
polo lange mouw dames
beiden donkerblauw
beiden XL

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 00:00

XSiep
Polo dames korte mouw
Navy
XS

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 00:08

Beli
polo korte mouw dames
Softshell jas dames
beiden middenblauw
beiden M

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 07:13

suikermeisje
polo korte mouw donkerblauw
S

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 07:26

texelse:
softshell jack, navy, L.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 08:03

Marjan1984
Dames polo korte mouw, navy, S
Softshell jack, navy, M

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 09:37

DaNiielle_
Polo korte mouw dames, navy
Maat M

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 11:06

Muts_marijke
1 x Polo korte mouw dames donkerblauw xl
1 x Fleece vest dames donkerblauw xl

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 11:08

Tientjeh
1x softshell jas navy xl

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 12:02

mistid
1x polo korte mouw navy
1x softshell navy
XL

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 12:31

Eef_Bam
1x Polo dames korte mouw navy mt. S

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 15:58

Kris
1 x Polo lange mouw koningsblauw maat M
1 x Softshell jas koningsblauw maat M
1 x Polo korte mouw koningsblauw maat M

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 16:13

madelene
1 x polo lange mouw navy XL
2 x polo korte mouw navy XL
1 x fleece dames navy XL
1 x softshell dames navy XL

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 16:23

Nickeltje
1 x polo korte mouw navy L

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 16:42

xxitsmexx
1x softshell jack, koningsblauw, xl
1x polo korte mouw koningsblauw xl

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 17:14

_Jitske_
1 x softshell jack, navy, L
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 03-05-12 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: XL in L veranderd.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 19:32

ibonn
1x polo lange mouw, navy/zwart, XL

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 22:54

heleenxx
1x dames polo met mauw, navy, L
1x dames Polo zonder mauw, donkerblauw, L
1x dames softshell jack, navy, L

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 14:12

Eventinggek
1x Polo dames korte mouw - M - navy

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 16:35

Snoekiej
1x dames polo korte mouw, navy, L

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 19:42

Skippy
1x dames polo korte mouw
navy XL

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 13:34

annikavolder
polo korte mouw
lichtblauw (indien niemand anders die besteld dan navy)
maat L

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 17:47

madelene extra bijbestelling
1x polo korte mouw navy XL
1x fleece navy XL

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 18:38

DaNiielle_ (extra bestelling)
1x Fleece vest, navy, maat M