Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(5,5) De opsprong ging echt niet mooi, we gingen te vroeg en klapten er een beetje op. Ik viel voorover en gingen zo de afsprong af. Helaas zat daar net een hindernisjury. Die kon dus niks anders als een onvoldoende geven. Maar ik baal we flink ervan 

Dat is echt niet leuk.. Wat gebeurde er?
Weet je of hij een site heeft?
Het vertrouwen is idd heel belangrijk dus probeer dat lekker weer te vinden samen, dan komt het helemaal goed
Gefeliciteerd met je prijs
!

Totaal niet verwacht. Hoop alleen wel dat ie de volgende keer wat braver in het springparcours blijft

Oh die regeling ken ik niet.. Hoop niet dat dat zo is 
Maar zou dan wel heel erg zijn als je dan ook geen recht meer hebt op prijs.. Kijk als je nou een 4 hebt dan snap ik het wel. 
Komt wel goed, volgende keer beter toch?
Ik vind stijl ook erg belangrijk, maar iedere goeie ruiter heeft wel een keer een mis afstand waardoor je toch een onvoldoende krijgt, en iedere kamikaza - piloot heeft wel eens geluk dat ze ''toevallig'' passend bij een sprong komen en ''netjes'' mee kunnen komen. Ik vind het zelf ook altijd erg als ik een onvoldoende haal maar ja ben ook geen topruiter en heb er vaak genoeg een mis-afstand tussen zitten. Maar denk dat het ook is dat ze willen zien hoe je het dan oplost
. Maar goed de jury vond t allemaal niet zoveel waard, 162 punten. Waarna ik van Marijke begreep datik geen wp kreeg 
foutloos over de finish, alleen 29 sec te vroeg...oeps

) als je niet het hele parcours kunt zien als bij het springen... Gelukkig ging de rest van de cross wel goed 

Het was de 2e cross voor mijn paard en de eerste van dit seizoen. Dressuur ligt mij nooit zo, maar inrijden ging wel heel fijn, proefje helaas niet, 166 
Voldoende op stijl en nog netjes geeindigd in de uitslag ondanks de dressuur.

winch en ik mochten dus op ons debuut een eerste prijs mee naar huis nemen!
op naar MB!!
haha..
en met de cross ben ik niet eens over hindernis 1 heen gekomen.. dat vind ik wel een beetje zuur.. Maargoed ze was behoorlijk overdonderd door dat plantenbakje ervoor en al die mensen erbij.. Achjaa oefening baart kunst zeggen ze
haha.. 
Gewoon vergeten en op naar Maarsbergen!
Fijn dat je zo lekker gecrosst hebt!
Top dat je schimmel het zo fijn aanpakt! 

Had je gezien met losrijden voor de dressuur. Geslaag debuut dus 

Veel blijven trainen dan komt dat wel goed 

) maar gelukkig kon je net voor de finish nog een bultje extra pakken, en zat er na de finish nog één. En die na de waterbak was wel een mooie!