Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lielle schreef:Omdat het de meest veelzijdige discipline is, die van ruiter en paard lef, handigheid, balans, doorzettingsvermogen en vooral vertrouwen in jezelf en elkaar vraagt.
Loetie84 schreef:Het is inderdaad de veelzijdigheid en de afwisseling die SGW zo leuk maken, niet alleen voor de ruiter, maar ook voor het paard. Het is voor mij een grensverleggende activiteit, waarbij ik iedere keer weer merk dat de band tussen mij en mijn paard sterker wordt.

Lielle schreef:Omdat het de meest veelzijdige discipline is, die van ruiter en paard lef, handigheid, balans, doorzettingsvermogen en vooral vertrouwen in jezelf en elkaar vraagt.
Citaat:Omdat het de meest veelzijdige discipline is, die van ruiter en paard lef, handigheid, balans, doorzettingsvermogen en vooral vertrouwen in jezelf en elkaar vraagt.