Dit jaar organiseren wij evenals andere jaren een totaalprogramma B, L, M, en Z paarden/pony’s SGW en een officiële menwedstrijd SGW(M).
In totaal verwachten wij bij de ruiters ca. 400 starts en bij het mennen ca. 60 starts. Ook nu weer strijden de ruiters om het Regiokampioenschap Zuid-Holland.
Behalve dit kampioenschap organiseren wij ook namens de KNHS het Nationale Kampioenschap voor pony’s.
MAAR! Dit evenement kan niet plaatsvinden zonder vrijwilligers.
Vandaar deze oproep. De afgelopen jaren hebben jullie je enorm ingezet om de wedstrijden tot een succes te maken.
Jullie deskundige hulp bij de hindernissen in de cross, de springring of bij de dressuur is ook nu weer hard nodig.
Wij hopen dus dat je ook dit jaar weer van de partij bent. Als je wilt komen helpen, geef dan hieronder aan welke dag(en) je beschikbaar bent en voor welke onderdelen.
Kun je één dagdeel komen helpen, geef dit dan duidelijk aan, dan houden wij hier rekening mee. Wil je graag samen met iemand de taak uitvoeren, zet dan beide namen bij elkaar op de lijst.
Vraag ook familie, vrienden en buren of ze willen helpen.
Ervaring is niet nodig!
Wij zijn nog op zoek naar:
Vrijdag 15 juni:
Schrijven bij de dressuurjury:
Ringmeester bij de dressuur:
Zaterdag 16 juni:
Jury bij een hindernis in de cross:
Ringmeester bij het springen:
Protocollen ophalen in de cross:
Protocollen ophalen dressuur en springen:
Assistenten parcoursbouwer springen:
Veearts assistenten:
Bij een oversteekplaats in de cross:
Zondag 17 juni:
Jury bij een hindernis in de cross:
Ringmeester bij het springen:
Protocollen ophalen in de cross:
Protocollen ophalen dressuur en springen:
Assistenten parcoursbouwer springen:
Veearts assistenten:
Bij een oversteekplaats in de cross:
Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking en hopelijk tot snel,
Marian van Vliet mclvvliet@kpnmail.nl
Marja Bennis m.bennis@ziggo.nl
Astrid van der Meer astridvandermeer@planet.nl
Kijk ook weer eens op de (VERNIEUWDE) site van SGW Vlietlanden: http://www.eventingzuidholland.nl
Ik twijfelde al, maar omdat er in de startpost "Als je wilt komen helpen, geef dan hieronder aan welke dag(en) je beschikbaar bent en voor welke onderdelen." staat dacht ik dat dat wel voldoende was. Dankjewel dat je me er even op attendeert.